Jump to content

e9matic

Pasjonat
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About e9matic

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ?? Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1
  2. Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s
  3. Witam Was. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów - A6 C5 silnik AVF 130 km ( pompki BA ) http://vaglog.pl/log-023_018_013_NIeK9L5.html Parę razy były "przy gazówki" do 4k rpm. Problem polega na "drganiu" auta na biegu jałowym, w szczególności kierownicy oraz drążka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, poduszki wymienione na oryginalne ( przód + tył ) + kompletne sprzęgło z dwu masą. Jeżeli brakuje jakichś logów, proszę o wskazanie
  4. e9matic

    Freaks C5

    Zmiana przodu bez ingerencji zmiany tylnych hebli, jak najbardziej się z Tobą zgodzę. Jednak przód 320/30 wraz z tyłem z S6 269/22 daje niesamowita frajdę podczas hamowania
  5. Każdy ma swoje zdanie A Ty mordko, jak się do Ciebie macha, to wypadałoby się przywitać na drodze !
  6. Jak się zachowuje pedał hamulca ? Reaguje "wcześnie" czy w "połowie" ?? Wpada do środka podczas hamowania ?? Musiałbyś się u mnie przejechać. Przód mam taki sam jak Ty, ciutke inny tył ( S6 269/22 - 43 mm tłok ) Żyje żyje i mam się zdrów, tylko jakoś czasu dla siebie mało, cały czas przewaga dzięki technice i trzeba naprawiać ten złom
  7. A co Ci się z tymi hamulcami dzieje ? Nowe/używane tarcze ? Jaki płyn hamulcowy ? Tłoczki przesmarowane ?
  8. Zadzwonię w tygodniu. Puki co temat nie jest "piekący"
  9. Mam problem, aby założyć fartuszek na zacisk. Fartuszek jest zakończony simeringiem ( tak mi się wydaje ) nie mogę sobie poradzić z jego nałożeniem
  10. Panowie, macie jakieś patenty na założenie fartuszka przeciw pylnego do zacisku z A6 C6 ? ( 320 )
  11. Czy w którejś mojej wypowiedzi wypowiedziałem się na temat różnicy w budowie ? Nie. Więc nie staraj się na siłe udowodnić, że masz rację, bo nie o to tutaj chodzi prawda ? Rozchodziło mi się bardziej o dostępność zamienników. Po co tyle hejtu ?
  12. Nie wprowadzaj ludzi w błąd : http://skodaauto.com.pl/przelacznik-kierunkowskazow-skoda-fabia-octavia-z-tempomatem-p-903.html
  13. Możliwe że taśma w manetce się urwała. Tutaj masz opis, forum A6 ale manetki są te same : http://www.a6klub.pl/c5-all-naprawa-manetki-tempomatu-vt62021.htm Nowa manetka kosztuje koło 100 zł w zamienniku ( Czeska Vika ) ale do jej wymiany nalezy sciągnąc kiere i pozostałe elementy.
×
×
  • Create New...