Jump to content

kasd22

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kasd22

Informacje

  • First name
    Kacper
  • Location
    Oława

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

430 profile views
  1. Witam! Od pewnego czasu pojawiał mi się bład MAF'a (za wysoki sygnał) generalnie jest ok, spalanie nieznacznie wzrosło i czasami świruje na biegu jałowym. W końcu wymieniłem na ''tańszy" zamiennik i było przez chwile ok lecz ponownie pojawił się bład MAF'a za niski sygnał wiec oddałem na gwarancje. Dopłaciłem pare zł i kupiłem niby lepszy ale okazało się że po jakimś czasie znowu pojawia się błąd za niski sygnał do tego turbo było jakby zamulone wciskam gaz do podłogi a reakcja po 2sek z szarpaniem. Wymieniłem na stary Bosha'a bo jazda na zamiennikach była 2x gorsza i teraz jak to ma się do jazdy. Czy jeżdżąc na niesprawnym mafie uszkodzę coś jeszcze? Czy problem się naprawi jak zakupie za grube dolary MAF sensor bosh'a? Zmiana DV może powodować taki problem?
  2. Panowie mam mały problem, tylne amortyzatory wyzionęły ducha... i teraz szukam jakiegoś zamiennika. Zawias to H&R cup kit -60/-40, zastawiam się czy nie wrzucić Sachsa 170814 tymczasowo i zregenerować h&r, przejdzie w ogóle taki zestaw? ewentualnie jakie będą mankamenty takiego zawieszenia? Wszystko rozchodzi się o kasę i czas bo samochód jest uziemiony a muszę na szybko zrobić jezdnym. rozważałem np, Bilsteina b6/b8 ale niestety on nie jest popularny i dostępny na 'wczoraj'
  3. Długa, po sprawdzam połączenia, teraz coś przyszło mi na myśl jak postawiłem go na chwile przed domem to później zauważyłem plamę ale padało i nie zdążyłem spojrzeć co to. Dla pewności sprawdziłem płyn w zbiorniczku było na full więc pomyślałem że to tylko deszcz, może gdzieś się układ zapowietrzył i teraz odbija się to na pompie. Mam nadzieje że pompa nie poszła się je.. Dzięki za pomoc robitl.
  4. Ale co myślisz, spróbować wymienić ten płyn? nawet na zielony
  5. Ale wiecie co jest zabawne w tym wszystkim Koleś który ''wcisnął'' pompę dał mi f-vat+gwarancje 2 lata wydaję mi się że nie strzelał by sobie w kolano?
  6. No generalnie powinien ale jak kupywałem pompę to odradził mi zielony ponieważ robi on dużą szkodę i zalecił wlać ATF II czerwony minerał, o to taka ciekawostka.
  7. Ostatnio mechanik wrzucił mi nową (regenerowaną pompę) oraz maglownice(używkę) i gdzie tłukłem 10 razy aby wlać mineralny czerwony tak jak mi zalecił spec od pomp, mechanik zalał syntetyk. Odebrałem samochód przejechałem może z 10km i nagle cała pompa buczy i dodatkowo brak wspomagania. Wróciłem do warsztatu tłumacze że pompa buczy i tracę wspomaganie, a on mi wpiera , że pompa musi po buczeć bo musi się odpowietrzyć. Teraz pytanie co zrobić z tym fantem i czy przypadkiem pompa już nie jest załatwiona? Spróbować zlać syntetyka i zalać czerwonego minerala?
  8. lapek85 własnie dodał temat w dziale sprzedam części
  9. Chip zrobiony jest na 98 wiec stąd moje pytanie co lepiej lać orlenowską/bp i inne 98 czy 95 v-powera? Dziwi mnie fakt że na shellu nie występuje 98 tylko 95/95v-power lub 100, teraz co wybrać? Ostatnio odnowili shelaa blisko mnie i się tak zastanawiam czy wlać 95 v-powera czy będzie miał podobne właściwości do 98? Z ciekawości kiedyś chciałem spróbować na 100 ale obawiam się że dobrze się nie skończy
  10. W mojej a4 słychać już grzechotanie dlatego przymierzam się do wymiany i chce poznać wasze zdanie na temat napinacza oraz łańcucha, czy kupować zamiennik (nie chinol) czy jednak postawić na oryginał? ewentualnie jaki zamiennik polecacie. P.S jak koś ma fajne ceny takiego zestawu ma zniżki w aso/hurtowni to jestem chętny
  11. kasd22

    AEB większe turbo.

    własnie jestem po swapie w AEB'ie na k03s (K03-073) Pasuje bez żadnych przeróbek i to jest tańsza opcja do mocy 240-250 kuni, bo k04 trzeba mieć trochę w głowie i w porttfelu.
  12. Mam problem z przednimi drzwiami, zmieniałem samą blachę ponieważ miała na końcu mała wgniotę. Po przełożeniu drzwi można powiedzieć że spadły chodzi o to że jak zamykam/otwieram w początkowym momencie ociera mi spód drzwi(tak mi się wydaje). Teraz pytanie które zawiasy ruszyć aby wróciło do fabryki? Regulowałem uchwyt zamka ponieważ drzwi trzeba poprawić aby się zamknęły nie pomogło oraz regulowałem górny zawias też nie pomogło.
  13. Widziałem taki przypadek, niestety ale pompa do wymiany, bardzo długo nie był płyn wymieniany przez co zrobił się z zielonego na wodo-żółto-brązowy płyn. Nowy płyn dał tylko minimalnie mniejsze pojawienie się buczenia. Trochę się zastanawiałem nad pompą bo myślałem że to jakiś zawór nie puszcza(płyn z min robił się do ponad maximum). Kupiona pompa czeka na chwile czasu
×
×
  • Create New...