Skocz do zawartości

wyciorex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wyciorex

Osiągnięcia wyciorex

0

Reputacja

  1. Bo powinno się zacząć od tego, że kasujesz błędy a po ok tygodniu sprawdzasz je na nowo. Jeśli pompka działa ok to pewnie miałeś słaby aku i pompka za długo chodziła. Jeśli nadal wyskoczy to masz nieszczelność. To że chodzi to nieszkodzi. Wg. sterownika za długo chodzi co wskazuje na problem. S1 pierwsza sonda, S2 druga sonda (za kat)
  2. Lamda jest pod samochodem - rura wydechu Błąd tempomatu. Albo problem z przełącznikiem od tempomatu, kable do sterownika. Nie wiem czy masz skrzynie automatyczną. Jeśli nie to może masz na sprzęgle wyłącznik tempomatu do sprawdzenia. Nieszczelność pompki od zamykania centralnego zamka Przełącznik/czujnik otwierania drzwi Czujnik temperatury zaciąganego powietrza - przed filtrem kabinowym pewnie jest Brak, lub odpięta, lub uszkodzona antena GPS
  3. Witam, Narobiłem znajomemu logów statycznych od groma, ponieważ nie mam opisów i nie wiem które grupy mam logować i co na nich dokładnie wychodzi zlogowałem wszystko prawie co było od 000 do 113. Generalnie z autem nie ma jakiś wiekszych problemów, jedynie lekko szarpie w okolicy 2500 obrotów. Błędy skasowane, ale były one związane głównie z wymianą akumulatora, przerwania chwilowego obwodu poduszki powietrznej i przy okazji załapał w związku ze słabym aku błąd z pompką od zamykania zamków. W zasadzie po skasowaniu jest czysto. Chciałbym tylko przyjrzeć się, czy jest wszystko ok w silniku, czy trzeba z czymś interweniować. Pozdrawiam
  4. Dostać się na forum to jakiś tor przeszkód Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...