Skocz do zawartości

GOMELA

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GOMELA

Osiągnięcia GOMELA

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich!moje autko traci moc na parę sekund na 3 i 4 biegu w czasie przyśpieszania.Byłem u mechanika ,który podłączył Vag i zdefiniował usterkę.Mianowicie przerywanie ciśnienia w drodze do komputera -(czujnik ciśnienia) zaznaczam ,że to rocznik 1996 i czujnik jest w kompie .Na przewodzie do kompa był już od chwili kupna zamontowany filtr ,zwykły najprostszy -taki jak w w 165p do paliwa ,tyle ,że vag.Oto w tym filterku znajdował się olej ,który powodował różnicę ciśnienia i oszukiwał w ten sposób czujnik.Po wymianie całego przewodu aż do kompa i założeniu na tej drodze nowego filtra usterka ustąpiła .Zbierał się jak powinien .Aż tu teraz na jesień znowu to samo ,może ma ktoś sposób na ten olej ,dodam ,że moim zdaniem ,źle jest zamontowany przewód -oryginalnie ,bo wychodzi z dołu przewodu kolektora ,a w nowszych modelach -jest już zamontowany czujnik i to na górze tego przewodu a do kompa idzie już tylko impuls.Może moja usterka pomoże komuś wyjaśnić odwieczny problem starty mocy na chwilkę ,a ktoś kto już to przerobił -pomoże mi wybrnąć z tego problemu .
  2. Witam!od tygodnia czasu mam to samo co kolega .Najpierw było ok ale zauważyłem jakiś świst jak dawałem mu trochę gazu -zbierał się i nie kopcił ,teraz jest tak ,że ma mniej siły a nawet dzisiaj w ogóle zaczął chodzić jak disel bez turbo ale ....uwaga przestał kopcić .Zostawiłem go na trochę i odpaliłem -znowu kopci i siłę ma -turbo się załącza ale to nie to co było wcześniej -doradźcie gdzie szukać przyczyny ?pozdrawiam
  3. Jestem użytkownikiem Audi A4 avant rocznik 1996 z motorkiem 1,9TDI Pozdrawiam wszystkich użytkowników w Lublinie i w całej Polsce!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...