
blondi
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O blondi

-
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
blondi odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
Na pewno skorzystam z zaproszenia :decayed:Pozdrawiam -
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
blondi odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
To To jest ten inny pomysł -
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
blondi odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
Ja tez się wybieram z chłopakami ze Swidon 10 października na ta imprę jak ktoś ma ochotę to możemy się umówić na serwisie i jechać całą ekipą.pozdrawiam. -
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
blondi odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
to mozemy sie umuwic i skoczyc razem bo ze Swindon wybieramy sie w 5 audiczek na tą imprezkę pozdro.[br]Dopisany: 01 Sierpień 2009, 21:30_________________________________________________ Dobra propozycja podpatrzec w tym roku angoli a w przyszlym przygotowac sie i wystartowac jako klub popieram kolege -
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
blondi odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
Jezeli mozna cos wtracic to jest moja propozycja i chlopakow ze Swindon na kolejnego spota.pozdrawiam.http://www.castlecombecircuit.co.uk/events/display_event.asp?EventID=211 -
Kolego napisz cos wiecej jak sie zachowuje no wolnych obrotach.jak dlugo masz to autko?bo moze jakis magig zalozyl prowadzenie bagnetu nie od tego silnika bo z takim przypadkiem tez sie juz spotkalem.
-
Tylko ze kolega pisze ze klocki ma po wymianie i nie sadze zeby mialy na tyle duzy luz zeby stukaly i jedynym rozsadnym miejscem z kąt mogą dochodzic jakies stuki jest zawieszenie.
-
Oczywiście ze olej się pojawi jeżeli pierścienie zbierające są zużyte i nie spełniają swojej roli.pozdrawiam.
-
Kolego nie wzoruj sie tylko na swoim przypadku i nie wprowadzaj kolegow w blad ze zawsze przy peknietej uszczelce jest woda w oleju lub odwrotnie.Jezeli sie myle niech ktos wyprowadzi mnie z bledu bo zaraz sie okaze ze mechanicy nie znaja sie na swoim fachu i koledze chcieli wymieniac uszczelke bez widocznych sladow wody w oleju lub odwrotnie jak pisal kolega. po co w takim razie wymyslal ktos tester do wykrywania spalin lub benzyny w uklodzie chlodzenia?podrawiam
-
Pierwszy raz słyszę o takim defekci i muszę przyznać ze to raczej niemożliwe żebyś słyszał stukajace klocki hamulcowe, i to co słyszysz po jeździe na nierownosciach to na 100-towę zawieszenie tak jak pisał kolega powyżej.sprawdź jak najszybciej stan opon czy nie zaczęły się zdzierac na krawędziach.pozdrawiam
-
kolego pamietaj ze mechanik stawia diagnozę jak lekarz i nie możesz człowieka obrzucac błotem ze ten jeden raz mu nie wyszło i nie trafił w usterkę sam czytałeś na forum ile było propozyci wymiany podzespołów. Jak byś wykonał prosty i tani test na obecność spalin lub paliwa w układzie wodny to byś spał spokojnie nie wiem ile w polsce kosztuje ten specyfi ale w angli grosze.jak będę miał chwilke to wkleje zdjecia tego testeru.pozdrawiam
-
kolego to albo ja jestem slepy albo ty probujesz zrobic ze mnie idiote bo nic nie pisales o zimnych przewodach za termostatem.I twoj mechanik tez jest idiota skoro nie wykryl tak banalnej usterki.kupuj nowy termostat i smigaj.pozdawiam
-
[B5 ABC] Tarcza sprzęgła, linka sprzęgła czy może coś innego ?
blondi odpowiedział(a) na denveco temat w Audi A4 B5
Raczej kolego ja bym obstawial na urwana sprezyne tarczy sprzegla lub walniety docisk.pozdrawiam -
Kto ci wymienial te zacisk? bo moze ktos wlozyl za ciasne klock.pozdrawiam
-
Nie chce kolego sie wymadrzac tylko pomoc koledze i tak jak pisalem najlepiej jest wykonac test zeby nie stawiac blednej diagnozy i bez senu wydawac kasy na zbede podzespoly u mnie pekniecie uszczelki bylo tak znikome ze nawet po sciagnieciu glowicy nic nie bylo widac.A to ze sie nie gotuje na zimnym silniku z zalozonym termostatem to chyba logiczne bo auto chodzi na tzw. malym obiegu i dopiero po otwarciu termostatu plyn wraca do zbiorniczka z nazbieranymi spalinami i z tat ten efekt .Po wyjeciu termostatu auto chodzi na duzym obiegu i nie ma opci przy malym peknieciu uszczelki zeby wyrzucalo plyn bo spaliny odrazu z woda wedruja do zbiorniczka wyruwnawczego a nadmierne cisnieniejest upuszczany przez korek wlewowy na ziorniczku.Dodam tylko jeszcze na koniec ze przed zdieciem glowicy korek u mnie tez wymienilem bo zaworek ktory sie w nim znajduje tez potrafi sie popsuc.pozdrawiam