Skocz do zawartości

nebraska11

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nebraska11

Osiągnięcia nebraska11

0

Reputacja

  1. [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 14:15_________________________________________________mam pytanie: czy do silnika 2,5 tdi AFB z 1998 roku mogę wsadzić odmę o numerze 059 103 464b(do modeli po 2001r plastikowa z kanalikami,podobno bardziej niezawodna) czy musi być to koniecznie 059 103 464(szmacianka).Czy one są gabarytowo takie same?czy ich działanie jest takie same i nie spowoduje nieprawidłowej pracy silnika?pozdrawiam
  2. problem się rozwiązał.Po wyłączeniu stacyjki przekaźnik 219 utrzymuje pobór prądu w granicach 2,5 do 3 A przez okres 4 minut.(sprawdzone).tyle że u mnie po tych 4 minutach pobór zmalał z 2,5 ampera do 0,160 ampera,czyli wciąż za dużo.po wyjęciu bezpiecznika 37(radio,telefon) pobór spadł do 0,02A.Okazało się że trzeba było wyjąć wtyczkę z czarnego pudełka(skrzynki z modułem telefonu)która znajduje się w tylnim lewym schowku w bagażniku.Po tym manewrze pobór ok.0,02A(po upływie 4 minut). pozdrawiam
  3. jeżeli nie zrobie po odstawieniu na noc tego "manewru" odłączeniem klemu ujemnej, to rano ciężko uruchomić pojazd:(napięcie na aku spada do około 12-11.80v.po odłączeniu klemy i ponownym podłączeniu pobór jest w normie.chyba że znów przekręciłbym stacyjke na zasilanie albo uruchomił i zgasił auto.wtedy pobór znów wynosi 2,7-3 ampery. który przekażnik "sklejony" mógłby tyle brać??i czy to wogóle to? napewno coś ma wpływ związany ze stacyjką i daniem zasilania,bo po przerwaniu obwodu problem znika do następnego odpalenia pozdrawiam
  4. Witam Mam taki problem.Po zgaszeniu samochodu,mam duży pobór prądu,3 ampery zmierzone multimetrem kabłąkowym.Jeżeli odłączę klemę od akumulatora i i w obwód włączę amperomierz to wartość poboru prądu wynosi 0,05A czyli w normie.Jeżeli ponownie podłącze klemę i włączę zapłon wzrasta pobór znów na 3A(mierzony miernikiem kabłąkowym)i zostaje tak nawet wtedy jak wyłączę zapłon i wyjmę kluczyk, aż do momentu przerwania ponownego obwodu,w momencie odłączenia klemy słyszę takie cyknięcie.Ponownie zmierze pobór amperomierzem jest ok.Założę klemę i zmierzę miernikiem kabłąkowym jest ok.Przekręcę zapłon-pobór 3A,aż do momentu ponownego zdjęcia klemy. Wygląda jakby jakiś przekażnik "chwytał "prąd w momencie załączenia zasilania i nie puszczał go w momencie wyłączenia stacyjki.Dopiero przy zdjęciu klemy. Ktoś może miał coś podobnego.Posiadam autoalarm Proxima.Ale czy to coś w nim.ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam
  5. u mnie na kanale 1 pokazuje wartość 50.3 ktoś wie co to oznacza?
  6. u mnie na kanale 1 pojawiła się wartość 50.3 ktoś wie co to znaczy????
  7. kolego mam identyczny silniczek i identyczny objaw:wszystkie zegary mi chodzą oprócz prędkościomierza i nie zlicza mi przejechanych kilometrów. prędkościomierz czasami podniesie się ale po przejechaniu ok 5 km zaczyna "wariować" i znów po czasie opada. czy twierdzisz że to na 100% impulsator? jak znależć go na skrzyni tiptronic? ile kosztuje taki impulsator?? z góry dzieki za odpowiedz[br]Dopisany: 29 Październik 2009, 13:22_________________________________________________ czy po zmianie impulsatora na nowy problem zniknął???
  8. też mam ten sam problem.2 miesiące temu w sierpniu wymieniłem chłodnice i wlałem nowy płyn chłodniczy,od tamtego czasu ani razu nie osiągnąłem temp. 90C:((( ani w korku,ani na autostradzie przy wyższych obrotach.na poprzedniej chłodnicy w korku sie nagrzewał do 90 c ale jak ruszyłem to przepływ powietrza spowodował ze temp spadała do ok.80 c. chłodnice musiałem wymienić bo ciekła i żadne żele nie pomagały. Termostat zdaniem mechanika ok. CZY TEN TYP RZECZYWIŚCIE TAK MA ZE SIE NIE DOGRZEWA??CZY ZABAWA Z KARTONEM W CHŁODNICE TO DOBRY POMYSŁ?
  9. czujnik masz w skrzyni biegów czy wymiana tego czujnika jest trudna i kosztowna? ile moze kosztowac sam czujnik?[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 11:47_________________________________________________ na tiptronicu tez nie działa prędkościomierz, ktoś wie ile może kosztować taki czujnik prędkości i czy wymiana jest trudna?
  10. witam nie wiem dokładnie do jakiego działu wrzucic moje zapytanie ale mam taki mały problem: od wczoraj nie działa mi prędkościomierz i licznik kilometrów,wszystkie inne wskażniki działaja(obr. tp itd) wcześniej zdażało sie że wskażnik sie zawieszał,raz działał raz nie działał,od wczoraj nie działa na stałe. czy wie ktoś może z czego wynika ta niesprawność? może jakiś czujnik prędkości sie zepsuł. gdzie on jest umieszczony w modelu z 2,5 tdi avant z 1998roku? z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam
  11. kolego vikis4 a możesz podać ile już przejechałeś km na nowej odmie od B6 o nr. 059 1030464b (stara odma,"szmacianka" ma ten sam numer ale bez literki"b" na końcu) i czy czujesz jakieś skutki "uboczne" np. jakieś dymienie z rury,albo wycieki oleju na silniku? z góry dziękuje za odpowiedz
  12. odma zmieniona na szmacianke, dymu zero, gość co mi wymieniał mówił ze w swoim audi a6 2,5tdi V6 AFB z 1998r wstawił nową odme i przejechał 80km i nic.ja juz wczesniej miałem kupiona szmacianke i ja wsadziłem.słyszałem tez teze ze inny człowiek w swoim afb ze starej odmy zdjął 3 zwoje plecionki(jest chyba 5) i było też ok. wyjęta odma była zapchana olejem bo gdy zdjelismy przewód nic tamtedy nie leciało a na nowo wsadzonej silniczek pierwsza klasa;) nadal czekam na opinie ludzi którzy zmieniali odme na nowe i jakie sa skutki, oraz co sadzicie o OIL CATCH TANK!
  13. ja też słyszałem że to bez różnicy stara czy nowa,ma takie same gabaryty i pasuje nawet cene w serwisie jest taka sama. poprostu zrobiono coś nowego do nowych silników a że w niektórych chula dobrze stara to tez ok,może zostały zapasy starej.z tego co sprawdziłem kolega Fazy ma ten sam model co mój. czy ktoś sie orientuje jak mu tam ta nowa odma chula do dzis??? może kolega fazy sie wypowie? z góry dziękuje za wszelkie informacje[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 19:08_________________________________________________czy wie ktoś może co to dokładnie jest OIL CATCH TANK i jak to zamontować w 2,5 tdi AFB??? jaką spełnia to funcje? czy po zamontowaniu tego skonczy sie problem z odmą?? czy nie zaszkodzi to dla silniczka??[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2009, 12:36_________________________________________________ a jeżeli wsadziłbym tam ten specjalny filtr oil catch tank,to rozumiem ze filtr odmy 059 103 464 mógłbym przedziórawic,zeby opary z mgiełka olejowa szły od razu do oil catch tank??? dobrze to rozumuje?bo samo założenie tego OCT nic mi nie da jak odma bedzie zatkana? a moze ona nie jest zatkana tylko nasiąka olejem i puszcza go w dolot turbiny jako mgiełke z powietrzem i gazami spalinowymi i stad ten biały dymek??
  14. mam pytanie: czy w moim aucie mam wymienić odmę na starego typu "szmaciankę" o nr:059 103 464 czy na tą nowego typu która jest podobno skuteczniejsza ale niestety nie znam jej numeru(może ktoś zna i podrzuci). czy wymiana na tą nowego typu nie zaszkodzi silnikowi?? wymieniał ktos moze??
  15. Kolego na 99.9% odma do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...