-
Postów
140 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
8O nerwos

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Leszno
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CSWB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2696 wyświetleń profilu
-
U siebie podłączyłem tak jak Tobie wyżej napisałem. Osobno mogę sterować oświetleniem tunelu i Cup Holdera, osobno nogi i osobno drzwi. Myślę, że zmiana czy regulacja jasności jak i zmiana kolorów jest sterowana przez przewody LIN i plus. Nie wiem o co chodzi z tym +11 i +36 wtyczki T73a BCM bo to są piny zasilające od oświetlenia jednokolorowego. A jeśli chodzi o kodowanie to albo uruchamiasz jednokolorowe albo wielokolorowe.
-
Nogi tył i przód mają inny LIN. Nogi przód: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T54c/53 Nogi tył: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/28 Cup holder: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/28 Tunel: 1.Zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/27 Z jakiego opisu korzystasz?
-
Ale co ty teraz podłączasz? Nie mostkujesz tych pinów. 11 jest zasilaniem nóg, a 36 tunelu środkowego ale w oświetleniu qq1 czyli jednokolorowym W qq2 Oświetlenie Cupholder + tunel+ tylne nogi mają wspólne zasilanie T73a/59 , wspólny LIN T73a/27
-
Nie wiem czy mogę wklejać linki.. ale na aliexpress jest tego sporo. Jeśli chodzi o jakość wykonania to wszystko pasowało bez problemu, plastik i kolorystyka nie odbiega od oryginału. Całość podłączyłem pod oświetlenie nóg kierowcy.
-
VCDS kodowanie sterowników, a za pomocą VCP wgrywanie zestawu danych.
-
Wiem, nie jest to oryginał ale brakowało mi oświetlenia konturowego deski i włącznika świateł . Moje oko cieszy pozdro
-
Rozebrałem i wyczyściłem obie przepustnice. Ta po prawej była czysta, z tą drugą przez którą przechodzą spaliny nie było tak wesoło Nie wiem czy czyszczenie pomogło czy to tylko zbieg okoliczności ale jak na razie nie słyszę tego dźwięku.
-
Za pomocą vcds w sterowniku zegarów (17) w adaptacjach musiałem wybrać zły kanał, który wyzerowałem.
-
Wykasowałem przegląd i Chyba coś źle zrobiłem , zniknęła mi informacja o przeglądzie z MMI. Mam tylko okres wymiany oleju. Idzie to przywrócić ?
-
Cześć Irytujący dźwięk jak na filmie. Myślę że nie są to wałki bo słyszę to bardziej z przodu. Jakby z tych przepustnic. Po delikatnym muśnięciu gazu nie słychać tego drżenia. Słyszę ten dźwięk raz na jakiś czas i udało mi się to nagrać. Macie jakiś pomysł? Dzięki IMG_0387.MOV
-
Potrzebny Auto-Scan z A4 B9 z silnikiem CSWB lub CRTC.
nerwos odpowiedział(a) na Muskel1 temat w Audi A4 B9
Sorki też mnie nie było..gdybyś potrzebował mogę podesłać skan dopiero we wtorek jak będę miał dostęp do kabelka.. -
raczej nie..Zawór EGR otwiera się i zamyka aby nakarmić ponownie silnik swoimi odchodami..ciecz ma wychłodzić chłodnice ,przez którą te spaliny idą.
-
Kolega chce naciąg 311D19CF-A9AB-4F99-960A-AE3E0ADDB689.mov
-
Kiedyś, w poprzedniej Audiczce montowałem Xenony skrętne i moduł AFS miał niebieską wtyczkę. Wydaje mi się, że był za schowkiem pasażera ale było to dawno i mogę się mylić.
-
Ubytek płynu chłodniczego 3.0tdi - po naprawie - chłodnica EGR
nerwos odpowiedział(a) na luk330 temat w Audi A4 B8
Niestety ale nie wiem ile..Myślę, że jest odpowiednia procedura napełniania, a przede wszystkim odpowietrzenia układu chłodzenia silnika i ustawienie prawidłowego poziomu płynu chłodzącego-zleć to w warsztacie. Gotowa mieszanka ma nr: G12E050M2