Skocz do zawartości

maxziomal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maxziomal

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    BIELSKO BIAŁA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maxziomal

0

Reputacja

  1. Panowie wielka prośba.... potrzebne schematy do auta a4b6 1.8TQ BFB 2002 a mianowicie będę robił odcinki zapłonu w swoim aucie i potrzebuje schematy sterownika silnika: pinout z kolorami kabli, pinologie kostek, złącz, kto ma else będzie wiedział o co chodzi. Screeny z elsy będą ok. Mile widziane porady od speców w temacie, czyli co ciąć żeby błędów nie wywalało ( w poprzednich autach (a6c5,a38l) robiłem ale ani fisa ani cana tam nie było). Ewentualnym wyjściem dla mnie było by "udostępnienie" ISO DVD z elsy " 4.00 database audi 02.2012". Linki do schematów z początku wątku niestety umarły.
  2. Witam Wrzucam temat na forum A4 bo na forum A6 nikt nic nie wie na ten temat i może Wy spotkaliście się z czymś takim. Sprawa dotyczy silnika a6c5 1.8T APU 2000r. (gaz, virus), ośka Od dłuższego czasu 6-7 miesięcy występuje u mnie postępujący problem z wyciem (dźwięk dużego odkurzacza / buczenie- jak dmuchanie w butelkę od piwa Dźwięk ten początkowo pojawiał się sporadycznie podczas jazdy pod górkę i powiedzmy ten moment doganiania auta przed sobą i lekkie odpuszczenie mocy skutkował wyciem, teraz mogę sam wywołać buczenie "wstrzelając" się obrotami w "TEN" moment - "ten" ponieważ muśnięcie gazu jak i lekkie odpuszczenie gazu likwiduje buczenie, utrzymując obroty w "tym" zakresie mogę utrzymać ten dźwięk 1-3 sekundy (myślę że jest to zakres kilku setek obrotów 100-300) DV (ASO)ma 1.5 roku a N75 (ASO) 5 miesięcy, nowe przewody podciśnienia, przy czym zanim wymieniłem N75 ,buczenie też występowało lecz sporadycznie (jazda pod górkę, utrzymywanie stałej prędkości podczas jazdy pod górkę - i moment minimalnego obciążenia silnika skutkuje tym wyciem. Choroba postępowała cały czas i teraz jest to bardzo częste i nie tylko podczas jazdy pod górkę, mogę sam to sprowokować pedałem gazu i moment lekkiego odpuszczania gazu skutkuje wyciem. Auto ma gaz i wirusa. Muszę sprawdzić szczelność układu ponieważ mam wrażenie że auto słabiej się zbiera niż po odebraniu od tunera, dodam że doładowanie trzyma ok do 0.9 bara i przepływka liczy do 160 g/s , nie hamowałem auta i nie wiem jak by wyszło na wykresie ale podczas jazdy próbnej po virusie miałem uśmiech dookoła głowy teraz jakby idzie sporo lepiej niż seria ale gorzej jak po zrobieniu programu,chyba że to jest ten efekt przyzwyczajenia się - ale ja w to wątpie. N75 raczej wykluczam, DV też - sprawdzona miesiąc temu, jedyne co mi przychodzi do głowy to N249 - że to on jest przyczyną i zamiast otworzyć DV przy lekkim odpuszczeniu gazu(przez podciśnienie ze zbiornika) to otwiera ciut później DV podciśnieniem z kolektora a wtedy już ciśnienie cofa się na przepustnice i buczy. Nie jestem głombem z mechaniki ale wolę zgłębić temat wcześniej żeby wiedzieć za co się brać zawężając potencjalny zbiór przyczyn, więc jeśli ktoś się spotkał i rozwiązał ten problem to będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi Dzięki Radek Pozwolę sobie wkleić link do strony innego forum lecz temat dotyczy dokładnie tego samego problemu: http://www.elektroda.pl/r...475389#14475389 ps. nie wiem czemu wszystko jest "zaznaczone", tekst jest wklejony ale kolor czcionki zmieniałem i nic, przepraszam za to że się ciężko czyta, może MOD pomoże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...