-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zielaq
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
296 wyświetleń profilu
-
Info dla wszystkich którzy mają ten sam problem. Interfejs obd eleven dał radę się podłączyć do radia I udało się zmienić kodowanie:)
-
Witam. Potrzebuję pomocy przy zakodowaniu zmieniarki w radiu Concert CD 1 DIN (w a4 b6). Fabrycznie zmieniarki nie było więc opcja pewnie jest nieaktywna. wczoraj zakupiłem cyfrową zmieniarkę i okazuje się że nie działa bo brakuje właśnie kodowania (brak obsługi guzików CD- i CD+). Problem jest taki że nie mogę się dostać do grupy 56 która właśnie odpowiada za radio. Próbowałem kablem HEX-CAN z jakimś starym vcds'em, następnie HEX-V2 z nowszym - w obu ten sam problem - no response from controller. Podczas próby łączenia na radiu (oraz na fisie) pojawia się napis DIAGNOSE kilka razy na chwilę. Próbowałem również VAS VAG - też niestety bez skutku - komunikat - brak instalacji w samochodzie (czy jakoś tak). Dodam że radio do CAN jest podpięte - na ekranie pomiędzy zegarami mam informację z radia. Jest ktoś w stanie pomóc ?
-
Ja już znalazłem I zrobiłem. Co prawda bez hamowni I nie wiem do końca ile w cyferkach wyszło Ale efekt jest zadowalający. Będę się przymierzal jednak do s2. Jak by ktoś szukał w okolicach Torunia kogoś kto dobrze zrobi to polecam dr fox ralfi garage. A i cena lepsza niż u wymienianej konkurencji
-
zielaq zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Też dziś sprawdziłem i rzeczywiście po zmianie polaryzacji bas jest lepszy. potestuje jeszcze w trakcie jazdy ale póki co wyglada na to że jest dużo lepiej. A dla wszystkich co kombinują z wyjmowaniem pinów polecam wziąć nożyk taki do tapet i jak przedmówcy polecali ściąć tą prowadnicę z wtyczki - minuta roboty a można w razie co odrazu przełożyć i sprawdzić różnicę.
-
Witam. Proszę o opinie gdzie najlepiej zrobić chiptuning (a4 b6 1.8 BEX Quattro) Wiem że były już wątki tego typu ale z tego co znalazłem są z przed 2 lat albo i lepiej. W Toruniu do wyboru mam klika firm. Jest AGMA (ok 700zł), XPOWER Chiptuning Toruń (ok 1000 zł) oraz electric-service (ok 700 zł). Niedaleko też jest do BRK (Inowrocław) które było polecane na tym forum jednak ich stawka jest znacząco wyższa niż np w Agma. Ma ktoś jakieś w miarę świeże doświadczenia? Warto dopłacać do BRK? a może polecicie jeszcze coś innego ? Auto jest seryjne i nie chce poza programem póki co nic robić (poza założeniem za jakiś czas instalacji gazowej) stąd drugie pytanie - wiadomo że jak jest ciepło - szczególnie teraz koło 30st i zapewne to ma wpływ na mniejsze osiągi - czekać na niższą temp czy zupełnie na to nie patrzeć i jechać ? Przy okazji w różnych firmach które robią chipy dowiadywałęm się oraz na katalogach online widziałem że ok 220 km to max co można zrobić na seryjnych gratach (niektórzy mówią że 210km) ale bardziej chodzi o Nm. Jedni robią +40Nm inni +60Nm, a np tutaj na forum sporo ludzi pisze że po chipie mają 340Nm - a seria ma 240. Skąd takie duże rozbieżności w tych Nm? Pozdrawiam
-
Witajcie. mam problem z klimatronikiem (dwustrefowy). konkretnie na tych małych wyświetlaczach na których jest temperatura nie pokazuje mi pierwszej cyfry. Po przełączeniu na farenheity pokazuje całą temp dobrze a po powrocie do stC pokazuje bez pierwszej cyfry czyli od LO, potem 8,0 8,5 9,0, 9,5 potem 0,0 0,5 i tak dalej az do HI Dzieje się tak na obu wyświetlaczach (dla każdej strefy). Miał ktoś może taki problem? Edit (01.06.2019) : ciągle jeszcze jest błąd: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 VCID: 61CE3DABEB5A0D3632-5000 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Wydaje się że to jest panel do wymiany. jesli jest inaczej to proszę o informacje, a jeśli jest tak jak myślę to czy mogę kupić używkę i przełożyć bebechy? mój panel jest w bardzo ładnym stanie a większość dostępnych używek jest w tragicznym stanie...
-
Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z wycieraczkami który nie do końca pasuje do znalezionych przeze mnie opisywanych problemów. Postaram się dokładnie opisać sytuację: Jak robi się zimno (poniżej +10st czyli tak jak jest teraz no i oczywiście cała zima) oraz jak jest bardzo ciepło w lato mam problem z wycieraczkami. Po odpaleniu samochodu jeśli je włączę w jakikolwiek sposób to nie chcą się wyłączyć. chodzą w kółko i po jakimś czasie zatrzymują się w losowej pozycji (pewnie jakiś timeout). każda próba przełączenia wajchy powoduje znowu załączenie pracy. Jedyne co się zmienia w momencie kiedy wajchą zmieniam pozycję to że przyspieszają jak włączę najszybszy bieg wycieraczek. Następnie po jakimś czasie chodzenia wycieraczek słychać jakby z prawej strony na dole takie podwójne bardzo szybkie cyknięcie (jakby przekaźnik nie chciał się wyłączyć) - ale wycieraczki dalej chodzą. Kolejny krok w czasie to powrót prawidłowego działa wycieraczek na trybie czasowym. W momencie kiedy zatrzymają się na przerwę - próba przełączenia na 'wyłączone' znów powoduje ciągłą pracę. następnie po znów paru minutach zaczyna działać prawidłowo - najczęściej do następnego dnia rano. Mam wrażenie że to wszystko ma jakiś związek z temperaturą - latem w trakcie jazdy samochód się trochę wychłodzi, a zimą rozgrzeje i wtedy wszystko wraca do normy. Czytałem o paru różnych rzeczach mianowicie o przekaźniku 377 o krańcówkach silników (choć tu słyszałem opinie że ich nie ma). Niestety nikt ze znajomych nie ma przekaźnika 377 do pożyczenia i przetestowania czy to to stanowi problem a nie chciałbym niepotrzebnie wydawać pieniędzy na testowanie - no chyba że nie będzie wyjścia. Może ktoś z Was ma/miał podobny problem albo może ktoś zasugeruje jakie kroki podjąć, co sprawdzić jak przetestować aby dotrzeć do wadliwego elementu? jeszcze w taką pogodę jak teraz to nie jest wielki problem, natomiast jak przyjdą przymrozki i zamarznięta szyba to będzie z tego większy problem w postaci ciągłego niszczenia się piór.
-
Witam wszystkich. Może ktoś będzie w stanie mi doradzić. moje audi to a4 b5 avant z 2000 roku (po lifcie) 1.9 TDI na pompowtryskach po chiptuningu. nie mam komputera a co za tym idzie pokazanego bierzącego spalania. Widzialem że są interefejsy OBD2 na BT które można do tel połączyć i na telefonie sobi odczytywać spalanie chwilowe ( a na tym najbardziej mi zależy aby mieć ten odczyt). Z tym że jedni na alledrogo mówią że akurat do mojego nie pasuje, inni piszą że do wszystkich audi od któregoś tam roku. I już teraz nie wiem. Czy jest ktoś kto mi potwierdzi czy taki interfejs na Bluetooth będzie mi działał czy nie ?? Pozdrawiam
-
Witajcie. Mam dziwny problem, mianowicie coś lekko stuka w momencie kiedy jadę i puszcze gaz lub jak jest puszczony to go wcisnę. Dźwięk stuknięcia dobiega z okolic prawego słupka pomiędzy drzwiami - ale nie jestem w stanie dokładnie sprecyzować skąd. Auto oglądał już mechanik (wymieniając prawie całe przednie zawieszenie) oraz byłem też u diagnosty który bardzo mocno całe auto wyszarpał i nic nie wyszło poza skrzypiącymi amortyzatorami tylnymi - ale to nie jest ten problem. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem ??
-
Jeśli możecie poświęcić chwilkę to proszę o oddanie głosu na aplikację Valvoa na stronie: Wybierz najlepszą aplikację hackathonów! | BBNews Głosowanie trwa do soboty (19.01.2013) do godz.12:00 z góry dziękuję
-
nie to nie klapa wydaje ten dźwięk. zdaje się że ten dźwięk wydobywa się z tego czegoś dyskopodobnego na szczycie całego EGR - ponoć w tym jest jakaś membrana i to ona tak hałasuje.
-
Jak w tytule. W sobotę po przejechaniu trasy ok 150 km pojawiło się takie dziwne stukanie/dźwięk jakby pompki ( można posłuchać w linku na YouTube ) po zgaszeniu i odpaleniu dalej był. Dziś w drodze powrotnej było elegancko, dopiero jak już dojeżdżałem (czyli znowu po przejechaniu około 150 km) znowu zaczęło stukać. Dźwięk dochodzi z okolic lewego górnego rogu osłony górnej silnika ( nie miałem jeszcze jak jej ściągnąć ) ale tam chyba jest EGR ?? Link do filmu: 2012 07 02 13 25 36 - YouTube Prosiłbym o jakieś odpowiedzi sugestie, bo w przyszłym tygodniu wyjeżdżam na wakacje i chciałbym wiedzieć czy to coś poważnego, a znając życie pojechałbym do mechanika i by nie stukało ...
-
[B5 AJM] Termostat czy czujnik tem. tylko do 70 stopni
zielaq odpowiedział(a) na boleczek369 temat w Audi A4 B5
tez mam problem ze zbyt niska chyba temp.. tzn do 90 dochodzi (na kanale 51 ) a na wskazniku z miejsca nierusza... 90 nigdy nie przekroczy a jak stoi na wolnych obrotach to temp spada do 70-80. a dziwne dla mnie jest jeszxcze to że w zbiorniczku płyn oraz pobliskie węże co najwyżej lekko ciepłe są... [br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 10:23_________________________________________________ok więc tak przejechalem ok 13 km. dopiero sie silnik rozgrzał. kanał 51 na klimatroniku pokazał o wiele wczesniej 90 st( i nie przekroczył) wskazówka ruszyła się dopiero z 60 po ok 6 km. potem powolutku bardzo szła do góry i nagle z 80 do 90 w ciągu chwili sie przestawiła. kanał 49 pokazywał nadal ok 80 st. Czy to wszystko jest ok czy cos nie tak ?? ew co sprawdzić ?? -
jakoś w sierpniu na liczniku próbowałem przestawić zegarek ręcznie i antenka zniknęła. podłączająć pod komputer wszystko było że niby jest włączone. Antenki nie było aż do dziś. Dziś sie pojawiała i pojawiło się też coś dziwnego. zegarek ustawił się idaelnie, natomiast problem dotyczy daty bo wskoczyła data 27-13-2011 ;d
-
wraga - dzieki, ale nie zabardzo po rosyjsku potrafie sie odnaleźć na tej stronie ... ;/