Skocz do zawartości

mariusz223

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariusz223

Osiągnięcia mariusz223

0

Reputacja

  1. Powtarzający się problem, Revor płyn wymienić to: po prostu odkręcasz wąż przy pompie i do jakiegoś pojemnika go kierujesz, tak samo ze zbiorniczka zleci, a następnie skręcasz kierownicą w lewo i w prawo aż cały płyn wyleci z maglownicy (oczywiście na wyłączonym silniku :-) ) jeżeli układ był zabrudzony, dobrze jest przelać go benzyną ekstrakcyjną lub, ja po prostu płukałem go nowym płynem (odrobinę) i spuszczałem go ponownie, ostatecznie zalewając do odp poziomu też nowym płynem, po takim zabiegu płyn czyściutki. Jeżeli nie wiesz jak odpowietrzyć, to po zalaniu płynem kręcisz najpierw delikatnie w lewo potem w prawo, kontrolując i dolewając płyn, następnie ruchy kierownicy już do oporu lewo prawo, do momentu aż przestanie ubywać płynu w zbiorniczku. Ostatecznie odpalić autko, również początkowo powoli potem na maksa ruchy kierownicą i dolać płynu jeżeli jeszcze ciut ubędzie. Wracając do problemu też go nie rozwiązałem, myślę wymienić obecny febi zielony na oryginalny płyn audi, oby pomogło
  2. Dzięki, właśnie przeczytałem, warto spróbować, zawsze to taniej niż od razu pompę kupować, wiem że sitko mi wyleciało kiedyś ale włożyłem je na swoje miejsce, nadal pozostaje próba wymiany oleju. Pozdro
  3. Witam A4 maniaków. Przeglądając tuziny tematów o odwiecznym problemie wspomagania w Audi nadal mam wątpliwości co do mojej sytuacji, jeżeli ktoś posiada podobny problem, rozwiązał go z góry wielkie dzięki za pomoc! Problem w mojej Audi A4 B5 1.9 TDI '98 polega na tym, że po wielu walkach z wymianą pomp, kupowaniem używek na allegro, udało się kupić oryginalnego ZF 110 bar, tak jak była poprzednia. Wszystko było dobrze, gdy oczywiście silnik się nie rozgrzał, wtedy kierowanie stawało się coraz cięższe szczególnie przy gwałtownym zawracaniu itp. Oczywiście nabyłem już nawet doświadczenie w wyciąganiu i wkładaniu tych pomp... Układ był czyszczony kilka razy olejem febi zielonym, również nim jest teraz zalany. Gdy jest zimno wspomaganie działa idealnie, wystarczy że olejek się rozgrzeje i już jest kłopot, w sumie przejeździłem tak wiele miesięcy ale zaczyna powoli to irytować. Zastanawiałem się nad różnymi opcjami: czy pasek jest dobrze naciągnięty(półtora roku pasek+napinacz stan jest dobry żadnych przeciwwskazań), czy to wina płynu febi zielonego, lecz czytając nasze forum zauważyłem, że wszyscy go używają. Czy jak można się spodziewać zakupiona pompa nie jest tak wydajna jak powinna... Czy teraz najlepiej wymienić płyn lub zagęścić czymś, domyślam się że dobrą sprawą byłoby sprawdzenie ciśnienia wydajności pompy, czy warto bawić się samemu w regeneracje? jeżeli ktoś już trochę nad tym tematem pracował wie o co chodzi i proszę o pomoc każda uwaga się przyda Ewentualnie mógłby ktoś polecić fachowca, który zajmuje się właśnie wyłącznie badaniem układów wspomagania i regeneracją, bo większość wiadomo zaleca wymianę na nową, lecz to koszt, chodzi o okolice Kalisza w promieniu nawet 30 40 km lub Poznań. Pozdrawiam Maniek
  4. Poproszę 1 Sztukę XL pieniążki już wysłane CZEKAM
  5. Polecam kupić używkę ale z widoczną tabliczką ja już 3 pompy używanie przerobiłem gdzie nieuczciwi allegrowicze robią sobie żarty, nie polecam "chińskich nówek" za około 200-300 zł przysłano mi już wadliwą, która zapaprała mi układ opiłkami...
  6. Widzę kolego masz podobny problem, ja natomiast kupiłem juz drugą pompę na allegro i "uczciwy pan" na aukcji wystawil 110 bar (taką jaką potrzebuje do mojej A4 1.9 TDI AHU) niestety pompa która przyszła miała zamazaną tabliczkę, sprzedawca wyjechał do niemiec i jestem w du... Co najgorsze węże wymieniłem bo były popękane, płyn Febi minerał nowy wlany, układ odpowietrzony. A na niskich obrotach wspomagania niema, dopiero gdy wkręce na 2 tysiące + obroty wspomaganie działa. Chciałbym się podczepić pod temat i pytanie musze kupić 3 pompę? Już mnie to przerasta a czy zamiennik za około 300 zł spełni swoją funkcję? z góry dzięki za odpowiedź!
  7. Dzięki wielkie za odpowiedź już wiem jaki prezent sobie kupię na wielkanoc xD
  8. Witam, czy pompa była powodem niesprawności twojego wspomagania? mam podobny problem (zdarzyło się dzisiaj)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...