Skocz do zawartości

dodos27

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dodos27

Osiągnięcia dodos27

0

Reputacja

  1. witam wszystkich wkońcu po długim czasie moje 2.5 zagadało panowie co tu dużo mówić dźwięk jest piękny , jeszcze nie liczyłem kosztów naprawy ale wyszło około 4 tyś zł . można powiedzieć że się lansuje nim chociaż na okrągło sprawdzam czy wszystko jest ok. zauważyłem wyciek oleju z pod górnego przewodu (skrzynia automatyczna) który wchodzi do chłodnicy i nie wiem czy to ścięty oring czy może chłodnica a tak to jest ok. dzięki za wypowiedzi i pomoc pozdrawiam
  2. panowie potrzebuje się dowiedzieć jakim momentem skręca się stopy wałków rozrządu wmiare pilnie pozdrawiam
  3. panowie remontuje :> bede informował wszystkich na bieżąco i napewno pokaże się na spocie
  4. PANOWIE NA SPOKOJNIE AUTO KUPIŁEM Z MYŚLĄ RODZINNĄ A PRZERZUCIŁEM SIĘ Z PRELUDY 2.2 VTEC . TERAZ TYLKO ALBO REMONT ALBO KWESTIA SŁUPA BAU COKOLWIEK TO JEST A MOJE AUDI MA 207 TYŚ KM NA BUDZIKU . POSTARAM SIĘ ZNALEŹĆ LINKA Z A6 O TYM SWAPIE BAU I BĘDĘ MYŚLAŁ DALEJ DZIĘKI ZA WSKAZÓWKI I WIEDZĘ POZDRAWIAM WSZYSTKICH [mod]następnym razem-wyłącz CAPS"LOCKA,bo krzyczysz w ten sposób,a tu nikt nie ma problemów ze słuchem-cenimy ciszę i spokój [/mod]
  5. panie inspektor po ile masz te głowice , w jakim stanie są osadzenia szklanek ? a mam pytanie : czym się różni afb 150 ps a akn 180 ?
  6. tak na poważnie to chciałbym nim długo pojeździć ale dołożyć do auta wartego 14000zł 6500zł to troche przesada a jeśli ma to być dobrze zrobione to tyle trzeba wydać [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:39_________________________________________________znalazłem silnik po wymianie wałków rozrządu za 4000 zł to link http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-silnik-2-5-tdi-afb-idealny-stan-i1749124023.html tylko zastanawia mnie jak wyglądały obsady szklanek ????
  7. witam wszystkich mam duży ale to duży problem w skrócie : kupiłem audi a 4 w budzie b5 z niezbyt dobrym ale fajnym 2.5 tdi . auto miało być sprawne , wałki były sprawdzane , rozrząd zrobiony , generalnie prawie wszystko. Przejechałem 600 km i coś ZACZEŁO STUKAĆ z okolic dekla zaworowego . Wszystko wskazywało na szklanki i miałem rację , ale gdy zaczołem rozbierać wszystko po koleji okazało się że do wymiany są : - wałki - komplet szklanek - komplet koników - komplet pestek - rozrząd - dwie głowice (tzn w osadzeniach szklanek są DZIURY !!!!) - do tego dojdą uszczelki na góre silnika , śruby do głowic i jeszcze jakieś drobiazgi Mało tego jedna stopka była pęknięta i brakowało połowy jednego konika ! Jestem trochę przerażony bo naprawa silnika na zasadzie POD SIEBIE wyniesie około 6500 zł. I TU PYTANIE DO WAS : CO ZROBIĆ , CO ZROBILIBYŚCIE .... CZY OPŁACA SIE REMONTOWAĆ TEN SILNIK CZY MOŻE LEPIEJ POSZUKAĆ NOWEGO ... MECZY MNIE T5A SPRAWA I NIE WIEM CO ROBIĆ WIEC LICZĘ NA WAS POZDRAWIAM...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...