Skocz do zawartości

Adriano545

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adriano545

Osiągnięcia Adriano545

0

Reputacja

  1. Jak ktoś będzie chciał zrobić szablony to polecam www.decoprint.pl. Wystarczy napisać maila do tej agencji reklamowej. Zrobią szablony i wyślą w przyzwoitej cenie ja tam zamawiałem i jestem zadowolony Ps. mógłby ktoś zrobić szablony do szyb dla kogoś kto umie corelem się posługiwać to moment :/
  2. posiada może ktoś zrobiony w corelu szablon do przełączników szyb????????
  3. błędy to daługoterminowa adaptacja składu mieszanki mieszanka za uboga na banku 1 i 2. Ostatnio wyskoczyło też to samo tylko na biegu jałowym. Warm up na katalizatorze 1 i 2. Oraz jest nieraz wypadanie zapłonu tylko zawsze jest na innym cylindrze. Co do tego wypadania to wymieniłem świece i cewki ale to samo jest.
  4. witam! Mam takie pytanie pojawiają mi się cały czas te same błędy i mam takie pytanie czy to jest normalne że samochód chodzi dobrze ale po skasowaniu błędów czuć drgania na samochodzie. Obroty przed i po lekko się wahają ale widać to tylko na vagu. Samochód po jakimś czasie sie uspokaja. Czy to jest normalne? Czy przechodzi w stan awaryjny (ale jak by przeszedł w stan awaryjny to by wyskoczyły jakieś błędy odrazu i by się chyba kontrolka od silnika zapaliła). Proszę o odpowiedź.
  5. Kody gotowości czyli?????? Ja jestem zielony w tym 2 katy?(czyli katy to tylko te od razu za silnikiem na których są sondy) a te dwie puszki po środku auta to co to?
  6. i jak z tym wyciananiem środkowych wydechów? Mi właśnie się muli trochę samochód i myślę nad wycięciem tych dwóch środkowych katów i tak niema tam żadnych czujników. Ma ktoś może pomysł co można zrobić z tymi pierwszymi katami na których są sondy. Bo kupienie nowych katów jakiś uniwersalnych to koszt ok 2 razy 500zł ;(
  7. Witam mam taki problem. Co ok 200-400 km zapala mi się Check engine. W vagu wyskakuja mi błędy: Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold Co to może być za przyczyna? Katy do wymiany jak to dokładnie sprawdzić. Te błędy są zczytywane z tych dwóch pierwszych katów za silnikiem tak? Wszystkie sondy są własnie na tych pierwszych katach? Proszę o pomoc bo mnie już to wkurza. O i jeszcze wydaje mi się, że samochód słabo przyspiesza niewiem dokładnie bo od niedawna mam autko a wcześniej nigdy nie jeździłem samochodem z takim silinikiem.
  8. yhy to powiedz mi co dokładnie mam zrobić bo od niedawna mam samochód i jeszcze tego wszystkiego nie ogarniam. Jak dokładnie mam sprawdzić działanie tych sond a bo jeszcze nie dodałem, że mam lpg.
  9. Witam!!! Mógłby ktoś zinterpretowac poniższe zdjęcie czy sondy działają ok? Ponizsze zdjęcie było robione na drugim biegu. Bardzo proszę o pomoc bio nie mogę sobie poradzi z ciągle wypadającymi błędami silnika typu: wypadanie zapłonu, zbyt uboga mieszanka (dłuigoterminowa), i nieraz na katalizatorach jest warm-up. Dodam jeszcze że na druigiej i czwartej pozycji przy pierwszym i trzecim wierszu cały czas są te same dane.
  10. witam!! Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale mam taki problem z samochodem że: Kupilem samochód po wypadku był trochę udezony z lewej strony kable idące z tej strony są porozwalane ale zaizolowałem je. Teraz próbuję odpalić samochód przekręcam na 2 zapalają się kontrolki ale coś piszczy przekręcam na 3 a tu jakby się zresetowało wszystko tylko piknięcie i wszystko co to może być (wycieraczki nie odpowiadają tylko przy przekręceniu na 3 lekko się ruszą). Samochód powinien przynajmniej odpalić bo podobno kable króre idą lewą strona to za silnik nie odpowiadają. Bardzo proszę o pomoc!
  11. aha od lampy lewej mam cała kostkę od instalacji pod zderzak tez prawie od wentylatorów chyba też ( webasto i PDC nie mam) a tam jest jeszcze oprócz tego spora ilość tych kabli :/ Czujnik temperatury zewn gdzie się znajduje? Jest taka możliwość że niektóre kable są od instalacji lpg? czy raczej nie? I jeszcze mam takie pytanie czy wszystkie silniki mają taką samą intalacje elektryczną właśnie z tej lewej strony? I ostatnie pytanie czy np. instalacja od identycznego samochodu z tym samym silnikiem tylko że anglika pasuje do wersji europejskiej i jesli nie to czym się różni? Bardzo prosiłbym za odpowiedź bo bardzo zalezy mi na tym
  12. Witam mam taki problem że kupiłem samochód przytarty z lewej strony i mam problem z instalacją idącą pod lewym błotnikiem od czego są te wszystkie kable jedna wjązka wiem że idzie do lewej lampy, jedna do halogenów i klaksonów a reszta? Posiadam jeszcze instalacje lpg może od tego? Bardzo prosiłbym o odpowiedź.
  13. Witam wszystkich!! Jestem z okolic Włocławka i od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b6.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...