Skocz do zawartości

trollesny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trollesny

Osiągnięcia trollesny

0

Reputacja

  1. Cześć, mam ten sam problem. Sprzęgiełko alternatora to nie jest na pewno, przy zepsutym sprzęgiełku, na wolnych obrotach silnika tak szarpie paskiem, że wydaje się jak by miał wyskoczyć, poza tym łatwo to sprawdzić: ktoś gasi silnik a Ty obserwujesz czy alternator przekręcił się w środku po zatrzymaniu paska, jeśli nie to sprzęgło jest zatarte. Z tego co się dowiedziałem to to chrobotanie wydaje turbina (jeśli otworzysz maskę a ktoś wciśnie gaz do dechy i puści powinieneś usłyszeć ten dźwięk), a winę za to wszystko ponosi podobno pompa vacum... Piszę podobno bo tak mi mechanik mówił, ale dla mnie to nie do końca logiczne. Jeśli sprawdzisz jak podciśnienie steruje turbiną (tzn kiedy powinno zamykać a kiedy otwierać to jakoś nie bardzo mi to pasuje). PS. przepraszam, że tak ogólnikowo piszę ale mam 9 dniową córeczkę w domu i nie mam za bardzo czasu...
  2. Przepraszam, że się wtrącam ale miałem wcześniej A4 Avant B6 2002 rok ze srebrną pokrywą i była to wersja 130KM... Piszę tu bo sam szukam odpowiedzi czy jest jakaś różnica w silnikach ze srebrną pokrywą i z czarną...
  3. Witam wszystkich:) Od tygodnia jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 (AWX) 131KM, mam nadzieję że znajdę tu kilka odpowiedzi na nurtujące mnie pytania:) pozdrawiam wszystkich:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...