Skocz do zawartości

lunio666

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lunio666

Informacje

  • Imię
    Rafal
  • Miasto
    Mallorca

Auto

  • Model
    A8 D3
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON
  1. Witam po dlugiej nie obecnosci, Udalo mi sie rozwiazac swoj problem, Otoz byl to rozrusznik ktory byl wymieniony na drugi ale jak widac nie oplaca sie kupowac uzywki. Po wymianie szczotko-trzymacza (55zl), spolerowanie gdzie szczotki sie stykaja, wyczyszczeniu i nasmarowaniu rozrusznika problem znikna !!!!!!!! Zadna modifikacja mapy startowych nie daje takiego efektu jak nowe szczotki, rozrusznik ma takiego kopa ze jeszcze po puszczeniu kluczyka slychac jak sie kreci okolo 0.5-1sek. Filmki ktory pomoze zregenerowac rozrusznik Dzieki wszystkim za pomoc
  2. Otoz mam plyte Audi Flash z 2014 roku ale do mojego sterownika niema zadnej akutalizacji, zreszta i tak mam zrobionego HOT FIXa... Czujniki byly juz wymienione.
  3. SotoM Jak bede mial troche czasu to sprawdze, ale z tego co widze wartosc w grupie 4 kolumnie 3 odpowiada za czas otwarcia wtyskiwacza tak wiec niewiem czy ma to cos do zlego odpalania.. Jeszcze wezme rozbiore stary rozrusznik i go zregeneruje tak wiec jak bede wymienial dwumas to go wsadze z powrotem.
  4. W pierwszym poscie sa logi z grupy 1, 4, 5. wartosci w okienku 3 sa na poziomie 6.6 po odpaleniu.
  5. SotoMotoz rozrzad jest ustawiony na blokadach i jest ustawiony perfekcyjnie. Pawelkiwirozrusznik byl wymieniony co prawda nie na nowy ale na uzywany ale nadal jest to samo. Musashiczujniki byly wymieniane dwa na nowe oryginalne, musze sprawdzic wiazke. Mozesz mi wyjasnic co ma rozrusznik do napiecia zasilania? bo rozrusznik kreci i samochod jakby odpala tylko gasnie.
  6. Witam ponownie dzis w koncu mialem toche wolnego czasu zeby zrobic logi... http://vaglog.pl/log_253826.html Odpalalem pare razy i logowalem za kazdym razem jak widac na logach cos jest nie tak z synchronizacja. Moze w nastepnym tygodniu znajde troche czasu zeby sprawdzic kable... od tego odpalania chyba mi padla dwumasa bo zaczego mi stukac przy odpalaniu i mam wibracje silnika.
  7. nie wiazki nie sprawdzalem. tak odcina bo Start Synchronisation nie przechodzi w 48 tylko pozostaje na 3 przez co brak synchronizacji i odcina. jutro zrobie logi grupy 18 immo raczej odpada bo niema zadnych bledow i nie zapala sie kontrolka, zreszta na zimniy nigdy nie bylo problemu tylko na goracym. styki na ECU byly sprawdzane i wygladaja dobrze a w bezpiecznikach nie widac wilgoci.
  8. Brakuje grupy 3 dynamicznej żeby stwierdzić czy to EGR... po drugie widać ze masz turbo do czyszczenia bo w grupie 11 blok 3 wyjeżdża sporo po za specyfikacje. Tak jak pisał SotoM może to być wina filtra paliwa, miałem taki przypadek w 1.9TDI ze samochód niemogł wkręcić sie na obroty i szarpał podczas przyspieszania przy pełnym gazie. PS zrób jeszcze grupę 8 dynamicznie.
  9. Tak, podawałem dodatkowa masę centralnie na silnik z akumulatora i bez poprawy.
  10. Nie, bo jakby miał słabe to by miał problem z odpaleniem na zimnym... a odpala od strzała nawet jak nie czekam na świece... z tego co wynika z logów komputer po prostu odcina paliwo po chwili bo jest brak synchronizacji... grupa 5 blok 3. Zastanawiam się czy to może nie kolo sygnałowe na wale... które się odkształca pod wpływem ciepła i źle pokazuje TDC dla komputera.
  11. Tak czujnik tez odpinałem ale bez poprawy.
  12. Witam Mam problem ze swoim audi już od dłuższego czasu, otóż jak jest zimny albo ciepły odpala od tak zwanego strzała... ale jak sie nagrzeje to temperatury 70-90 to już jest nie wesoło. Otóż samochód po przekręceniu kluczyka już zaczyna pracować po czym gaśnie, jak przytrzymam kluczyk dłużej to zapali ale nie od strzała tylko po 2sek. Oto co zrobiłem - zmiana mapy startowej - o-ringi na wtryskach wymienione - pompa tandemowa wymieniona - czyszczenie ssaka w zbiorniku - sprawdzenie ciśnienia na pompie w zbiorniku - wymienione czujniki walu i rozrządu - rozrząd ustawiony tak jak trzeba na blokadach - EGR zaślepiony i dezaktywowany - rozrusznik wymieniony - akumulator wymieniony Już mi brakuje pomysłów... tego co odkryłem po logach z jakiegoś powodu samochód ma problem z Start Synchronisation.. otóż stoi na 3=Transitional states ciepłym jak by nie mogło złapać synchronizacji pomiędzy rozrządem a walem tylko pytanie dlaczego... LOGI: zle http://vaglog.pl/log_252055.html dobrze http://vaglog.pl/log_252056.html PS dodam ze czasami potrafi zapalić bez problemu ale w większości czasu jest problem.
  13. Ponieważ chłodnica oleju skrzyni jest przy chłodnicy silnika tym samym chłodnica silnika rozgrzewa olej w skrzyni i utrzymuje go na podobnym poziomie jakim pracuje silnik.
  14. Niema czegos takiego jak termostat w skrzyni... A moze sie myle:)
  15. A gdzie wymieniales olej i jaki masz zalany bo duzo bylo sytuacji jak zamiast oleju do multi wlewali normalny olej do automatu a to zabija multi... Skoro niemasz dostepu do grupy 65 znaczy ze masz stary soft. Podaj numer sterownika i wersje softu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...