songo1983
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O songo1983
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Pleszew
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia songo1983
0
Reputacja
-
Wymieniłem świece i czujnik połoŻenia walka rozrządu i nic dalej to samo. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysl? Po podpieciu obd2 taki błąd wyskakuje P0011 - Generic Rodzaj Układ napędowy - paliwo i Air Metering - ISO / SAE Controlled Opis "A" wałka rozrządu - Timing Over-Advanced lub wydajności systemu Lokalizacja bank 1 Uwagi "A" rozrządu powinny być albo "spożycie", "w lewo" lub "z przodu" wałka rozrządu. W lewo / w prawo i przód / tył są ustalane tak, jakby patrząc od miejsca siedzenia kierowcy. Bank 1 zawiera numer jeden cylinder, bank 2 jest przeciwieństwem bankowego. P0011 - Nissan Rodzaj Układ napędowy - paliwo i Air Metering - ISO / SAE Controlled Opis Rozrząd zmienna regulacja rozrządu - Bank 1 - wykonanie Przyczyna Okablowanie, czujnik CMP, CKP sensor, czujnik wałka rozrządu zaworów
-
Ale miałeś ten sam błąd ?
-
No moze masz racje tylko co z tym błędem na vagu No i podczas normalnej jazdy wszystko jest ok No i podczas normalnej jazdy wszystko jest ok
-
cześć wszystkim chce was prosić o pomoc posiadam audi a4 b6 w kombi 2.0 benzyna 2004 r od jakiegoś czasu mam problem z falujacymi obr. na biegu jałowym obroty bujają sie od 900 obr plus minus 100 br tzn od 900 do 800 i trzęsie autem tak jakby wypadał zapłon. po sprawdzeniu błędów Vagiem jedyny bład to " ustawienie wałka rozrządu" dodam ze im cieplejszy silnik falowanie objawy zadziej wystepuja. Razem z mechanikiem chcemy wymienić czujnik położenia wałka rozrządu ??? co Wy na to ???
-
witam wszystkich bardzo serdecznie :>