Skocz do zawartości

hanys0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hanys0

  1. Witam Wskaźnik temperatury do wymiany ,nic więcej mam to samo od 2 miesięcy ,byłem u kilku magików podpinali pod kompa i testowali zegary .Co jakiś czas wraca do zera i działa normalnie ,po kilku dniach to samo szaleje . Zwyczajnie sie prze kalibrował - nic więcej Proponuje kupić używane zegary na allegro ,rozebrać i wymienić tylko ten od temperatury ,wszystko jest na kostkach więc nie ma problemu . Pozdrawiam
  2. Rozrząd zrobiłem dokładnie 29 grudnia w ASO Audi .Po nowym roku pojechałem aby to sprawdzili ,twierdzili że problem zlikwidowany .Bzdura na następny dzień rano to samo wiec kierunek serwis .Grzebali ,Grzebali i miało być zrobione -- nic z tego .Ze względu że na następny dzień musiałem już wyjechać w trasę 2000 km nie moglem ponownie sie do nich udac .Krew człowieka zalewa jak wydaje 2700 zł i otrzymuje z....... robotę .
  3. Witam Mam pytanie do szanownych kolegów .A mianowicie 3 tygodnie temu wymieniłem kompletny rozrząd ,wszystko wraz w paskiem wielorowkowym i jago napinaczem .I się zaczęło . Dziwny odgłos z silnika tylko rano na zimnym i trwa ok. 2 minut potem cisza .Dodam tylko że wszystko robiłem w ASO ponieważ zależało mi na fakturze i gwarancji z Audi .Byłem już dwukrotnie z reklamacja ale nic nie wskórali ,poprawiali poprawiali a i tak jest tak samo ,twierdzą że wszystko jest Oki . Odgłosy nagrałem telefonem trzymanym przy obudowie rozrządu http://w782.wrzuta.pl/audio/0XfTbBqxbvP/odglos_z_silnika Proszę o jakieś porady i sugestie .Pozdrawiam i dziękuje
  4. Wiatam Miałem ten sam problem 6 miesięcy temu . Pomogło zdjęcie miski i wyczyszczenie smoga ,przejechałem juz 6000 km po tym zabiegu i nic sie nie dzieje chodzi jak zegarek . W misce znalazłem pomarańczowe kawałki plastiku ,jak sie okazało to fragmenty plastikowego uchwytu bagnetu ,lubi sie ukraszać od temperatury zwłaszcza plastikowe pierścienie . Watro sprawdzić . Pozdrawiam
  5. Witam ponownie . Bardziej przyjrzałem się uszczelce pod pokrywa zaworów ,rozebrałem pokrywę rozrządu wyczyściłem wszystko idealnie do srebrnego metalu, poskładałem do kupy i odpaliłem silnik .20 minut oczekiwania i pokazały się pierwsze krople pod silnikiem .Rozebrałem pokrywę rozrządu i widzę stróżkę oleju ,powtórzyłem całe czynności od początku i ponownie to samo .Tak więc na 100 % nowo założona uszczelka nawala ,nic nie było widać ponieważ sączyło się od strony rozrządu .Dołączam fotki poglądowe .Pozdrawiam i dziękuję za porady .
  6. Witam . Kilka dni temu zauważyłam ze cieknie mi olej ,po dokładnych oględzinach zdiagnozowałem że leje od strony turbiny . Dzisiaj podniosłem rozebrałem wszystkie obudowy i umyłem dokładnie silnik ,od spodu cały zarzygany olejem łacznie z skrzynią biegów. po wysuszeniu odpaliłem i po 20 minutach pokazała się pierwsza kropla . Nie wiem dokładnie skąd ale na moje oko to albo sączy sie gdzieś spod pokrywy rozrządu lub głowicy . Po ściągnięciu obudowy rozrządu wszystko suche zimering cały i suchy .Dodam jeszcze że miesiąc temu była wymieniana uszczelka pod pokrywą zaworów i przejechane 4000 kilometrów .Panowie jakieś sugestie z tym fantem ???? dołączam fotki poglądowe ów wycieku
  7. Cześć nazywam się Grzegorz. Od 25 lipca 2011 jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 z 2001r . AVJ 1.8T
×
×
  • Dodaj nową pozycję...