Skocz do zawartości

lukaszlw

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukaszlw

  1. Wspomaganie chodzi narazie ok , kierownicą kręci się lekko. Ale nadal pozostał efekt przegrzewania się płynu.
  2. sitko na miejscu wyczyszczone, płyn się nie pieni ani nie bulgocze. przeczytałem forum i te podstawowe rzeczy zrobiłem na resztę nie mam pomysłu
  3. Bo odkręcam korek i leci para i ciepło daje konkret. I pompa mocno nagrzana jest.
  4. Chłopy pomocy! Na wolnych obrotach nie ma wspomagania ( na ciepłym silniku ) oraz gotuje się płyn. Myślałem, że to pompa więc ją wymieniłem oraz płyn na zielony febi 06161. Wcześniej był 06162 i było to samo. Układ oczywiście wypłukałem płynem, strzykawką jak nabiorę jest ładny przeźroczysty zielony płyn. Magiel jest lekko przypocony, a także wąż pompa-magiel także jest lekko przypocony przy końcówce od strony pompy. Dodatkowo w kabinie słyszeć syczenie które cichnie przy skręcie. Czy jest to wina magla? Czy pocący się wąż także może partolić sprawę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...