Jump to content

piszczu

Pasjonat
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About piszczu

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    DJA

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    2.5 TDI V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Witam. Jak w temacie kupię do A4 B6: -lampy przód ( mogą być zwykłe, mogą być na xenon ) - błotniki przód lewy i prawy kolor LZ9W - zderzak - kolor LZ9W - intercooler prawy do 2.5 TDI tel kontaktowy 735-230-505, najchętniej dolny śląsk
  2. Zobacz ofertę Kupię parę gratów do A4 B6 (LZ9W) Witam. Jak w temacie kupię do A4 B6: -lampy przód ( mogą być zwykłe, mogą być na xenon ) - błotniki przód lewy i prawy kolor LZ9W - zderzak - kolor LZ9W - intercooler prawy do 2.5 TDI tel kontaktowy 735-230-505, najchętniej dolny śląsk Dodający piszczu Wysłano 09.02.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. Witam. Prośba o analizę logów. Pacjent S3 8L silnik APY. Problem polega na tym że z podpiętym czujnikiem temp powietrza w dolocie odczuwalnie auto słabiej przyspiesza analogicznie czujnik odpięty auto lepiej reaguje na wciśnięcie gazu. Logi dynamiczne z odpiętym czujnikiem : http://vaglog.pl/log_254328.html - grupy 002,003,020 http://vaglog.pl/log_254329.html - grupy 031,032,033 http://vaglog.pl/log_254330.html - grupy 115,118 Logi dynamiczne z podpiętym czujnikiem http://vaglog.pl/log_254331.html - grupy 002,003,020 http://vaglog.pl/log_254332.html - grupy 002,020 http://vaglog.pl/log_254333.html - grupy 002,120 http://vaglog.pl/log_254334.html - grupy 033,002,031 http://vaglog.pl/log_254335.html - grupy 118,115 Dołączam również logi statyczne grup 031,032,033 : http://vaglog.pl/log_254336.html Informacje które mogą się przydać : PB98, wymienione świece, sonda lamba, zawór DV, sportowy filtr powietrza Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
  4. Siemka Mam do was pytanie. Zna ktoś z was ten samochód ? Ramki klubowe wydaje mi się że gdzieś go widziałem u nas, ale mogę się mylić Proszę o pomoc
  5. Witam. Tak jak w temacie : Urwał mi się rozrząd w silniku przy dość wysokiej prędkości obrotowej czyli napewno silnik do remontu ale potrzebuje fachowej porady kolegów z forum jak skierować swoje kroki aby Audi ożyła i cieszyła z jazdy. Pierwsze pytanie jakie mam do was to czy głowice od innych benzynowych silników V6 ( 2.4, 2.6, 2.8) o innym oznaczeniu będą pasowały do mojego ACK ? Czy lepiej zdjąć te głowice co mam w silniku i je zregenerować ? Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam.
  6. Witam. Mam takie do was nietypowe pytanie otóż dzisiaj w swojej Audi zaobserwowałem takie coś : Gdy wcisnę do oporu pedał hamulca i będę stopniowo dodawał gazu to przy pewniej prędkości obrotowej silnik przestaje reagować na pedał gazu trzyma cały czas takie same obroty w granicach 1100 obr/min. Czy może mi ktoś wytłumaczyć co to jest ? Czy to jakis tryb testowy ? Czemu może to służyć ? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  7. Zaraz bede wszystko wiedział jestem na etapie wyjmowania miski. Miska wyjęta. Smok wygląda na cały, nie wygięty do góry. Próbowałem go nagiąć w dół ale jest strasznie sztywny. wydaje mi się że wina leży po stronie miski chyba dobiła do smoka i go przytkało.
  8. Cały czas się z tego cieszę bo dawno by było po niej. Od 16 siedzę w garażu i powili rozkręcam staram się też robić fotki tak więc wrzucę i opiszę co i jak
  9. u mnie nie było wcześniej problemu z zapalającą się kontrolką. Przejechałem w takim stanie może 10 km maksymalnie tak więc myślę że strat nie będzie. Dzisiaj dopiero zacząłem całą zabawę.
  10. W sumie to i tak jak bym zdjął miskę to uszczelkę trzeba dać nową a starego oleju nie wleje czyli to musiałem zamówić. Smok to nie taki duży wydatek - w garażu może leżeć oddam kolejnemu właścicielowi auta . Zabawę z miską zaczynam od poniedziałku, postaram się porobić foty i wrzucić do nas na forum bo chyba jeszcze tematu takiego nie było a może komuś się przydać. P.S zastanawiam się który ze sposobów wyjęcia miski wybrać - odkręcać od spodu kołyske, zawieszenie itp. czy może lepiej unieść silnik do góry?
  11. Dzięki chłopaki za wszystkie rady. Dzisiaj już zamówiłem części - będą na poniedziałek. Uszczelka Victor - 80 zł, olej Mobil 1 5W-30 - 150zł i filtr oleju MAN około 20 zł, i najważniejsze smok pompy oleju - 50 zł z silnika SDI Jedna wycieczka na gwincie szybciej i 300 zł poszło się kochać
  12. Rozumiem. Ale nie słychać żeby silnik "klepał", działa normalnie. Jutro to będę musiał rozebrać i dokładnie obadać. Czy zdejmując miskę olejową wymienie smok od oleju?
  13. Czyli wystarczy wymienić smok i będzie działać?? A jeżdząc tak uszkodzę góre silnika? P.S miska wygląda na podgiętą.
  14. Witam. Odrazu pisze że auto mam na gwincie i jest maksymalnie skręcone na doł. Po bliskim spotkaniu auta z asfaltem. Po kilku kilometrach zapaliła się kontrolka oleju. Zatrzymałem się i odrazu kontrola miski - okazało się że jest cała. Po wyjęciu bagnetu nie zauważyłem żeby olej wyciekł. Silnik chodzi normalnie. Dodam że kontrolka zapaliła się przy stałej prędkości obrotowej około 1500 obr/min. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc - nie długo święta a auto będzie potrzebne. Z góry dziękuję.
  15. Siemka Mam do was takie pytanie - Czy produkty BERNER do polerowania są coś warte?
×
×
  • Create New...