Skocz do zawartości

-kostek-

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O -kostek-

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia -kostek-

0

Reputacja

  1. Proszę o analize logów dynamicznych. Podczas wymiany oleju zlokalizowałem dziurawy przewód miedzy turbo-intercooler a DV, po uszczelnieniu mam wrażenie, że auto jedzie gorzej niż wcześniej. Podpowie ktoś czy wszytsko jest ok. Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_198812.html Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_198811.html Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_198810.html
  2. fakt z tymi tłokami to mnie poniosło troche, kiedyś myślalem o sofcie, nawet na forum troche czytałem, wychodziły przeciez seryjne 1.8T 180KM, zastanawia mnie tylko czy jakbym zwiększył moc np o jakieś 30-40KM samym programem, to czy przeguby i skrzynia-sprzęgło nie "kończyłyby" się szybciej,
  3. W takim razie nie będę drążył tematu. Zapewne podczas przeładowania na skutek uszkodzonego N75 do kolektora dostawala się niekontrolowana dawka powietrza i dlatego była taka duża odczuwalna moc. Podczas przeładowania dosłownie rwało do przodu, nawet dało się odczuć, ze lekko gubi trakcje. Zdaje sobie sprawe że na dłuższą mete silnik by nie wytrzymał takiej pracy (popękałyby tłoki itd). Wiem że to nie diesel i tak odczuwalnego załączenia turbiny nie będzie czuć. Ogólnie auto dobrze przyspiesza, nawet na 5 biegu od 100km/h idzie dosyc płynnie i żwawo do 180km/h i dalej więc morda sie cieszy . Najwidoczniej moje odczucia na temat mocy jaka generuje ta jednostka były błędne, bo spodziewałem się lepszego rezultatu. Dziękuje wszystkim za pomoc w rozwiązaniu problemu, za zaoszczędzone pieniądze, ewentualny czas straconyy u różnych mechaników i nerwy z tym związane. Szczególnie szacun dla german81 który tłumaczył logi na polski, raz jeszcze wielkie dzięki.
  4. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi musiałem odpalić wcześniej - gaz w podłodze od 10.14
  5. Szukałem sensownej górki w okolicy żeby było bezpieczniej zrobić logi niż ostatnio, ale mi sie nie udało. Mam pytanie - czy moge zrobić tak, że logowanie zatrzymam później, a nie jak poprzednio zaraz po wkręceniu na 6 - 6,5tys. Logi niestety musze robić sam a droga jest bardzo kręta i na 3 biegu w końcowej fazie mam wykręcone koło 150km/h więc ryzyko jest lapek na kolanach, za górką ostry zakręt z robotami itp. Pytam teraz żeby się nie okazało że tego logi będą bezwartościowe. Bo na drugim biegu to rozumiem że ciężko będzie czytać wartości z logów (za szybko obroty idą do góry), a na płaskiej drodze jest za małe obciążenie silnika.
  6. świece wymienialem 5 miesięcy temu = 6tys. km na NGK PFR6Q, filtra paliwa nie ruszałem, ale zaznaczam ze na gazie idzie tak samo jak na benzynie. Instalacja gazowa 2 letnia, filtr gazu fazy lotnej wymieniony 3 miesiące temu. Instalacja w pełni sprawna.
  7. stawiałem na N75 ale wolałem się upewnić, Do gruszki podpinałem przewód z manometrem i jak dobrze pamiętam to lekki ruch sztangi zauwazyłem przy około 0,2 bara a pełne otwarcie coś powyżej 0,5 bara, czy w inny sposób sprawdzić tę szczelność?? W kazdym razie dzięki wielkie za diagnostyke. Wymienie N75 i zobacze jak będzie. ---------- Post dopisany 15-07-2013 at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2013 at 10:31 ---------- N75 wymieniony na nowy (oryginalny Audi), brak błedów, poniżej logi. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Niestety ale górka za mała żeby do odcinki dociąganć, mam nadzieje że to wystarczy do analizy czy wszystko już jest OK. Wg mnie coś jeszcze nie gra, w fotel nie wbija i jakoś secjalnie auto nie przyspiesza, spodziewałem się że będzie większy but jak na 150KM ale może się myle. Gdy mi przeładowywał to od 2000-2500 było czuć że auto pięknei ciągnie do przodu i wciskało w fotel - liczyłem że tak zostanie. Niestety nie mam możliwosci żeby sprawdzić z innym autem. Na chwile obecną przebywam w Przemyślu i do najbliższego spota mam 80km. Za każdą wskazówkę wielkei dzięki.
  8. Mam nadzieje że z tych logów da się coś odczytać. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. fakt, teraz sobie przypominam ze robilem ja na 2 biegu, mój błąd. dobrze rozumiem ze musze zrobić kombinacje gurp 2+7, 2+13, 2+25? Jak prawidłowo zrobić logi skoro mi turbo przeładowuje?? Jak bede jechał na 3 biegu 1500 dam gaz w podłoge to po jakimś czasie mi przeładuje (odetnie paliwo) i nie ma szans żebym dokręcił do 6500. Jak prawidlow to zlogować, czy po przeładowaniu wyłaczyć zapis logów? Zaznaczam ze teraz nie bede mial pomocnika przy logowaniu więc bede musial sam sobie jakos sprytnir poradzić. Mam świadomość że dla Was Specjalistow to proste, ale od jakiegoś czasu przeszukuję forum i ciężko o bardzo szczegółową instrukcje, dlatego proszę o wyrozumialość. Takie sprawy jak szczelnosći, sprawdzanie DV i gruszki, nie pytalem tylo sam szperalem zeby forum nie zasmiecac i forumowiczów niepotrzebnie nie denerwoawać.
  10. Szukałem na forum info jakie logi zrobić i takie grupy znalazłem. A co w nich jest nie tak? Co nalezy poprawić?
  11. Prośba o analizę logów. Turbo przeładowuje. DV sprawny, gruszka ok - sztanga chodzi - sprawdzane, kabelek do N75 był urwany - teraz ok, przewody podciśnieniowe nowe, przewody od N75 nie wymieniane, N75 po podłączeniu na "krótko " cyka VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jedyny błąd jaki się pojawia to: 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-00 - -
  12. pomyśl o tych, do wewnątrz się nadają nie ma co :> i w dobrej cenie http://www.e-okna.pl/film/42,drzwi-antywlamaniowe-z-chin
  13. To ja może nie o przebiegu ale związane z żywotnoscią silnika benzynowego AEB 1.8T. Wczoraj miałem nieciekawe zdarzenie. Smigałem trasą, lewym pasem, trasa zakorkowana, roboty drogowe itp. W pewnym momencie zapaliła się kontrolka oleju. Zanim sie zatrzymałem mineło jakieś 5-10min. Po otwarciu maski okazało się że wyrzuca olej uszczelką miedzy blokiem a urządzeniem do podgrzewania oleju. Zaznaczam ze zakupiłem olej na stacji i po dolaniu litra na bagnecie sucho Nie było zaplecza narzedziowego żeby coś motać na trasie za bardzo wyrzucało olej, skończyło się holowaniem. Znajomy mechanik już w niedziele poinformował mnie, że motor padnie, skoro chodził bez oleju. Ja wiadomo załamka ;( Dziś zrobiłem uszczelkę, zalałem olej i odpaliłem ..... auto chodziło jak diesel, (a przed awarią mruczało pięknie), po godzinnej pracy na biegu jałowym, wszystko wróciło do normy. W tym tygodniu kolejna wymiana oleju i filtra. Mam nadzieję, że motor bedzie śmigał. Pare kucy zapewne ubyło... ale wazne że wymiana mnie ominęła. Na chwile obecną nie wiem jeszcze jak sprawdzić turbo, ale jak poczytam na forum to sie dowiem. Co Wy sądzicie???, będzie śmigał???, zaznaczam ze nie ma żadnych stuków i temu podobnych. Silnik pracuje równo, nie szarpie, podczas jazdy też jest OK.
  14. Cześć wszystkim Na imię mam Rafał, ale zwracajcie się do mnie Kostek, tak sie już przyjeło Od 2 tygodni jestem w posiadaniu modelu B5 w wersji Avant. Przygodę z Audi dopiero zaczynam, tak więc na początek za dużo na forum nie wniose.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...