Skocz do zawartości

piszczu

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piszczu

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    DJA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia piszczu

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich i proszę o pomoc. Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w analizie logów ? Z góry wszystkim za pomoc bardzo dziękuje ! :) http://vaglogi.pl/log-002_007_H8mbs.html http://vaglogi.pl/log-002_013_5dIH50.html http://vaglogi.pl/log-003_025_IeWZi.html http://vaglogi.pl/log-018_025_o178X.html http://vaglogi.pl/log-002_003_007_m54oI7t.html http://vaglogi.pl/log-013_018_025_Z4b2ksG.html
  2. Witam. Tak jak w temacie : Urwał mi się rozrząd w silniku przy dość wysokiej prędkości obrotowej czyli napewno silnik do remontu ale potrzebuje fachowej porady kolegów z forum jak skierować swoje kroki aby Audi ożyła i cieszyła z jazdy. Pierwsze pytanie jakie mam do was to czy głowice od innych benzynowych silników V6 ( 2.4, 2.6, 2.8) o innym oznaczeniu będą pasowały do mojego ACK ? Czy lepiej zdjąć te głowice co mam w silniku i je zregenerować ? Z góry dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam.
  3. Witam. Mam takie do was nietypowe pytanie otóż dzisiaj w swojej Audi zaobserwowałem takie coś : Gdy wcisnę do oporu pedał hamulca i będę stopniowo dodawał gazu to przy pewniej prędkości obrotowej silnik przestaje reagować na pedał gazu trzyma cały czas takie same obroty w granicach 1100 obr/min. Czy może mi ktoś wytłumaczyć co to jest ? Czy to jakis tryb testowy ? Czemu może to służyć ? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Zaraz bede wszystko wiedział jestem na etapie wyjmowania miski. Miska wyjęta. Smok wygląda na cały, nie wygięty do góry. Próbowałem go nagiąć w dół ale jest strasznie sztywny. wydaje mi się że wina leży po stronie miski chyba dobiła do smoka i go przytkało.
  5. Cały czas się z tego cieszę bo dawno by było po niej. Od 16 siedzę w garażu i powili rozkręcam staram się też robić fotki tak więc wrzucę i opiszę co i jak
  6. u mnie nie było wcześniej problemu z zapalającą się kontrolką. Przejechałem w takim stanie może 10 km maksymalnie tak więc myślę że strat nie będzie. Dzisiaj dopiero zacząłem całą zabawę.
  7. W sumie to i tak jak bym zdjął miskę to uszczelkę trzeba dać nową a starego oleju nie wleje czyli to musiałem zamówić. Smok to nie taki duży wydatek - w garażu może leżeć oddam kolejnemu właścicielowi auta . Zabawę z miską zaczynam od poniedziałku, postaram się porobić foty i wrzucić do nas na forum bo chyba jeszcze tematu takiego nie było a może komuś się przydać. P.S zastanawiam się który ze sposobów wyjęcia miski wybrać - odkręcać od spodu kołyske, zawieszenie itp. czy może lepiej unieść silnik do góry?
  8. Dzięki chłopaki za wszystkie rady. Dzisiaj już zamówiłem części - będą na poniedziałek. Uszczelka Victor - 80 zł, olej Mobil 1 5W-30 - 150zł i filtr oleju MAN około 20 zł, i najważniejsze smok pompy oleju - 50 zł z silnika SDI Jedna wycieczka na gwincie szybciej i 300 zł poszło się kochać
  9. Rozumiem. Ale nie słychać żeby silnik "klepał", działa normalnie. Jutro to będę musiał rozebrać i dokładnie obadać. Czy zdejmując miskę olejową wymienie smok od oleju?
  10. Czyli wystarczy wymienić smok i będzie działać?? A jeżdząc tak uszkodzę góre silnika? P.S miska wygląda na podgiętą.
  11. Witam. Odrazu pisze że auto mam na gwincie i jest maksymalnie skręcone na doł. Po bliskim spotkaniu auta z asfaltem. Po kilku kilometrach zapaliła się kontrolka oleju. Zatrzymałem się i odrazu kontrola miski - okazało się że jest cała. Po wyjęciu bagnetu nie zauważyłem żeby olej wyciekł. Silnik chodzi normalnie. Dodam że kontrolka zapaliła się przy stałej prędkości obrotowej około 1500 obr/min. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc - nie długo święta a auto będzie potrzebne. Z góry dziękuję.
  12. piszczu

    Berner

    Siemka Mam do was takie pytanie - Czy produkty BERNER do polerowania są coś warte?
  13. piszczu

    Prośba o analizę logów

    Wiem Poprostu źle to napisałem Ustawiałem kąt wtrysku u siebie w AFN. Te logi co tu wrzuciłem są od zmęczonego życiem AWX:) Czy jeszcze coś w tych logach nie pasuje ? Reszta jest ok ?
  14. piszczu

    Prośba o analizę logów

    Jest gdzieś to opisane u nas na forum? Wiem że jest regulacja kąta wtrysku bo sam ostatnio to robiłem.
  15. piszczu

    Prośba o analizę logów

    A coś bardziej dokładnie ? Synchro się rozjeżdza - o co chodzi? A czy z turbiną może być coś innego była czyszczona jakieś 30 tyś km temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...