Skocz do zawartości

robercikt5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robercikt5

Osiągnięcia robercikt5

0

Reputacja

  1. Wymiana odbywala sie w serwisie, ale nie pamietam czy statyczna czy dynamiczna metoda olej byl wymieniany, szkoda ze nie wiedzialem bo dopilnowalbym zeby to byla dynamiczna wymiana. ( dowiem sie jaka byla bo byc moze nie byla to statyczna). swoja droga chetnie podjechalby, M do bart-s zeby ocenil co tam sie dzieje...jak go znalezc? ---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- Strzynia tiptronic + tryb S. Sterowanie rowniez w kierowiny. Auto ma 200tyś przebiegu. Mam wrazenie ze troche szarpie, nie zawsze, i tak jak by z 3 na 4 wchodzil " pół bieg " , wszystko zalezy jak gazem steruje bo jak cisne do 4 tys to wszystko jest dobrze a jesli wskoczy jakis pol bieg z 3 na 4 to malo kto to poczuje.
  2. Jestem po wymianie zaciskow, tym razem kupilem nowe, i po rundzie testowej tarcze juz sie nie nagrzewaja. Nie rozpedzalem sie jeszcze do 160 km /h i nie sprawdzalem czy drzenie ustalo ale dam znac jak juz bede wiedzial. Pozdro
  3. Witam , po wymianie klocków i tarczy przód i tył przez jakiś czas było ok. Wibracje ustały, a dziś znowu chamowanie ze 140 km/h i cała buda drży:-(( , po przejechaniu 30 km wyszedłem z auta i zauważyłem ze tylne koło prawe ma tarcze tak zagotowane że jak tknąć się nie da, lewe tył jest ciepłe ale można dotknąć żeby sprawdzic i się nie oparzyć, przód jest w miarę równo nagrzany choć tez mam wrażenie że prawe delikatniej bardziej gorące. Czy to może mieć wpływ na wibracje które powstają podczas chamowania? Dodam ze całe zawieszenie wymieniłem na nowe. Odpowietrzałem chamulce 2 razy i nic to nie pomogło. Skąd te wibracje???
  4. Witam, zamontowałem w swojej a4 b6 nowy zacisk na tył ( prawe koło ), odpowietrzałem wszystkie hamulce ale nie zaczepiłem linki od ręcznego w tym wymienianym zacisku. po wszystkim zamontowałem linkę od ręcznego do zacisku ale ledwo ledwo weszła ( wrażenie jak by się za krótka zrobiła ) ręczny w tej chwili jak pociągnę to działa od razu ze na 2 ząbki ledwo "kotwicę" zaciągnę. czy jest jakaś zasada z tym ręcznym, czy muszę po prostu poluzować linkę od ręcznego bo jak zaciągnę i teraz spuszczę reczny to koła nadal trzymają i mi się grzeją !!!! pomocy!!!
  5. Witam, ostatnio po wymianie oleju w skrzyni biegów zauważam dziwne zachowanie podczas puszczania gazu...auto dziwnie wychamowywuje biegami a przy redukcja nie odbywa się mam wrazęnie tak płynnie i nie wyczuwalnie. Czy moze to byc początek kłopotów? Zmiany od 1 do 5 odbywają się ok.
  6. Witam , na imię mam Robert i jestem nowym szczęśliwym posiadaczem Audi A4 2,5TDI QUATTRO z rocznika 2002. Autko kupiłem w Brodnicy i przywędrowało do Poznania, będe teraz częściej odwiedzał to forum więc jeszcze raz witam i pozdrawiam wszystkich. Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...