Skocz do zawartości

regruw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O regruw

Osiągnięcia regruw

0

Reputacja

  1. Sporo Kupowałem a Auto-Special i za metr 3,5x2 (tylko tyle mieli) oraz metr 5x3 dałem 89 złoty z jakimiś groszami, tylko nie mogę znaleźć paragonu i nie wiem ile za który, według ETKI ten 5x3 powinien być ok. dwa razy droższy, czyli pewnie jego metr kosztował ok. 60PLN a tego 3,5x2 ok. 30PLN. Docina się samemu. Zgodnie z radą jutro biorę się za przegląd rur
  2. Dzięki za kolejne wskazówki. Jutro obejrzę dokładnie gruszkę, jak nie zauważeń nic podejrzanego to pomienie te zaworki, przecież to nic nie kosztuje Niestety dziś nie zdążę już, bo jeszcze mam wyjazd na wesele, ehhhh....
  3. Ok. Czy szczelność gruszki można jakoś sprawdzić organoleptycznie? Na pomiar podciśnienia i tak będę musiał gdzieś podjechać - zna ktoś kogoś w miarę ogarniętego w tym temacie w Krakowie? Kat już jest wywalony. Może jeszcze podmienię ten N75 na N18 jakby to czyszczenie okazało się za mało dokładne...
  4. Witam ponownie, dziś wymieniłem wszystkie wężyki na nowe, dodatkowo jak już miałem wszystko na wierzchu, stwierdziłem, że przeczyszcze N75 co uczyniłem (była tam troszkę syfu ale nic strasznego) więc już nie podmieniałem z N18. Efekt jakiś jest, autko sie lepiej zbiera, ale nadal trochę przymula przy pełnym bucie. Aktualne logi: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49759.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49766.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49765.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49761.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49764.html Czy to możliwe, że czyszczenie N75 nie przyniosło pełnego efektu (starałem się zabieg przeprowadzić bardzo starannie, tłoczki po czyszczeniu chodzą leciutko) czy może bardziej prawdopodobna jest inna przyczyna (lekko zatarte kierownice turbo? przepływomierz?) No nic, jutro jeszcze poszukam dokładniej ew. nieszczelności w orurowaniu. Mam też trase do zrobienia z kawałkiem autostradki, więc przegonie jeszcze porządnie auto może coś się "odblokuje". Pozdrawiam
  5. Ok, to znowu ja Wurger, tylko zmieniłem konto, bo po próbie zmiany maila już nie mogę sie zalogować na stare :/ A więc tak: Przed chwilą chciałem zrobić nowe logi po wywaleniu kata i zaczęło non-stop wywalać błąd "00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent", Turbina ładuje teraz max ok. 1300mbar a MAF ok 550mg/R czyli już całkiem kaplica jest. Po restarcie silnika nie ma zauważalnej róźnicy, praktycznie od razu wali ponownie 00575. Domyślam się, że to tylko potwierdza diagnozę ciahciah. Możliwe, że coś mi namieszali przy wywalaniu kata... Jutro przejrzę wszystkie wężyki i dolot i dam znać co i jak... Dzięki za dotychczasową pomoc.[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 01:58_________________________________________________Ok, wczorajszy błąd był spowodowany tym, że wąż podciśnienia z N75 do turbo popękał i po prostu rozłączył się przy N75, dziś skróciłem go troszkę i podłączyłem. Zlogowałem jeszcze raz dziada (tutaj auto jest już bez katalizatora) i wyniki są następujace: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49656.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49654.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ptspam_49655.html Chyba nie ma wielkiej zmiany w porównaniu z pierwszymi logami, ale zawsze coś. Jutro podskoczę do ASO, kupie wężyki i powymieniam ile się tylko da, bo skoro ten jest już w tak agonalnym stanie, to z resztą pewnie też jest nie za wesoło. I jeszcze pytanko, rozumiem, że cały układ podciśnieniowy jest ze sobą połączony i wpływ na brak ciśnienia przy turbo mają zarówno węże od zaworu N18 sterującego EGR jak i N75?
  6. Stere konto gdzieś przepadło, Witam ponownie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...