Skocz do zawartości

mlody1921

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody1921

Osiągnięcia mlody1921

0

Reputacja

  1. Wyciągałem ECU susza wszystko git ale faktycznie jutro powyciagam bezpieczniki zostawie tylko te najpotrzebniejsze i zobaczymy
  2. Witam w czasie świąt moje A4 2,5v6TDI AKN nagle zgasło śmigało do końca jak burza, po przekręceniu kluczyka wogóle nie świeci sie kontrolka świec żarowych i jak inne kontrolki pogasną to non stop świeci sie kontrolka kontroli trakcji, dziś jakimś fuksem kontrolka świec sie zapaliła i auto odpaliło od szczała ale po 2h znów kaplica, mechanik powiedział że jemu to wygląda na brak prądu na ECU co sądzicie ?
  3. No właśnie nie jeździ tylko złomowanie wejdzie w gre z tym trupem <zły> Co sie dzieje przekręcam stacyjke nie palą sie świece żarowe i jak inne kontrolki pogasną a kontrola trakcji sie świeci, jakis mechanik powiedział że brak zasilania na ECU, ale wsiadłem przekrecilem kluczyk pyk świece żarowe są kontrola trakcji zgasła i auto od szczała zapaliło po godzinie znów amba :/ pomóżcie żeby choć paliło jeździł by go sprzedać
  4. Masz racje troche czytałem ale niema tam napisanych moich wątpliwości czy: - trzeba wymienić tylko wiązke od silnika z kompem, i ja mam wiązke i kompa ale od passata 2002rok. avb ale co wtedy z immo ? wiem że skrzynia spasuje 6 biegów leczy czy sprzegło może zostać od 2,5 czy od 1,9 trzeba założyć ? moje audi jest z 98roku a wiazka z kompem od passata 02, czy tu nie będzie jakiś kolizji na linii komp immo ?
  5. Witam serdecznie forumowiczów pisze z okolic Sandomierza potrzebuje pomocy waszej w sprawie swapa z 2,5v6 TDI na 1,9TDI , wiem że każdy powie że to sie nie opłąca że lepiej sprzedać kupić inny ale już pisze na czym polega rzecz, audi to S-line w bardzo ładnym stanie, bez rys po pociągach z skrzynią 6-biegową i skończyła sie pompa, czego chce zrobić swapa bo sprzedaje cześći do Passat/Audi i mam kpl. silnik AVB (101) i mam pare pytań Pytania: - czy skrzynia od 2,5v6 TDI bez problemu zapnie sie z silnikiem AVB/AVF - czy jest duża różnica między AVB/AVF? (pytam bo mam oba tylko AVF bez pompek) - jak duży będzie problem z elektroniką ? bo jak ze swapem sobie poradze to z elektroniki jestem noga - jak sprawa z abs/immo/? - czy musze przekładać pas przód? czy moge samą chłodnice ? - czy spasuje silnik BTB 150konny z Sharana który jest poprzecznie ale bloki mają mocowania poprzek/wzdłuż Co będzie potrzebne:? - silnik z kpl. osprzętem - skrzynia i sprzęgło zostanie 6 jak bedzie pasować - instalacja silnika 1,9 jest - komputer z silnika AVB/AVF mam - Prosze o pomoc i życze wesołych świąt
  6. Witam serdecznie jako nowy na forum wiem że w 2,5 tdi jest problem wałków rozrządu a poprzedni użytkownik zalewał auto 10w40 castrol, za 2 tyś km mam wymiane co robić i zostać przy 10w40 np \. mobil, valvo czy można zapodać jakiś 5w40 albo 10w60 żeby wałki miały lżej ? auto ma 239 tyś pozdrawiam
  7. Witam serdecznie posiadacz 2,5v6 TDI S-line
×
×
  • Dodaj nową pozycję...