Skocz do zawartości

ryniud

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ryniud

Informacje

  • Imię
    Ryszard
  • Miasto
    Holandia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ryniud

1

Reputacja

  1. Dzisiaj zauważyłem że zaczyna fiksować, mianowicie nieprecyzyjnie podnosi się i opuszcza tak jakby w zwolnionym tempie. Ktoś ma może jakieś sugestie?
  2. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  3. Ogolnie nic sie nie dzieje ,ale włącznik Eko pali się cały czas,czy ktoś z Was już tak miał?
  4. Dziękuję pięknie za naprowadzenie na przyczynę ktora tkwiła w aucie,rzeczywiście dwa kable były pęknięte. Ogarnąłem to po obejrzeniu filmiku na Youtube w jaki sposób zabrać się za to, praktycznie banalna sprawa i godzinka roboty,plus muszę dokupić plastiki które się urwaly przy ściąganiu pokrywy drzwi z racji swoich lat.Podziekował z całego serducha i pozdrawiam serdecznie.
  5. Dzięki serdeczne za podpowiedź, obejrzałem również film na Youtube i wiem jak za to się zabrać. Ogarnę to w tym tygodniu to dam znać co i jak.
  6. Dzięki serdeczne za podpowiedź, obejrzałem również film na Youtube i wiem jak za to się zabrać. Ogarnę to w tym tygodniu to dam znać co i jak.
  7. Panowie i Panie,jak w temacie,nie zamykają się tylne drzwi,brak sygnału niezapietych pasów oraz nie reaguje tylne lewe okno. Jeden dzień jest wszystko dobrze, drugi mam takie problemy jak opisałem. Do tego od sierpnia czasami załącza się na panelu żółty alarm sensora oliwiarki, dodam że przez pierwszy tydzień świeciła oliwiarka a potem pokazał się komunikat mini sensor i ostatni błąd pokazuje od czasu do czasu komunikat żółty sensor oliwiarki.Ktory to czasami znika na kilka dni,znika po kilku minutach a czasami święci kilka dni.Moze ktoś podpowie gdzie tkwi przyczyna lub miał podobny problem. Mieszkam w Nl a do Polski wybieram się w listopadzie a chciałbym to ogarnąć by nie mieć problemów podczas podróży. Dodam jeszcze gdy zamykam auto naciskajac kluczykiem nie jest potwierdzone kierunkowskazami a bylo,gdy otwieram naciskając kluczyk migaja kierunki.
  8. Jak w temacie,od kilku dni za każdym uruchomieniem silnika pali się żółta lampka silnika i nie gaśnie.Po odczytaniu błędu w Holenderskim garażu---Motor is inlaatspruitstukklep------po przetłumaczeniu na polski----Klapa kolektora dolotowego silnika mechanik powiedział że to wyskoczyło ponieważ siadł jakiś elektroniczny układ.Zięć był i przy nim ściągał jak to zięć powiedział wąż i go przemył coś psikał do środka ale to nic nie dało,dlatego jego diagnoza postawiona brzmiała o układzie elektronicznym.Powiedział wprost że nie będzie szukał w serwisach lecz po innych tańszych sklepach.i da znać.Może ktoś podpowiedzieć czy tak faktycznie może być i czego mam się spodziewać?Nadmienię że poprosiłem go o numer katalogowy tej części i ma mi przesłać na emaila jak znajdzie według mnie jakiś zamiennik.Jak to bywa zapewne będę zamawiał to w Pl by koszta były mniejsze.Nie płaciłem mu bo nawet nie chciał za dzisiejsze przeczyszczenie i diagnozę,robie u niego co roku przegląd i wymianę opon,raczej na mechanika uczciwy gość bo i polka pracująca u niego ma bardzo dobra opinie jako o człowieku i mechaniku.Bardzo proszę o jakieś wskazówki odnośnie elektronicznej części lub być może chodzi o jakiś czujnik.
  9. Dzięki serdeczne za odpowiedz,tak myślałem że tak będzie bo w menu telefonu brak aplikacji ustawień odnośnie baterii.Pozdrawiam.
  10. Dostałem Nokie do tego uchwytu w podłokietniku,ale nie ładuje telefonu.Jaka jest przyczyna?Może ktoś podpowie,
  11. Dzięki za odpowiedz,myślę że tak będzie jak piszesz,pozdrawiam.
  12. Koledzy,po wymianie aku nie pali się na wyświetlaczu antenka ,godzinę i datę ustawiłem ręcznie,no chyba że do tej pory nie załapało sygnału radiowego i dlatego brak jej.Również nawigacja nie chce trybić tzn przy kliknięciu na wybrany adres nie chcę ruszyć,mówi coś po angielsku że jest coś nie aktywne,nie potrafię tego komunikatu napisać bo nie znam języka.Może ktoś w tej kwestii się wypowiedzieć? Antenka wróciła na swoje miejsce i nawigacja też działa,przewiozłem tyłek i załapało sygnał,natomiast stan wyświetlenia ilości paliwa nieprawidłowo wskazuje.Mam ponad 3/4 baku stan z przed zmianą aku i zrobiłem dzisiaj 11 km a na kompie wyświetla że zostało na 600 km,jaka przyczyna?Wróci to do stanu prawidłowego?
  13. Ja oryginalną blaszkę od gruszki przykręciłem do blokady kierownicy tej od przestawiania kiery gdy chcesz wyżej ,niżej ,bliżej.dalej.Wywierciłem dwa małe otworki,wkręciłem wkręty,wykręciłem i opiłowałem na wymiar,by podczas przestawiania kierownicy nie zadrapać palca.W niczym nie przeszkadza,jest pomiędzy nogami a przede wszystkim dostępny bez rozglądania się gdzie jest grucha.
  14. Na tyle jestem ogarnięty wyobraz sobie że nawet jadąc nie raz nie dwa do PL z Holandii obserwowałem koreczek o którym wspomniałeś i był suchy,dosłownie ani śladu drobinek pary.Jak dla mnie to do tej pory w niczym ubywający wówczas płyn nie przeszkadza,podpiąłem się do tematu by móc zrozumieć tą przypadłość i tyle.Nawet zapomniałem napisać że układ też był sprawdzany ciśnieniowo.Być może ktoś potrafi to wytłumaczyć w logiczny sposób,ale nikt do tej pory tego nie uczynił,pozdrawiam.
  15. Jeżeli napisałem że tak jest to tak jest,jezdziłem na AUTO to co jakiś czas musiałem dolewać bo spadało do pewnego momentu,więc uzupełniałem do poziomu miedzy min a max,ja wlewałem pomiędzy.Od ponad 6 miesięcy wyłączyłem AUTO w klimatroniku i nie dolewałem ani kropli do zbiorniczka wyrównawczego jest tak jak zalałem przed tym okresem i to fakt niepodważalny.Nie włączam EKON nigdy,nie muszę nigdzie jechać by to sprawdzać bo płynu nie ubywa od 6 miesięcy.Pytanie moje było inne o wytłumaczenie w logiczny sposób dlaczego tak się dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...