-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dudeusz

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Mazowsze
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi a4 b7 2.0 tdi BPW problem ze świecami zarowymi
Dudeusz odpowiedział(a) na Pito33 temat w Audi A4 B6/B7
W moim BPW zamontowano niewłaściwe świece N10579201 - 11V (pasujące do silnika 1,9TDI w A4 B6) Właściwe świece to N10591608 lub N10591604 - 7V. Takie zamontowałem i teraz pali na dotyk. Polecam artykuł o świecach żarowych bo odpowiadają nie tylko za rozruch zimnego silnika. http://old.intercars.com.pl/pliki/File/INTERCARS/wsparcie_sprzedazy/Biuletyny_Informacyjne/Swiece_zarowe_-_zmiany_konstrukcyjne.pdf -
Audi a4 b7 2.0 tdi BPW problem ze świecami zarowymi
Dudeusz odpowiedział(a) na Pito33 temat w Audi A4 B6/B7
Witam! Dołączę się do tematu. Mam problem z pierwszym odpaleniem auta w niskich temperaturach. Długo kręci zanim załapie. Problem tylko z pierwszym porannym rozruchem Sprawdziłem VCDS-em błędy. Nie mam żadnych błędów w sterowniku, tym bardziej od świec żarowych. Dziś specjalnie odłączyłem jedną żeby wywołać błąd w sterowniku. W błędzie który się pojawił zapisana jest temp. -7,2 stopnia, przy czym: Odczyt z 01 Engine grupa 007, silnik zimny po nocy temp. płynu chłodzącego ze sterownika: -5.4 stopnia temp. paliwa: -5,4 stopnia temp. zasysanego powietrza: -3,6 stopnia Teraz odczyt z 17-Instruments Measuring Bloks/ Basic Settings temp zewnętrzna: -6 stopnia ( grupa 002) temp. płynu chłodzącego : - 6 stopni (grupa 003) Skąd odczytywana jest temp. w błędzie od świecy żarowej -7,2 stopni ??? Co już zrobiłem: Nowy filtr paliwa, Nowa uszczelka pomiędzy pompą tandemową a głowicą, wtryski regenerowane 8 tyś temu ( nowe podkładki, oringi, śruby. Gniazda wyglądały dobrze). Nowy akumulator. Świece sprawdzone multimetrem. Wszystkie mają rezystancję około 1,1- 1,2 ohma. Z tego co pisze producent nowe do silnika BPW mają 0,3 ohma i są 7V. Pytanie czy 1,1-1,2 ohma to odpowiednia rezystancja ??? I już nie mają odpowiedniej skuteczności grzania??? -
Czyli dwumas jest w każdym BPW nie zależnie od tego czy to manual czy automat (CVT)
-
teraz działa
-
Witam! Problem występuje tylko na rozgrzanym silniku, jak już trochę ostygnie stuku przy odpalaniu samochodu nie słychać do momentu aż znów się rozgrzeje. Silnik BPW ze skrzynią CVT (HHF) Stuk o który mi chodzi jest w 3-4 sekundzie filmu.
-
Jak się rozwiązał problem. Bo ojciec ma to samo w swoim Touranie.
-
Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.
-
Podstawki i kości na Allegro kupisz. Ja ma takie u siebie. http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-pin-smd-precidip-cena-za-5szt-i2314328384.html Trzeba rozkręcać kompa i odczytać numery z kości HHH i LLL. Jesteś na 100 % pewien że mechanicznie wszystko jest porządku? Kości z dobrym programem to nie drożdżówka, wsadził i wyjął. Nie polecam tzw. gotowców . Bo każdy samochód jest inny. Najpierw rób Logi, no chyba że już zrobiłeś i jest wszystko perfekcyjnie
-
Zanim ruszysz plecionkę sprawdź wszystkie gumowe zawiesia tłumika. Nie mogą mieć dużego luzu, ani być zbyt sztywno. Nie przenoszą ci się drgania na środkowy tunel, fotele i kierownice? W jakim zakresie obrotów to się pojawia i na którym biegu? Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę tak do 3000 obr, i nasłuc**j czy są drgania. Uzupełnij profil
-
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
dejf - Wiem o co chodzi z hamownia inercyjną. Tylko lubię precyzyjne wypowiedzi. Ale nie o tym ten post Okazało się jeszcze że w miejsce N75 zamontowano N18. I dołek w okolicach 2500 obr. to prawdopodobnie jego zasługa -
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
Rozwiń wypowiedź. O jaką różnicę ci chodzi. Bo po modzie na pewno będzie inaczej niż na serii. Czy po prostu napisałeś bo napisałeś w celu napisania i nabijania postów. Potwierdzając to co napisałem -
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
Widzę że znasz tą hamownie. Powiedziałeś to samo czego dowiedziałeś się od znajomych. Co do momentu to sami mówili że może być minimalna różnica. -
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
Na 3 i 4 biegu Grupy: 011 DYN - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_77924.html Grupy: 011 DYN - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_77929.html ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ---------- Fajnie by było jakbyś napisał, zrób to, to i to. Żeby wykluczyć albo potwierdzić podejrzenia. -
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
A jeszcze jedna sprawa, przy hamowaniu silnika, puścił delikatnego czarnego "bączka". Ale nie aż tak że świata nie było widać. To zdrowe objawy? -
Proszę o ocenę Audi A4 1,9 TDI AFN 121 KM / 252Nm
Dudeusz odpowiedział(a) na Dudeusz temat w Wykresy po modyfikacjach
Rozumiem. A ogólnie jak oceniasz całość przebiegu na wykresie?. Przymierzam się do chipa. Na seryjnych gratach.