Skocz do zawartości

qba_lle

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qba_lle

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Łęczna

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qba_lle

0

Reputacja

  1. Witam, zaczął mi trzeszczeć głosnik z drzwi przednich więc muszę go wymienić i tutaj mój plan na upgrade tego systemu bose bez większych przeróbek. Jechałem kiedys B6 z Bose gdzie są już 16cm w drzwiach grało to o niebo lepiej niż w B5. Mój plan wygląda tak: Adaptery pod 16cm w drzwi przod i głośniki z systemu bose a4 b6 16cm równiez 2ohm, zeby nie zmieniać instalacji, taki głosnik mozna wyrwac za ok 100zł za kpl. Teraz sprawa wzmacniacza, w B5 wzmacniacz ma podobno 80W prawdopodobnie jest 25pin (nie jestem pewien bo jeszcze nie zagladałem), na Audizine wyczytałem, że można plug and play zamontować wzmacniacz z a8 d2 który ma ok 200w. koszt równiez groszowy max 100zł. Do tego porządne wygłuszenie przednich drzwi. Co o tym myslicie czy to zadziała prawidłowo ? Ewentualne inne propozycje mile widziane. Acha jednostka sterująca to navi plus rns-dx
  2. Jestem po montażu SKV kompletu całego na przód. Póki co ciężko coś powiedzieć, wahacze jak wahacze, wykonanie wydaje się ok. Trochę końcówki drążków kierownicych odbiegają jakościowo od reszty kompletu ale za tą kaske jest jak najbardziej ok.
  3. Chodzi mi po głowie ostatnimi czasy okleić folią swoje S4 i tak szukam inspiracji, w grę wchodzi także plastidip. Jak ktoś ma jakieś fajne zdjęcia matowych B5tek to prosze o wklejanie w temacie. Najbardziej ciekawi mnie jak wychodzi biały mat na S4 b5 avant.
  4. qba_lle

    Wahacze SKV

    Panowie który set do S4 B5 brać ? Rocznik auta 2000 ale ktoś mi nagadał, że w S4 było trochę inaczej z tymi wahaczami niż w A4 i że do S4 B5 trzeba szukać wahaczy od B6. Sprawdziłem numery dolnych jakie obecnie mam i są to 4D0 407 695 J i 4D0 407 155 L Czy mam zamiawiać wahacze ze sworzniem 21 czy 16mm?
  5. qba_lle

    Wydech z 2.8 do S4 B5

    Dopiero zauważyłem, że siedzisz w USA hmm to może jakiś aftermarketowy dedykowany do S4 B5 w stanach dostępność gratów do S4 B5 powinna być przeogromna, tylko musisz szukać na forach typu Audizine
  6. Ehh jednak nie pomogło, muszę szukać używki sprawnej bo jakoś w te zamienniki nie wierze, zwłaszcza że plastik się rózni podobno od tych ori.
  7. Panowie mam taiki problem, powyzej 120km/h za nic nie moge wytrzec szyby, wycieraczki nie zbierają a sa nowe i do tej predkosci byly ok, poprzednie tez mialy ten problem tyle ze byly stare. Czy to kwestia samych wycieraczek czy mkze czepic sie mechanizmu? Jest jakas opcja aby dobrac sie do sprezyny zeby mocniej dociskala wycieraczke do szyby?
  8. qba_lle

    Wydech z 2.8 do S4 B5

    Podloga jest taka sama woec tylna część od srodkowego powinna pasować. Tyle ze moim zdaniem jest to poroniony pomysł wsadzac wydech z n/a do biturbo, poszukaj na olx z przesylka wydech rs4 b5 masz wieksze srednice samych tlumikow przez co mozesz wygenerować wieksze przepływy. Ja mam u siebie wywalone katy i prekaty i dwa tlumiki z rs4 srodkowy i końcowy. Jest mega cicho gdy jezdze normalnie, w srodku jak seria. Dopiero pod butem zaczyna byc slychac v6ke i syk spalin pedzonych z dwoch turbin.
  9. Ale mowisz o komplecie górnych? Czy calym komplecie wszystkich wahaczy z przodu? Geometria jest z powrotem do ustawiania po wymiane wahaczy? Bo przod to chyba tylko na koncowkach drążków sie reguluje? Jesli sie myle niech mnie ktos wyprowadzi z błędu.
  10. LM to liquy moly? Dobrze lapie? A vr1 5w50 ? Jakos jestem mentalnie do valvo przyzwyczajony bo ta seria vr1 racing jest naprawde spoko, cenowo również.
  11. Kiedys mialem na golfie 1.8t potenzy re50 i bylem mega zadowolony. Wlasnid twarda scianka jest dla mnie ważna bo na uniroyalach auto plywa w lukach niestety, za to na deszczu bylo fajnie. Zapierdzielanie w deszczu pomijam bo w taka pogode nie szaleje ma byc przyzwoicie po prostu. Za to wazne jest pewne prowadzenie na suchym przy wysokich prędkościach autostradowych stad wymagany index do 300. S001 wezme pod uwage, ktos jeszcze cos poleci ?
  12. Zależy jaki wosk Fk 1000p np.strasznie przyciaga kurz wiec z tym stwierdzeniem, ze nawoskowane auto nie lapie kurzu mozna sobie wsadzić...wszystko zalezy od tego jaki to wosk, jedne mniej drugie bardziej lapia kurz. Z pewnością gdy auto jest w jakis sposob zabezpieczone latwiej je pozniej domyc.
  13. Witam auto S4 B5 2000r nie działa tempomat, nie reaguje w ogole na naciśnięcie przycisków manetki. W vagu gdy skasuje błędy nic nie wraca do momentu ponownego naciśnięcia któregoś z przycisku w manetce tempomatu. Jak to zdiagnozować czy to manetka czy coś po drodze z manetki do ecu ?
  14. Dokładnie to jest AEB więc wtryski z nowszych 1.8t nie będą pasowały. Po zmianie wtryskiwaczy potrzebne jest przewymiarowanie wtryskiwaczy. Swoją drogą ten soft chyba nie jest jakiś super skoro napakowali Ci tyle koksu na pętlących wtryskiwaczach. Podjedź do kogoś kumatego chociaż na pomiar afr wtedy będzie wszystko wiadomo. W AEB masz dosyć ubogi sterownik więc strojenie nie jest takie super przyjemne jak w nowych 1.8t czyli tych po 2001. na ME 7.5
  15. qba_lle

    Wariujące wskaźniki

    Panowie nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam Was tutaj. Chodzi o wariujące wskaźniki. W moim S4 2000r zaczęły migać wskazówki niczym kończąca się świetlówka, co na to poradzić ? Czy jednak samemu nic nie ugram i trzeba wyciągać zegary i wieźć do elektronika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...