Skocz do zawartości

e9matic

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O e9matic

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia e9matic

0

Reputacja

  1. Czytam Twój temat Kamilu, już chyba ze trzeci raz Daje niezłą motywacje, do działań przy swoim aucie. Widzę, że męczyłeś się już kilka razy z tulejami na bananie. Polecam wrzucić pełną tuleje z C6. 4F0407183D Jeżdżę już kilka miesięcy na tych tulejach w C5
  2. Kamilu, bardzo podoba mi się Twoja furka. Masa godzin, serca włożone w auto Odnośnie tulei w bananach, radze się zakręcić koło tematu Poliureutanów z Olkusza : https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345 Mam u siebie w C5 juz dwa lata - zero oznak zużycia, pewniejsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. Będę wymieniał u ojca w B6, ale dopiero po Swapie 320/288 u niego - będę mógł zdać relację
  3. Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ?? Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1
  4. Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s
  5. Witam Was. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów - A6 C5 silnik AVF 130 km ( pompki BA ) http://vaglog.pl/log-023_018_013_NIeK9L5.html Parę razy były "przy gazówki" do 4k rpm. Problem polega na "drganiu" auta na biegu jałowym, w szczególności kierownicy oraz drążka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, poduszki wymienione na oryginalne ( przód + tył ) + kompletne sprzęgło z dwu masą. Jeżeli brakuje jakichś logów, proszę o wskazanie
  6. Każdy ma swoje zdanie A Ty mordko, jak się do Ciebie macha, to wypadałoby się przywitać na drodze !
  7. Jak się zachowuje pedał hamulca ? Reaguje "wcześnie" czy w "połowie" ?? Wpada do środka podczas hamowania ?? Musiałbyś się u mnie przejechać. Przód mam taki sam jak Ty, ciutke inny tył ( S6 269/22 - 43 mm tłok ) Żyje żyje i mam się zdrów, tylko jakoś czasu dla siebie mało, cały czas przewaga dzięki technice i trzeba naprawiać ten złom
  8. A co Ci się z tymi hamulcami dzieje ? Nowe/używane tarcze ? Jaki płyn hamulcowy ? Tłoczki przesmarowane ?
  9. Zadzwonię w tygodniu. Puki co temat nie jest "piekący"
  10. Mam problem, aby założyć fartuszek na zacisk. Fartuszek jest zakończony simeringiem ( tak mi się wydaje ) nie mogę sobie poradzić z jego nałożeniem
  11. Panowie, macie jakieś patenty na założenie fartuszka przeciw pylnego do zacisku z A6 C6 ? ( 320 )
  12. Czy w którejś mojej wypowiedzi wypowiedziałem się na temat różnicy w budowie ? Nie. Więc nie staraj się na siłe udowodnić, że masz rację, bo nie o to tutaj chodzi prawda ? Rozchodziło mi się bardziej o dostępność zamienników. Po co tyle hejtu ?
  13. Nie wprowadzaj ludzi w błąd : http://skodaauto.com.pl/przelacznik-kierunkowskazow-skoda-fabia-octavia-z-tempomatem-p-903.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...