Skocz do zawartości

Speednet

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Speednet

Osiągnięcia Speednet

  1. Speednet

    CMP-Sensor

    Jesteś jedynym co udzielił jakiej kolwiek odpowiedz :) na ponad 180 osób przeglądających.( DZIĘKUJĘ ) Wciąż pytanie jest dlaczego to się dzieje tylko na zimnym silniku i dlaczego to się stało jakieś 6 miesięcy po zmianie przeglądu??
  2. Kolego nie jestem Fachowcem ale zrob test : Rozgrzej silnik do okolo 70C i jadac na 3 biegu wcisnij pedal gazu do oporu. Jezeli auto zacznie przyspieszac i nagle przestanie oznacza to ze masz problem z tzw notlauf i wylacza ci turbo,po przekreceniu kluczyka off i wlaczeniu zaplonu turbo zacznie dzialac. opcja 2 jest uszkodzenie wirnika a dokladnie lopatek nie doladowanie W przypadku 1 mozesz jechac do domu ale licz sie ze turbo podczas wyprzedzania moze sie wylaczyc w 2 natomiast nie ryzykuj odrobiny metalu z turbo moga uszkodzic twoj silnik Powodzenia
  3. 2.0 TDI B8 CAGA zrobione 165 tys wymienione: sprzęgło alternatora,koło dwumasowe ,sprzeglo,pompa wspomagania hałasuje,wymiana plastikowego weza na gorze silnika, jak narazie klopot z CMP Sensor poza tym Smiga
  4. Speednet

    Wysokie spalanie

    Posiadałem ten sam kłopot ale o dziwo wyczyściłem EGR ,i cały układ dolotowy ,oraz uszczelniłem wąż olejowy tzw Vacum hose to ten plastikowy na gornej czesci silnika kolo wtrysków i spalanie spadło do 6l/100 Nie wiem czy to pomoże ale zawsze jakaś pomocna opcja
  5. Speednet

    CMP-Sensor

    Witam Posiadam audi a4 b8 2008 2.0 tdi silnik CAGA Ostatnio mam kłopot z autkiem i nie mogę sobie z tym poradzić problem jest taki: Bank 1 CMP Sensor (G40)/Engine Speed Sensor (G28 incorrect correlation Ten blad pokazuje mi sie ZAWSZE KIEDY: Silnik jest zimny po nocy i zaczynam przyspieszac wtedy mruga kontrolka swiec i mam ten blad ,oraz kiedy jade na wysokim biegu z mala predkoscia Ciekawe jest to ze jak silnik sie nagrzeje do okolo 60 C kontrolka juz nie mruga i moge przyspieszac ile chce na jakim biegu chce nie ma znaczenia,dodam jeszcze ze kontrolka zapala sie w granicach powyzej 2000rpmdo 3000rpm powyzej gasnie ponizej sie nie zapala.Sprawdzalem czujniki CAMSHAFT SENSOR ii CRANKSHAFT SENSOR) ciekawe jest to ze jak auto pracuje na wolnych obrotach okolo 850rpm to: Crankshaft sensor pokazuje 850rpm natomiast camshaft sensor pokazuje dokladnie polowe mniej czyli 425rpm Testowałem vagiem kazdy czujnik,czyscilem EGR ,zawiozlem do warsztatu nie widza klopotu z autem mowia ze jest ok Pytanie jest proste co mam zrobic aby bylo ok? mieszkam w anglii wiec kazdy wie ze mechanicy sa tu DOSKONALI wrecz. Auto mam od nowosci nigdy tego nie bylo wiec pisze na forach z prosba o pomoc ale nikt nic nie podpowiedzial wiec moze ktos tutaj uraczy mnie swoja podpowiedzia Dziekuje i czekam na podpowiedzi
  6. Kolego miałem ten sam problem Należy zdemontowac plastikowa osłone wlewu paliwa ( jak otworzysz klapke w czterech rogach sa takie rowki ja wbilem delikanie plaski srubokret i podwarzylem ) odkrecic srubke od silniczka ,otworzyc silniczek przemyc go czyms do czyszczenia smarow,posmarowac delikatnie WD40 i zamknac . Dziala do dzis
  7. Witam Jezeli jezyk angielski nie przeszkadza to mam instrukcje
  8. Fajnie jednak by bylo jak by ktos mi powiedzial w koncu czy mam obciac te kable czy nie ?? w audi a3 :wallbash: bo jak obetne i sprobuje podlaczyc a ktos napisze ze nie trzeba bylo ciac tylko..... cos tam cos tam to PUPA zimna ;(
  9. Kolego ten modul co podales jest od audi a4 to prawda ale z innego roku ja mam z roku 2009 na europe a moje autko jest z 2008 wiec powinno byc jakies rozwiazanie
  10. hehe Nie nie odpadło to tak w skrócie MMI bez navigacji...( bez pokrętła koło dźwigni zmiany biegów) A czy audi jest standardowo wyposażone w bluta i wystarczy je aktywowac vagiem ?? Jesli nie to dzisiaj rozebralem fotel ,schowek podkierownica osłone i nic nie znalazłem zadnego urządzenia ,ani kabelka przypominajacego bluta.
  11. Posiadam radio Concert bez pokrętła w swojej audi. Problem polega na tym ,że kilka dni temu udało mi sie wyciągnąć bluetooth z audi a3 2010r wiec mam Modem ( 8P0862335S) mikrofon (8L2862373A) pozostaje mi kabel od modułu który nadal jest w audi a3 ponieważ za bardzo nie wiem co mam z nim zrobić uciąć na wysokości radia czy gdzie kolwiek? Kable od tego idą do ECU i dlatego pisze tutaj bo jak utnę to potem jak podłączyć w A4 u mnie, a bynajmniej gdzie?? Z góry dziękuje :hi:
  12. Czyli odezwe sie tam do kolegi w sprawie vaga i funkcji Nie jestem szczesliwy w sumie Ale za wszystko serdecznie dziekuje jak i pomoc tak i cierpliwosc Mam jeszcze inny problem ale to juz nie na tym dziale postaram sie cos nasmarowac odnosnie wlewu paliwa . Rozumie ze jak zamkniesz twoj samochod klapke masz zamknieta ja nie i chce troszke zadrazyc sie w temacie
  13. Wszystko jasne :> :> Poprostu kupilem dobry samochod z nie ciekawym wyposazeniem Dziekuje ci serdecznie za pomoc i uswiadomienie tego wlasnie szukalem tu na forum Rozumie ze nie ma ukrytego menu z vaga??
  14. Czyli mamy sedno sprawy jest to zwykle standardowe radio concert ze wzmacniczem .( SZAŁU NIE MA :>) To powiedz mi teraz jezeli wymienie samo radio np z audi avant z wyswietlaczem 7 cali to musze wymienic i wyswietlacz??? No i 2 pytanie co mozna zrobic z takim radiem wlasciwie jakies funkcje sa ukryte czy tez niestety nie ma co sie trudzic I pogodzic ze stanem faktycznym , jaki jest
  15. Super to juz wiem ze mam standardowe radio,ale co mnie dziwi to to ze mam te funkcje u siebie co na pierwszym filmiku czyli MMI 2g .Natomiast nie mam nawigacji i podgrzewania foteli,oczywiscie jak juz wiadomo nie mam sterowania klawiszy kolo lewarka zmiany biegow.Wiec poraz kolejny zastanawiam sie co te radio potrafi ,oraz czy mozna uaktywnic vagiem ,lub tez innym softem jakies inne opcje radia.Co do subwoofera to zauwazylem w bagazniku na tylnej polce jeden duzy glosnik ,nie wiem czy to jest to oczym ty mowisz.Wersja Audi jest na Anglie ,wiec jak znam juz z doswiadczenia na passatach poblokowane funkcje to standard.Jesli mowa o wzmacniczu mam cos dziwnego w bagazniku po lewej stronie w zakladce poprostu duzy aluminiowy radiator ,ale nie wiem czy to wzmacniacz,dlatego pytam ile moge po to aby puzniej nie miec watpliwosci co do tego co mam a czego nie mam.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2011, 15:37_________________________________________________Dodalem zdjecia aby bylo latwiej http://imageshack.us/photo/my-images/832/sdc14017.jpg[/img] http://imageshack.us/photo/my-images/13/sdc14014.jpg[/img] http://imageshack.us/photo/my-images/841/sdc14015dw.jpg[/img] http://imageshack.us/photo/my-images/52/sdc14018j.jpg[/img] Mam nadzieje ze to troszke ulatwi nam sprawe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...