Skocz do zawartości

krzysiek71

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek71

Osiągnięcia krzysiek71

0

Reputacja

  1. krzysiek71

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    czaja77 czy przy tej temp. którą podałeś gotuje się płyn i nie ma ogrzewania jeśli tak to albo uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica. Miałem ten sam problem co ty i po długotrwałych bojach okazało się że głowica jest pęknięta.
  2. myklas81 mam ten sam problem robiłem cuda niewidy , po wyczerpani wszystkich możliwości pozostała taka diagnoza - pęknięta tuleja w bloku stąd kompresja w ukł. chłodzenia Lub źle sprawdzona głowica na szczelność
  3. wisko śmiga a dolny wąż nie jest chłodniejszy tylko zimny (termostat zamknięty)
  4. alien-audi tez kupilem ori termostat BTO,w czasie testów w gorącej wodzie otwierał się bez problemu a zamontowany w aucie ani drgnął.Obawiam sie że jedynym rozwiązaniem naszych problemów będzie to co napisał GILI(oby w twoim przypadku było inaczej).Pozdro.
  5. Układ przepłukany specyfikiem do odkamieniania już parę dni wcześniej,dzisiaj jeszcze raz wybebeszyłem wszystkie węże w układzie i gdzie się tylko dało przepłukałem wodą pod ciśnieniem.Założyłem termostat ,zalałem ,odpowietrzyłem i na postoju gites temp. 90 stopni.Wszystko bylo ok dopuki nie pojechałem się przejechać-znowu to samo gotuje się,w zbiorniczku wali że mało go nie rozerwie.Jedny słowem
  6. Pompę wymieniał mechanik ale byłem przy całej wymianie,też obstawiałbym pompę ale co z nią może być nie tak skoro jest nowa,przed założeniem wirnik się kręcił,pasek nowy -nie ma luzu .Co do węży to bez termostatu jest pełny obieg i węże sa ciepłe.Z termostatem dół chłodnicy zimny bo termostat się nie otwiera , z jakiegoś powodu nie dopływa do niego ciepła ciecz i siłą rzeczy termostat się nie otworzy,robi się jakas poduszka powietrzna ktora zakłóca obieg.Termostat sprawdzony w goracej wodzie - otwiera sie.
  7. Witam.Mam podobny problem - w skrócie- wymieniona pompa wody,wymieniony termostat na ori z ASO no i nie ma sposobu żeby auto odpowietrzyć.Z załozonym termostatem auto sie grzeje ,płyn gotuje, po wyjęciu termostatu temp. płynu ok. 60 stopni i można jeżdzić.Gotowanie płynu wskazywałoby na uszczelke pod głowicą ale nie ma innych objawów padniętej uszczelki(plyn w oleju i na odwót ,spadek mocy,kopcenie).Dzisiaj zauważylem że po zdjęciu węża z dopływu do nagrzewnicy nie wylewa sie z niego płyn (auto na chodzie),dopiero przy obrotach ok. 3 tys. co jakis czas wypływa płyn.Ma ktoś jakies sugestie ?Z gory dzieki.
  8. Szogun0 dzięki bardzo za informacje.
  9. Dzięki za odpowiedź , Czy to znaczy że nie ma sposobu żeby się połączyć z silnikiem ? A czy taki emulator może miec wpływ na pracę innych podzespołów np.klimy (powtarzający się problem ze sterowaniem nawiewami) ,czy może "siać" w układ elektryczny jakieś błędy? Czy zamontowanie nowego immobilaizera i zaadoptowanie go VAG-iem rozwiąże problem? I jeszcze jedno , taki emulator jest fizycznie zamontowany w samochodzie czy to jakieś ustawienia wklepane VAG-iem? Dużo tych pytań a i tak nie wiem czy to wszystko czego chciałem się dowiedzieć , jak sie zaczyna coś robić przy autku to wyskakuje czasami dużo różnych problemów i mam nadzieję ze nasze forum pomoże mi je rozwiązać. Pozdro
  10. Witam! Mój pierwszy wątek więc proszę o wyrozumiałość.Szukałem i znalazłem podobny temat ale zamknięty ze względów bezpieczeństwa(immo jeżeli jest to ma być,nie obchodzi się go) i zgadzam się z tym ale problem mnie interesuje ponieważ okazał się że w moim aucie nie ma immobilaizera ,w miejscu gdzie powinien być nic nie ma ,wisi tylko przewód z wtyczką.Zastanawiam się jak gościu który go wymontował go obszedł cz VAG-iem czy jakoś inaczej.Wyczytałem też że jeśli jest problem z immobilaizerem to VAG nie może się połączyć z silnikiem (może się mylę) a u mnie właśnie tak jest.Jeżeli ktoś może pomóc to z góry dziękuję.
  11. Witam u mnie też bardzo słabo grzało , temp. dochodziła max.70 st, po wymianie termostatu i porządnym odpowietrzeniu nagrzewnicy grzeje super a temp. 90st
  12. Serdecznie witam wszystkich Klubowiczów , jestem posiadaczem Audi A4 1.6 ,1995 rok.Autko mam pół roku ,stan licznika 190 tys.km ,kupiony w kraju ale sprowadzony z Włoch.To tyle o mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...