Skocz do zawartości

winoxxx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O winoxxx

Osiągnięcia winoxxx

0

Reputacja

  1. winoxxx

    Ciśnienie oleju kontrolka

    Miałem ten sam problem, mam Audi A4 B5 AEB 1.8 T z 97 roku. co chwilę pikalo i wyskakiwala kontrolka oleju a także klekotanie jak diesel. Zastosowałem płukanie silnika, użyłem Liqui Moly i zalałem Motulem X-Cess 8100 syntetyk. Stary olej był czarny jak smoła i glutowaty. Do tej pory po wymianie silnik pracuje cicho i ładnie, nie wyświetla się już kontrolka, nie ma wycieków i ubytku w oleju.
  2. Próbował ktoś może przerzucić wnętrze pokrętła szyberdachu z tego starego do po lifta, oczywiście nie obejdzie sie bez przeróbek.
  3. winoxxx

    A4 Avant 1.8T

    Witam;) Oto opis mojego auta. Audi A4 B5 Avant. Rok produkcji 1997 grudzien. Silnik AEB. Kolor czarny, Silnik 1.8 T, Moc 150km Wyposazony w : -ABS -Klimatyzacja -2 AIR BAGi -Elektryczne szyby -Elektryczny szyberdach -Elektryczne i podgrzewane lusterka -Pełen FIS -Skóra -Centralny zamek + Alarm -Xenony Autko obnizone, zawieszenie: amorki - bilstein, sprezyny firmy Weitec. Hamulce seryjne niedawno wymieniane na nowe. Na 17calowych felach opony 225/45/17 Przyciemniałem jakis czas temu wszystkie szyby prócz przedniej. Do tej pory wymienilem w nim oleje z filtrami, hamulce, czujnik abs-u, termostat, przegub prawy i koncowke drazka. Reszta sprawuje sie bardzo dobrze i jak narazie nie za uwarzylem jakich kolwiek problemów. Zamontowałem także przedni zderzak od RS4 brakuje mi jeszcze halogenów przednich do niego. Moje plany co do modernizacji to: -wymiana kokpitu srodkowego na Lift -wstawic orginalne radio Audi -moze z czasem chip -kupno lamp daylight black tu zobaczycie jak wyglada http://img812.imageshack.us/img812/2748/sam2335.jpg] , http://imageshack.us/photo/my-images/812/sam2335.jpg/ postaram sie zrobic wiecej zdjec i wstawie. pozdrawiam
  4. Witam, posiadam Audi A4 B5 z 97r. [AEB]. 1.8T z automatyczną skrzynią tiptronic. Wczoraj wyjeżdżając z pracy wrzuciłem bieg w pozycje ''D'' i w momencie ruszania zauważyłem ze jest luz między ''D'' a "tiptronicem" (tak jak w manualnych skrzyniach na luzie) z tego co wiem i jak miałem wcześniej, był delikatny opór przy przerzucaniu biegów. Na początku myślałem że może to jakaś sprężynka lub coś podobnego wypadło ale gdy rozebralem osłone to nic nie przykuło mojej uwagi, teraz muszę jezdzić na 4 biegu by nie przeskakiwał mi z D na Tip-a i spowrotem. Jezeli ktoś sie spotkał już z takim problemem, to bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie mi gdzie znajduje się ewentualna usterka. W najgorszym przypadku będzie mnie czekać mechanik lub serwis. ;(
  5. Witam, jestem posiadaczem Audi A4 Avant 1.8T z 97roku. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...