Skocz do zawartości

pawel93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel93

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Suszec

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pawel93

0

Reputacja

  1. Dobry wybór Dokładnie, ja mam u siebie zrobione otwieranie na pastelke z zewnątrz - nie musze nosić ze sobą pilota tylko taką malutką pastelke którą wystarczy przyłożyć tylko do czytnika Oprócz tego mam Klawisz do bramy na parterze, piętrze i w garażu Wojto i ogromna uwaga odemnie. Przewody do ziemi wszystkie ziemne - żelowane. Nie oszczędzaj na nich bo się to szybko zemścić na tobie
  2. Nie musisz kupować Hormanna Możesz kupić obojętnie jaki napęd, grunt żeby potem dobrać radio które będzie obsługiwało oba napędy i do tego np pilot cztero kanałowy. Np mając bramę przesówną możesz zrobić sobie funkcję furtki - czyli w tym momencie brama otwiera się powiedzmy na 1m. Do tego drugim kanałem możesz otwierać sobie bramę wjazdową a trzecim bramę garażową Z tego co się orientuję, to pod przykrywką Hormanna kryją się inne napędy innej firmy Do tego warto sobie jeszcze położyć kabel telefoniczny pomiędzy oby dwoma napędami i gdzieś w domu założyć sobie dwa klawisze do otwierania obu bram
  3. Siema Ja z tatą bawię się w montowanie napędów do bram I ogólnie, mogę polecić Faac'a, Nice ale i polską firmę ELBRAM. Są fajne cenowo, dość proste w budowie tylko nie mają tyle funkcji w swoim menu, do tego plusem jest to że nie potrzebują żadnego odboju :)Unikać wszystkich napędów no name kupionych w hipermarketach itp itd Do tego, jeśli macie jakieś bramy garażowe warto zainwestować w radio żeby z jednego pilota wszystko otwierać Aaa i najważniejsze żeby dobrać napęd tak żeby szedł gdzieś na max 60% swojej mocy, bo np w przypadku kiedy będziesz miał śnieg itp itd możesz zniszczyć sobie napęd
  4. pawel93

    wlany ON zamiast PB

    hahaha, każdemu może się zdarzyć, zaraz drugim autem na stacje gnałem żeby do karnistra wlać PB
  5. pawel93

    wlany ON zamiast PB

    Zalałem już Dynamica 98 do pełna. Dzięki wielkie za info
  6. pawel93

    wlany ON zamiast PB

    Siemanko. Mam pytanie ponieważ dzisiaj niechcący wlałem do swojego b5 (1.8 ADR) z karnistra do baku niecały litr oleju napędowego ( na szczęście dość szybko się skapłem ;P). Przed wlaniem ON do baku miałem tam około 12l PB. Później dolałem do pełna ok 47l PB 98l Powiedzcie mi czy tak to zostawić czy coś trzeba czyścić itp ? Drugie pytanie ... od kilku dni zauważyłem że spod maski słychać cykanie, które czasami słychać tylko przez kilkanaście sekund a czasami dłużej. Pozdro
  7. ok, dzięki wielkie za info
  8. Witam . Mam taki problem ponieważ w mojej A6 ( c5 2003r) zauważyłem że obie opony przednie są wytarte od wewnętrznej strony tak jakby o coś tarły. Zbieżność ok, nic nie bije, jedzie prosto. Felgi ori audi takie na jakich auto opuściło fabrykę i opony też takie jak fabryka nakazała Powiedzcie mi, czy może to być spowodowane amortyzatorami które według mnie już są słabe albo jakimiś innymi przyczynami które mogłyby to spowodować. Właśnie do mnie idą nowiutkie opony na przód i nie chciałbym żeby też tak je wytarło. Pozdrawiam
  9. pedał hamulca a co by innego? już poprawiam żeby nie było :hyhy: no, po wstępnej rozmowie z mechanikiem raczej wakum, ale wolę się zapytać jeszcze tutaj co może nie grać
  10. Witam Sprawa jest tego typu, po 2 naciśnięciach pedał hamulca twardnieje. Po chwili jest normalnie i gdybym zahamował raz za razem sytuacja się powtarza. Auto to Audi A6 c5fl 1.9 TDI AVF z 2003r. Co może być mniej więcej przyczyną ? Sprawdzałem już czy wszystkie przewody są ok, czy jest płyn itp i wszystko Ok. Pozdro :-)
  11. pawel93

    brak świateł stop

    OK, czyli jednak ten czujnik co jest przy pedale ? Dla pewności jeszcze wpadnę na komputer jutro. Wgl nie wiem jak długo już tak jeździłem bez stopów dzięki za odpowiedzi
  12. pawel93

    brak świateł stop

    Siemanko. Mam taki problem, mianowicie w mojej A4 (b5 96r 1.8adr) zauważyłem dzisiaj że nie świecą mi się światła stop. Sprawdzałem żarówki i bezpiecznik i wszystko OK. Co może być przyczyną? Ten cały czujnik co jest przy pedale czy coś innego jeszcze może być? Pozdroo
  13. dzisiaj znowu srebrny Avant z ramkami klubowymi na SJZ w Kryrach pod kościołem na mszy o 13:30
  14. Dzisiaj, ok. 14.20 w Kryrach pod kościołem srebrne A4 B5 AVANT na SJZ z klubowymi ramkami
  15. dzisiaj ok 16:30 na parkingu Auchan w Żorach czarna A4, na glebie i alu MAM 18", z żołtymi halogenami i nakładkami na lusterka Tablice SJZ. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...