Witajcie,
Mam prośbę o analizę logów i podpowiedź, czy to niedoładowanie turbo w zakresie 2500-3600 obrotów jest raczej efektem zapaskudzonej sprężarki, czy może to również być nieszczelność dolotu lub też jeszcze coś innego?
Dodatkowo, po wymianie uszczelki pod głowicą (a przy okazji wymianie prowadnic zaworów wydechowych, uszczelniaczy i popychaczy ,dotarciu zaworów oraz wymianie uszczelniaczy PD) auto zaczęło więcej palić. Jakieś pomysły, co może być przyczyną? Widzę, że w grupie 1 podskoczyła mi dawka paliwa na wolnych obrotach, bo wcześniej miałem 4,4 - 4,9 a teraz 5,8 - 6, więc może nie zostały odpowiednio dokręcone pompki?
Będę wdzięczny za pomoc - poniżej logi:
BS:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70304.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70347.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70310.html
Statyczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70319.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70318.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70316.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70311.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70315.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70313.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70317.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70312.html
Dynamiczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70382.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70384.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70386.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70383.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70385.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamdrum_70381.html
[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:49_________________________________________________Panowie, czy ktoś zabierze głos? Mój wątek jest już prawie w połowie drugiej strony i niedługo w ogóle zniknie z pola widzenia
Jak jest coś nie tak z samym postem, to chętnie się dowiem co.