Skocz do zawartości

solar66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O solar66

Informacje

  • Imię
    arek
  • Miasto
    wielkpolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia solar66

0

Reputacja

  1. To połowa sukcesu,teraz tylko podłączyć czujnik sprzęgła żeby tempomat działał ,gdybyś miał kabel hex to ogarnął byś to kodowanie abs-u sam,jest wiele opisów w sieci,kody podpowiada vcds...
  2. Widać nie trafiłeś na odpowiednich fachowców,tak jak pisałem wyżej najlepiej przekodować przed przekładką jak skrzynia multi jest w aucie,wtedy kodowania wchodzą,bo błędów w modułach nie ma. Tak czy inaczej można to zrobić i gdybyś miał problem tylko z ecu silnika to bym się nie dziwił,ale abs/esp,czy licznik? -to przesada. Auto jeździ,światło cofania/parktronik działa?
  3. To ja też zgłaszam pozytywne "zmanualowanie" multitronika ..., jestem po i nie ma się czego obawiać. Dla rozwoju tego tematu chciałbym opisać swój przypadek swapu w a4 B7 2.5 tdi bdg ośka. Przekładkę kompletną kupiłem z anglika(łącznie ze śrubami)i dokupiłem tylko europejskie "geje". Sama przekładka mechaniczna sprawiła mi problemy tylko z podpięciem pompki sprzęgła z wysprzęglikiem ale to dlatego,że nie znalazłem europejskich przewodów płynu. Odpalanie -zworka na przekaźniku ,wsteczny sygnał do modułu komfortu. Czujnika sprzęgła nie montowałem ,bo tempomatu nie było. Kodowania:-czytając posty,że sterownik silnika nie przyjmie,trzeba kupić od manuala?...,sądziłem,że nic nie zdziałam. Po przeczytaniu tematu z innego forum wywnioskowałem,że przed kodowaniem modułów skrzynia i wybierak multi powinna być podpieta do auta !. Jako,że skrzynia manualna już siedziała na miejscu,podniosłem lewą stronę i wsunąłem multitronika pod lewe nadkole, podpiołem pod okrągły wtyk i wykasowałem błędy. Pierwsze kodowanie zacząłem od zegarów i zmiana jednej cyfry (z podpowiedzi)na manuala przyjęta .Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu paska biegów już nie było. Następnie abs: tu miałem problem,bo abs na can-ie i zmiana kabla -już podpowiedzi nie miałem...,kilka prób i przyjęty. Sterownik silnika przyjął kod manuala za drugim razem (2002 awd). Pierwsze 2005 fwd nie weszło. Wracając do samej mechaniki,pedały przekładałem bez samej podstawy- pasuje od automatu dokręciłem tylko pompkę sprzęgła,potencjometr gazu dałem angielski ,przełożyłem sam pedał (plastik)od europy. Ogólnie akcja trwała ok 5 dni roboczych ,z tym,że pomocników nie miałem i inne obowiązki też trzeba było ogarnąć... Wyprzedzając pytanie dlaczego?: brak przyśpieszenia i w trakcie tego braku trzęsło całym nadwoziem. W samym sterowniku brak błędów,skrzynia we wszystkich trybach zmieniała biegi prawidłowo,żadnych skoków obrotów itp. Po wyjęciu skrzyni okazało się ,że lewy przegub wewnętrzny ma duży luz a dwumasa multitronica nie istniała - stąd te wibracje...Kabla od multi nie uciąłem,wisi i czeka na nowe trendy w motoryzacji? Pozdrawiam.
  4. solar66

    AWT Pali olej

    To mój najwyraźniej jest uszkodzony,bo na 15 000 km nie dolewam.Od nowości Mobil 5W50, przebieg 220 000
  5. Kabel + soft i podgląd co się dzieje z parametrami podczas przerywania. Podejrzewam że nowa kalibracja i wyostrzenie mapy podczas jazdy wystarczy. Map sensor masz podpięty na stałe?.
  6. Cześć, co prawda nie mam audi,choć miał być Małysz,ale silnik 1.8t jest tu popularny więc jestem :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...