Skocz do zawartości

Mizdra

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mizdra

Osiągnięcia Mizdra

0

Reputacja

  1. Mizdra

    Immobilizer

    Wielkie dzięki Leonidas. Już jestem po zabiegu. Wszystko śmiga jak należy !
  2. Mizdra

    Immobilizer

    Kolego, mógłbyś napisać jak zamocowana jest ta kostka. Czy jest na zatrzaskach czy jakaś śrubka? Tez czeka mnie wymiana, i nie chce czegoś urwać.
  3. Jeśli można sie podłączyć do tematu, to właśnie jestem w trakcie wymiany rozrusznika. Może komuś sie przyda to info. I bez kanału raczej sie nie obędzie!!! Z odkręceniem rozrusznika (klucz 16 płaski) jest mniejszy problem niż wyjęciem go. Otóż jak ktoś ma klime, to od przodu przeszkadza sprężarka, a od tyłu zawieszenie. Jednak da się to ominąć niewielkim nakładem sił. Odkrecony rozrusznik przesunąć w stronę zawieszenia, następnie wystarczy popuścić nakrętkę od poduszki silnika od strony rozrusznika (klucz 13 fajkowy), lewarek pod skrzynię, i podnieść kilka centymetrów, by rozrusznik można było wyjąć. Czas pracy przy wyjęciu ok 30 minut. Nie odkręcajcie sprężarki klimy- szkoda czasu i roboty. Pozdrawiam
  4. :good: W weekend ogarnę temat. Jeszcze raz dzięki za wskazówki. Nie ma sprawy, ale tak naprawde hołd należy sie koledze Debianowi27. Ja tylko opisałem w jakiej kolejności to zrobić. Mam nadzieje, że te informacje pomogą w rozwiazaniu tego problemu. :>
  5. Obojętnie, byle zimny!!!!!!!
  6. Masz racje, ale na razie działa. Jak zacznie sie znowu odzywać, to spróbuje innego smarowidła [br]Dopisany: 26 Maj 2011, 14:39_________________________________________________Aga, ja na wszelki wypadek najpierw spryskalem te speżyny w plastikowych zaczepach, i wykonałem test, ale nie one skrzypiały. U mnie było sucho na tłoczku. Może za mało go nasmarowałaś ? Po nasmarowaniu trzeba kilkanaście razy wsciskac pedał
  7. No i po problemie. Potrzebny 1x klucz 8mm, 1x WD40, 1x szmatka, 1x chłodny browarek. 1) Zdejmujemy osłonę pod kierownicą (w sumie 4 śruby - 2 z boku deski pod pokrywą bezpieczników i 2 od frontu po obu stronach kierownicy. 2) 3 łyczki browarku 3) Wpełzamy w okolice pedałów uzbrojeni w szmatke i WD40. (Sugeruję odsunąć fotel na maxa) 4) Przy pedale sprzęgła znajduje się tłoczek z gumową osłonką, którą należy zsunać do tyłu w strone kierownicy i smarujemy tłoczek WD40. (Ja rozłożyłem na kolumnie kierownicy szmatke, co bym przy okazji nie nasmarował sobie gałek ocznych) 5) Sprawdzamy efekt wciskając kilkakrotnie pedał sprzęgła, i ewentualnie smarujemy dalej. 6) Jeśli jest ok, przesuwamy gumawą osłonkę na jej miejsce, zakładamy obudowę i możemy dokończyć browarka. W sumie 15-20 minut roboty, a jeździłem z tym 3 lata
  8. Dzięki Debian27. Jutro postaram sie to zrobic i napisze o efektach Pozdrooo
  9. Witam koledzy. Mam problem ze skrzypiącym pedałem sprzęgła. Byłem już u dwóch mechaników (przy okazji innych napraw) i jeden wogóle nie pomógł, bo polanie pedała WD40 okazało sie nieskuteczne, a drugi rozebrał osłone pedałów coś tam posmarował i ... przez dwie godziny było ok! Później powiedział że tam sie wyciera jakaś tulejka gumowa i trzeba ją wymienic, bo inaczej sie nie da. Czy macie jakieś pomysły na rozwiazanie tego problemu? Strasznie to denerwujące. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...