Skocz do zawartości

ryniud

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O ryniud

Informacje

  • Imię
    Ryszard
  • Miasto
    Holandia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiaj zauważyłem że zaczyna fiksować, mianowicie nieprecyzyjnie podnosi się i opuszcza tak jakby w zwolnionym tempie. Ktoś ma może jakieś sugestie?
  2. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  3. Ogolnie nic sie nie dzieje ,ale włącznik Eko pali się cały czas,czy ktoś z Was już tak miał?
  4. Dziękuję pięknie za naprowadzenie na przyczynę ktora tkwiła w aucie,rzeczywiście dwa kable były pęknięte. Ogarnąłem to po obejrzeniu filmiku na Youtube w jaki sposób zabrać się za to, praktycznie banalna sprawa i godzinka roboty,plus muszę dokupić plastiki które się urwaly przy ściąganiu pokrywy drzwi z racji swoich lat.Podziekował z całego serducha i pozdrawiam serdecznie.
  5. Dzięki serdeczne za podpowiedź, obejrzałem również film na Youtube i wiem jak za to się zabrać. Ogarnę to w tym tygodniu to dam znać co i jak.
  6. Dzięki serdeczne za podpowiedź, obejrzałem również film na Youtube i wiem jak za to się zabrać. Ogarnę to w tym tygodniu to dam znać co i jak.
  7. Panowie i Panie,jak w temacie,nie zamykają się tylne drzwi,brak sygnału niezapietych pasów oraz nie reaguje tylne lewe okno. Jeden dzień jest wszystko dobrze, drugi mam takie problemy jak opisałem. Do tego od sierpnia czasami załącza się na panelu żółty alarm sensora oliwiarki, dodam że przez pierwszy tydzień świeciła oliwiarka a potem pokazał się komunikat mini sensor i ostatni błąd pokazuje od czasu do czasu komunikat żółty sensor oliwiarki.Ktory to czasami znika na kilka dni,znika po kilku minutach a czasami święci kilka dni.Moze ktoś podpowie gdzie tkwi przyczyna lub miał podobny problem. Mieszkam w Nl a do Polski wybieram się w listopadzie a chciałbym to ogarnąć by nie mieć problemów podczas podróży. Dodam jeszcze gdy zamykam auto naciskajac kluczykiem nie jest potwierdzone kierunkowskazami a bylo,gdy otwieram naciskając kluczyk migaja kierunki.
  8. Jak w temacie,od kilku dni za każdym uruchomieniem silnika pali się żółta lampka silnika i nie gaśnie.Po odczytaniu błędu w Holenderskim garażu---Motor is inlaatspruitstukklep------po przetłumaczeniu na polski----Klapa kolektora dolotowego silnika mechanik powiedział że to wyskoczyło ponieważ siadł jakiś elektroniczny układ.Zięć był i przy nim ściągał jak to zięć powiedział wąż i go przemył coś psikał do środka ale to nic nie dało,dlatego jego diagnoza postawiona brzmiała o układzie elektronicznym.Powiedział wprost że nie będzie szukał w serwisach lecz po innych tańszych sklepach.i da znać.Może ktoś podpowiedzieć czy tak faktycznie może być i czego mam się spodziewać?Nadmienię że poprosiłem go o numer katalogowy tej części i ma mi przesłać na emaila jak znajdzie według mnie jakiś zamiennik.Jak to bywa zapewne będę zamawiał to w Pl by koszta były mniejsze.Nie płaciłem mu bo nawet nie chciał za dzisiejsze przeczyszczenie i diagnozę,robie u niego co roku przegląd i wymianę opon,raczej na mechanika uczciwy gość bo i polka pracująca u niego ma bardzo dobra opinie jako o człowieku i mechaniku.Bardzo proszę o jakieś wskazówki odnośnie elektronicznej części lub być może chodzi o jakiś czujnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...