Skocz do zawartości

lisek12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lisek12

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lisek12

0

Reputacja

  1. Nie będzie żadną tajemnicą, jeśli powiem że na grupowym chipsowaniu zapłaciłem za to 1100 zł. Sądzę , że to dobra oferta.
  2. Myślę, że wyszło nieźle, ale każda opinia w cenie . pozdro
  3. Jak w temacie, to moje pierwsze kroki z połaczenia laptopa i samochodu. Szczególnie interesują mnie błędy kliamtronica i podzespołów.. Bardzo dziekuję za poświęcony czas. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 J Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 2 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Shareware Version. To Decode all DTCs 41-10 - Please Register/Activate - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 920 900 K Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00006 Additional Info: WAUZZZ8E13A218042 AUZ6Z0B0275505 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 959 433 AR Component and/or Version: Komfortgerát T85 1310 Software Coding: 06720 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: 8E1959801B Tőrsteuer.FS BRM 0002 Additional Info: 8E1959802B Tőrsteuer.BF BRM 0002 1 Fault Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 36-10 - Open Circuit - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 035 152 Component and/or Version: chorus II GRO 0008 Software Coding: 01000 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent
  4. Też mam taką w B6 , sama kierownica ładna ale u mnie wewnątrz poducha niemiłosiernie dzwoni na dziurach i nie mogę sobie z tym poradzić. Nie wiem czy jestem wyjątkiem czy te typy tak mają. Życzę - cichej pracy.
  5. Witam. Poszukuję chętnych na grupowe chipsowanie we Wrocku. Po długich analizach pomyślałem o Dysnosoft, jednak cena indywidualnej usługi nieco mnie odstrasza. Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o wpisy.
  6. Dzięki serdeczne wszystkim za opinie. Rzeczywiście należy się bardziej rozejrzeć za dobrym warsztatem w okolicach Wrocka. A swoja drogą te ceny maglownic i regeneracji chyba są takie a nie inne przez sprowadzane coraz częsciej ANGOLE
  7. Witam wszystkich klubowiczów i proszę o opinie. Mam maglownicę do wymiany i nie podlega to niestety dyskusji. Sprawdziło to 3 niezależnych mechaników i wszyscy bez sugerowania przeze mnie co powiedział poprzednik mówią to samo. Problem polega na tym , że w okolicach Wrocławia jedyny "sensowny" zakład regeneruje maglownice za 800-900 zł, a z jej wymianą, nowym płynem itd. robi się kwota ok 1400 zł. Ostatnio moja perełka troche mnie już kosztowała i stąd ten post. Znalazłem na Allegro gościa , który oferuje NOWĄ(?) maglownicę, konkretnie KOYO, bo taką właśnie mam za 1000 zł !!! Oto ta oferta: http://www.allegro.pl/item536692954_audi_a4_przekladnia_kierownicza_maglownica.html Zastanawiam się czy to nie zbyt piękne , aby było prawdziwe. Może ktoś się wypowie pozdrawiam wszystkich lisek12
  8. rob555 - bardzo merytoryczna wypowiedź, jak na prawdziwego tunera przystało
  9. Witam, właśnie wróciłem od gościa , który zajmuje się chiptunungiem TDI. Oczywiście chciałem nieco podkręcić moją perełkę choć kumple twierdzili, że fajnie jeździ, szczególnie na biegach od 1 do 3. Przed chipowaniem miałem w aucie "tajemniczy" włącznik, po naciśnięciu którego odczuwalna była zmiana mocy. Po lekturze na forum wywnioskowałem, że to jakiś box i należy sie tego pozbyć, więc to dodatkowo mnie zmobilizowało. Po rozebraniu sterowanika okazało się rzeczywiście, że jest tam coś wlutowane a dodatkowo gość twierdzi , że był tam flash z silnika 2,5 TDI. Tymczasowo mi coś wgrał przez złączei zamienił flash na taki z 1,9 TDI , ale auto jest dużo bardziej mułowate niż przed zabiegiem. Gość ma mi zrobić jakiś program , ale zastanawia mnie jedno: czy jesli program nie będzie mnie satysfakcjonował nie wrócić do opcji pierwotnej choć dziwnej nieco przyznajcie ? Każda opinia cenna, czekam na wypowiedzi.
  10. Witam wszystkich. Mam nadzieję, że się nie powtórzę, ale wertowałem forum dość solidnie Prosze o radę. Od dwóch dni po włączeniu zapłonu nie pojawia się na wyswietlaczu "OK" tylko obrys mojej perełki i " mruga" klapa bagażnika. Tak jak by był otwarty bagażnik a nie jest ! Odkryłem również, że nie działa podświetlenie bagaznika po otwarciu klapy. Pilot zamyka i otwiera bagażnik poprawnie. Sądzicie , że to jakiś banał czy powinienem udać się do jakiegoś specjalisty . Z góry dzięki i sorki jeśli w pierwszym poście machnąłem jakies faux pas.
  11. Witam wszystkich, tu lisek12. Wrocek , jestem tu po raz pierwszy z prostego powodu. Od tygodnia jestem szczęśliwym (póki co ) posiadaczem Audi A4. Chciałbym na tym forum znaleźć parę odpowiedzi na moje pytania dot. mojej perełki. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...