Skocz do zawartości

nerwos

Pasjonat
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

O nerwos

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Leszno

Auto

  • Model
    S4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2022
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2851 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Też mi ciekło z tych uszczelek w poprzednim 3.0TDI właśnie po wymianie podkładek pod wtryskami, pamiętam, że sporo oleju zbierało się w tym korytku. Wymieniłem całą pokrywę zaworów razem z uszczelnieniami i problem ustąpił.
  2. Nawet w dostawczaku mam podgląd DPF. Co prawda nie ostrzega , że odbywa się regeneracja ale można podejrzeć stopień obciążenia. Gdyby w audi była informacja o wypalaniu, nie mieli byśmy z filtrami cząstek stałych problemów? Zapewne producentowi na tym nie zależy...
  3. brałem na ali montaż jest bardzo łatwy. https://pl.aliexpress.com/item/1005007653024693.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.40.24d21c24Yw9AwL&gatewayAdapt=glo2pol
  4. nerwos

    Polecane opony letnie

    Siema Ktoś brał 255 35 19 na lato i może coś polecić? Hankook mi po 3cim sezonie popękał
  5. U siebie podłączyłem tak jak Tobie wyżej napisałem. Osobno mogę sterować oświetleniem tunelu i Cup Holdera, osobno nogi i osobno drzwi. Myślę, że zmiana czy regulacja jasności jak i zmiana kolorów jest sterowana przez przewody LIN i plus. Nie wiem o co chodzi z tym +11 i +36 wtyczki T73a BCM bo to są piny zasilające od oświetlenia jednokolorowego. A jeśli chodzi o kodowanie to albo uruchamiasz jednokolorowe albo wielokolorowe.
  6. Nogi tył i przód mają inny LIN. Nogi przód: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T54c/53 Nogi tył: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/28 Cup holder: 1.zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/28 Tunel: 1.Zasilanie do T73a/59 2.LIN do T73a/27 Z jakiego opisu korzystasz?
  7. Ale co ty teraz podłączasz? Nie mostkujesz tych pinów. 11 jest zasilaniem nóg, a 36 tunelu środkowego ale w oświetleniu qq1 czyli jednokolorowym W qq2 Oświetlenie Cupholder + tunel+ tylne nogi mają wspólne zasilanie T73a/59 , wspólny LIN T73a/27
  8. Nie wiem czy mogę wklejać linki.. ale na aliexpress jest tego sporo. Jeśli chodzi o jakość wykonania to wszystko pasowało bez problemu, plastik i kolorystyka nie odbiega od oryginału. Całość podłączyłem pod oświetlenie nóg kierowcy.
  9. VCDS kodowanie sterowników, a za pomocą VCP wgrywanie zestawu danych.
  10. Wiem, nie jest to oryginał ale brakowało mi oświetlenia konturowego deski i włącznika świateł . Moje oko cieszy pozdro
  11. Rozebrałem i wyczyściłem obie przepustnice. Ta po prawej była czysta, z tą drugą przez którą przechodzą spaliny nie było tak wesoło Nie wiem czy czyszczenie pomogło czy to tylko zbieg okoliczności ale jak na razie nie słyszę tego dźwięku.
  12. Za pomocą vcds w sterowniku zegarów (17) w adaptacjach musiałem wybrać zły kanał, który wyzerowałem.
  13. Wykasowałem przegląd i Chyba coś źle zrobiłem , zniknęła mi informacja o przeglądzie z MMI. Mam tylko okres wymiany oleju. Idzie to przywrócić ?
  14. Cześć Irytujący dźwięk jak na filmie. Myślę że nie są to wałki bo słyszę to bardziej z przodu. Jakby z tych przepustnic. Po delikatnym muśnięciu gazu nie słychać tego drżenia. Słyszę ten dźwięk raz na jakiś czas i udało mi się to nagrać. Macie jakiś pomysł? Dzięki IMG_0387.MOV
  15. Sorki też mnie nie było..gdybyś potrzebował mogę podesłać skan dopiero we wtorek jak będę miał dostęp do kabelka..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...