Skocz do zawartości

Aifam86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aifam86

Osiągnięcia Aifam86

0

Reputacja

  1. No tak zrobię! Choć filtry wszystkie są z jesieni. I wtedy tez sprawdzałem było ok. Ale nie zaszkodzi zajrzeć.
  2. Dzięki za sugestie, przyznam szczerze że nie zauważyłem żeby była czarna łuna przy wydechu. Przynajmniej nie na tyle żebym się ją przejął ale jest to do sprawdzenia. Może to wcale nie cooler, może to znacznie prostsze? Dodam że auto ma przy wciśnięciu gazu lekki gwizd (turbo było sprawdzane i moc jest salonowa) wiec powinno być ok. Sam już nie wiem.
  3. Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu borykam się z głośną pracą mojego autka (audi A4 B6 1.9Tdi 115km Avant). Tzn podczas dodania gazu na postoju auto pracuje jakby miało dziurawe tłumiki lub coś z układem wydechowym. podobnie jest jak się rusza. Chodzi bardzo głośno. Sprawdzałem tłumiki na przeglądzie i wyglądały OK. Gdzieś wyczytałem że może to być intercooler. Przegnity łapie lewe powietrze i daje taki efekt. Niedługo zabieram się za rozrząd wiec sprawdzimy ten intercooler. Poradźcie co to może być na co zwrócić uwagę itp.
  4. OK, to jeszcze nie tak źle. Dzięki za info. Mam nadzieje że to będzie przyczyną. Jak uda mi się dokonać wymiany dam znać jakie są rezultaty. Teraz będzie to ciężkie z uwagi na temperaturę panującą na zewnątrz. Ale jak tylko będzie to możliwe zabieram się do pracy nad klimą.
  5. Osuszacz w sensie skraplacz? Dławik na pewno nie był ruszany. Ale czy rurka tłoczna byłaby oszroniona? ---------- Post dopisany at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ---------- OK, poduczyłem się i wiem że skraplacz to to samo co parownik wyglądający jak chłodnica klimatyzacji. Natomiast osuszacz przytwierdzony jest do skraplacza wygląda jak taki walec. Ktoś wie jaki jest koszt tych części?
  6. Witam wszystkich, Przeczytałem wszystkie posty na tym wątku, i przyznam że mało kto poradził sobie z własnym problemem do końca. Postanowiłem opisać swój problem. Wiem że do lata jeszcze daleko ,ale trzeba się przygotować. Kupując autko prawie dwa lata temu wszystko było z klimatronikiem ok. Wydajność super. Niestety awarii uległo sprzęgło sprężarki klimatyzacji, po wymianie przez jakiś czas było ok lecz z wydajnością nie było już tak kolorowo. Po zimie było fatalnie. Wydaje mi się że mechanicy którzy robili wymianę nie dopili ubytków czynnika jakie powstały podczas naprawy sprzęgła. I teraz problem: Po nabiciu klimy czynnikiem 0,5kg wydajność mierna, ciśnienie ok, rurka tłoczna oszroniona, ssąca gorąca. Co radzicie? Pozd ---------- Post dopisany 08-01-2013 at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 12:19 ---------- Nikt nie chce się wypowiedzieć?
  7. Serdecznie witam wszystkich na forum! :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...