-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Tiesto_23

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Cork/Limanowa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tiesto_23 obserwuje zawartość Szarpanie , trub awaryjny , CAGA manual
-
Na wstepie przepraszam, chodzi o A6C7 z silnikiem CAGA w manualu . Pacjent Ultra 2.0 Manual Od kilku dni pojawił się problem , podczas jazdy na rozgrzanym silniku jak i nie rozgrzanym , auto potrafi złapać „ czkawkę „ tak jak by na ułamek sekundy brakło paliwa , prądu ??? Pojęcua nie mam auto nie gaśnie , szarpnie mocno silnikiem i jedzie dalej , sporadycznie ale nie zawsze po tym zdarzeniu zapala się i miga kontrolka świec żarowych , auto wchodxi w tryb awaryjny , po wyłączeniu silnika wyskakuje błąd systemu Start Stop . Pózniej auto chodzi normalnie do następnego zdarzenia VCDS nie pokazuje nie zapisuje absolutnie żadnego błędu , sprawdzone wszystkie sterowniki . Od czego zacząć ?
-
Nowe sprzęgło i szarpanie przy ruszaniu pod obciążeniem
Tiesto_23 odpowiedział(a) na Samuraj12 temat w Audi A4 B8
spróbuj najpierw płyn wymienić w układzie halmulcowo-sprzęgłowym u mnie wymiana kompletnego sprzęgła nie rozwiązała problemu ,przeczytaj post wyżej -
Witam !!! Pytanie : Czy do koła dwumasowego SACHS bedzie pasować Tarcza , docisk i łożysko LUK ??? ??? Zawiodłem sie na sachs-ie kompletne sprzęgło założone nie całe 3 lata temu zrobione około 80 000 i dzisiaj zaczyna ślizgać ???po rozgrzaniu silnika . Mam zamiar wymienić samo sprzęgło bez dwumasa , poza slizganiem brak innych objawów
-
Witam ja wymieniłem przy 170 000na sały komplet sahs sprzęgło + dwumas po przejechaniu 80 000 sprzęgło zaczyna ślizgać i tu moje pytanie czy do dwumasa sahsa mogę założyć tarcze i docisk Luka ??? nie mam zamiaru juz sahsa kupować a już tym bardziej pakować sie w kolejnego dwumasa poza ślizganiem zero innych objawów
-
Dziękuje
-
Tak się składa że szukałem i nie znalazłem ,zanim napisałem nowy temat
-
będę je mocował tom gdzie ich miejsce tylko potrzebuje ich numer żeby bez zbędnych pytań załatwić sprawę szybko w AsO a w związku z tym iż mieszkam w irlandi wszystko trzeba tłumaczyć łopatologicznie
-
znalazłem rozwiązanie problemu jest opisane w innym poście :
-
Nowe sprzęgło i szarpanie przy ruszaniu pod obciążeniem
Tiesto_23 odpowiedział(a) na Samuraj12 temat w Audi A4 B8
d*pa a nie dwu-mas !!!! skoro był wymieniony na nowy U Mnie dokładnie tak samo było delikatne szarpanie przy ruszaniu na 1szym biegu , diagnoza wszelkich (mechaników , wróżbitów ,znawców) sprzęgło kompletne trzeba wymienić !!! wymieniłem na nowy zestaw sachs cały komplet (dwu-mas, docisk, tarcza, łożysko) i co ??? jak trzepało przed tak i po wymianie . Już nie wspomnę jak trzepało Mną 2,5 tysiaka wyje.... bo po demontażu okazało się iż sprzęgło w bardzo dobrym stanie ,no ale jak rozgrzebane i kupione to już wymieniłem. Następna diagnoza, wszelkich (mechaników , wróżbitów ,znawców) Poduszki silnika , jak kazali tak zrobiłem wymieniłem obydwie i co ???? i dalej wielkie gówno ,dalej trzepie kolejne 800zł w błoto. Zwątpiłem ,pewnie ten typ tak ma ..... to było około 1,5 roku temu ,tak jeździłem cały czas , zastanawiając się jak auto za tyle siana może tak trzepać ,szlak mnie powoli trafiał ,do wczoraj Postanowiłem wymienić płyn hamulcowy w całym układzie bo raczej od nowości nie był wymieniany ( auto ma już 8 lat ) a wiec wszystkie koła przelane , odpowietrzone i przyszedł czas na sprzęgło tak samo przelane i odpowietrzone ( to co tam było to ciężko nazwać płynem ,to był czarny gęsty żur ) po operacji pedał sprzęgła leciutko chodzi , i szarpanie zniknęło w 100% prawdopodobnie wysprzęglik podczas zwalniania sprzęgłą przycinał się co powodowało poszarpywanie do wczoraj jestem posiadaczem można by tak powiedzieć zupełnie innego auta Wszystkim z podobnym problemem ,proponuje zacząć od wymiany płynu w układzie hamulcowo sprzęgłowym , zdecydowanie tańsza opcja ,niż wymiana sprzęgła i poduszek silnika ( Jak wszystko idzie gładko 2 godzinki pracy ,i 2 litry płynu hamulcowego ) -
Witam może ktoś podać numer tych wkrętów ( śrub ) mocowania dolnej plastikowej osłony silnika ??? nigdzie nie mogę znaleść , kilka sztuk brakuje a szkoda było by gdzieś po drodze zgubić tą osłonę A4b8 2.0 TDI
-
Hej wygląda na to że ten typ tak ma u Mnie też padł lewy przedni w drzwiach :-) wymieniłem w obydwu przednich drzwiach na JBL CS 760C zestaw zwiera 2 głośniki basowe plus zwrotnice i tweetery plus dystanse z MDF i powiem tak warto było !!! grają dużo dużo lepiej niż oryginałe fajny i czysty bas + zwrotnice i tweetery w zestawie które zamontowałem w blendy przy lusterkach
-
Podepnę się do tematu -Jak zdemontować sobwoofer w sedanie b8 ???? Jak dobrać się do tylnej półki żeby ją wymontować a nie uszkodzić , ma ktoś jakiś schemat demontażu
-
A4 B8 Limuzyna Środkowe światło stopu! Pomocy!
Tiesto_23 odpowiedział(a) na fellowa temat w Audi A4 B8
Potwierdzam !! po przelutowaniu wszystko działa prawidłowo -
Też tak miałem potwierdzam tylne lampy w pokrywie bagażnika u mnie dokręcanie nie pomogło ,za to przeszło po osadzeniu ich na kleju do szyb
-
Witam Panowie czy do mojej jednostki Concert jest szansa zapodoć wyjście aux ,jeżeli tak to prosze doradźcie jaki nie mam pojęcia jak dodać grafike do posta zdjęcia jednistki w poniższych linkach => https://zapodaj.net/a06d0ede29753.jpg.html https://zapodaj.net/451d137b5f6d4.jpg.html