Skocz do zawartości

pk007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pk007

Osiągnięcia pk007

0

Reputacja

  1. Witam Czy ktoś w okolicach Siedlec zakoduje mi nowe kluczyki do auta A4 B6 2002 rok ? Mam jeden , chciałbym zakupić na allegro zapas z nowym grotem bez pilota i go zakodować tak aby w razie zagubienia mógł odpalić auto.
  2. Ok, dzieki za info, a w bagażniku ta przestrzeń powinna byc wypełniona bo tak dziwnie płasko i pusto to wyglada w aucie które oglądałem , najlepiej jakbyś podrzucił fotkę schowków w bagażniku, gdyż nie moge tego nigdzie w necie znaleźć ? ---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ---------- Dodatkowe pytanie czy navi ściągnięta z netu na kartę sd bedzie śmigać czy trzeba cos kodowac ! Pytam gdyż fabryczna jest z 2010 i przydałoby sie cos aktualniejszego wrzucis szczególnie jezi chodzi o Polskę.
  3. Czyli żadnego napędu DVD ani sterownika navi nie powinno byc w bagażniku w schowku z lewej strony ?
  4. Witam Mam na oku a4 b8 z 2011 r Avant MMI kolorowy wyświetlacz. Moje pytanie jest takie czy jak na desce jest info audi multimedia i wejście na 2 karty i w schowku czytnik Cd, czy powinien znajdować się w bagażniku jeszcze jakiś moduł z lewej strony? Pytam gdyż po otwarciu miałem wrażenie jakby czegoś tam brakowało. Może ktoś ma fotkę i by podrzucił jakby to powinno wyglądać ?
  5. Pomocy ! Już walczę z tym tematem... za długo:wallbash: . Różni specjaliści mówili rożne rzeczy nie chcę teraz naprowadzać... Powiem że całe zawieszenie jest na 100% sprawne. Sprawa przedstawia się następująco około roku temu sparciał (rozszczelnił się) mi przewód od pompki wspomagania i w związku z tym uciekł prawie cały płyn. Po szybkiej reakcji podjechałem do swojego mechaniora, który ogarnął przewód , wypłukał układ i zalał nowym płynem i od tamtej pory wydobywają się z układu przy skręcaniu w prawo dziwne dźwięki jakby szuranie nienasmarowanych elementów + wibrowanie kierownicy w momencie tego "szurania", szuranie ma miejsce tylko i wyłącznie na postoju w trakcie jazdy jest wszystko ok. Dodatkowo słychać delikatne "wycie" podczas kręcenia kierownicą zarówno w lewo i w prawo i to wycie także utrzymuje się podczas jazdy z niskimi prędkościami podczas skręcania słychać tak jakby głośną nienaturalną pracę pompy wspomagania.... (Dodam jeszcze że te dźwięki są bardzo podobne do tych które miały miejsce podczas awarii kiedy prawie nie było płynu w układzie - poziom płynu jest ok w tym momencie i trzyma poziom) Nie będę się rozwijał za mocno po prostu załączam film mówiący sam za siebie. Pomóżcie koledzy zdiagnozować i wyeliminować problem który mnie dręczy. Mechanior mówi że by nie ruszać bo nic złego się tam nie dzieje i według niego mogły do maglownicy dostać się jakieś nieczystości , opiłki które wytwarzają te charakterystyczne chrobotanie.
  6. I ja się dołączę do tematu. Mianowicie czy warto dołożyć do Valeo cena na allegro około 240zł: http://allegro.pl/oryginalne-czujniki-parkowania-firmy-valeo-na-tyl-i2218066341.html czy wystarczy coś takiego cena około 110zł, sprzedający tutaj strasznie wychwala że są one ze skośnymi krawędziami i nie trzeba stosować żadnych dokładek kątowych tak jak w Valeo w których rzekomo zbiera się brud i mają dodatkowo pełne uszczelnienie http://allegro.pl/czujniki-parkowania-markowy-6-zakresow-pikania-i2221434123.html , czy to ma znaczenie jeśli chodzi konkretnie o B6 Avant ta skośna krawędź i czy można takie czujniki montować w części nie polakierowanej zderzaka ? Ewentualnie co innego polecacie, chodzi mi tylko o PDC z dźwiękiem bez wyświetlacza i taki żeby był dosyć głośny, słyszalny z bagażnika bo niechcę nigdzie indziej montować tego buzzera.
  7. Hej Witam wszystkich jako nowy użytkownik A4 B6 Avant 1.9 TDI AWX 131 KM -> WIRUS -> i jest 170 KM Super auto czuje że to był dobry wybór. Narzei nie mam żadnych problemów poza pościeranymi przyciskami obsługi radia i głównego włącznika świateł mijania. Macie na to patent ? Wymieniać na nowe czy regenerować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...