Skocz do zawartości

Matik_A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matik_A4

Osiągnięcia Matik_A4

0

Reputacja

  1. No właśnie ja też tak się zdziwiłem... jeb*ć go :gwizdanie: O dzięki za radę zboczymy czy zatkana dam znać czy to wina tego Miejmy nadzieję że to będzie przyczyną tego bo teraz to już na dworze cieplej niż u mnie w samochodzie... Może jeszcze któryś z kolegów ma jakieś propozycje co może być nie tak? [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 18:09_________________________________________________mikaszi mam do Ciebie jeszcze małe pytanko Powiedź mi jeśli wiesz Jak dobrze odpowietrzyć układ bo może rzeczywiście coś źle robię.
  2. Tak patrzyłem węże aż parzą jak się nagrzeje ja też właśnie odpowietrzam tym pierwszym sposobem To z tym reduktorem nie chcę mi się wierzyć mechanik co instalował gaz naprawdę zna się na swojej robocie byle komu bym nie oddał mojej niuni żeby ją zagazował. A czy jest jakaś różnica którym sposobem się odpowietrza??? A może to jest wina zapowietrzonej nagrzewnicy bo jak ściągam ten wąż to leci para dopiero jak przycisnę parę razy ten przewód górny to zaczyna "sikać" płynem.
  3. Witam Mam mały problem z moją Audiczką. Otóż gdy ją kupiłem grzała jak głupia po pół roku przyszedł czas na wymianę całego rozrządu (pęknięta pompa wodna) Zaprowadziłem furkę do mechanika dałem części (wszystko orgi) po 2 dniach samochód był gotowy zalany świeżym płynem. Myślałem że już wszystko jest dobrze. Niestety wystąpił problem z ogrzewaniem dmuchało tylko zimnym powietrzem mimo że tem. ustawiona była na max i silnik był nagrzany do 90C. No ale pomyślałem że może musi wszystko się po docierać niestety nie była tak. Potem założyłem gaz (b.dobry nie żałowałem na to). W końcu postanowiłem podjechać do tego mechanika i powiedzieć co jest. Usłyszałem odpowiedź że "samochód z gazem nie będzie grzać" ale nie chciało mi się w to wierzyć wcześniej miałem Nexia z gazem i grzała że nie można było wytrzymać. Zacząłem szukać po różnych forach. Znalazłem żeby odpowietrzyć układ bo może być zapowietrzony. No to zabrałem się za to i fakt pomogło ale po 2 dniach znów to samo no to jeszcze raz odpowietrzyłem tym razem troszkę słabiej grzało już myślałem że pomogło ale się zawiodłem. Kolega powiedział że może też być nagrzewnica zapchana (tylko że nie wiem jak ją wyczyścić). Słyszałem że jest też gdzieś drugi odpowietrznik ale nie mogę go zlokalizować... Nadchodzą mrozy a nie mam zamiaru jeździć w zimnie. Może wiecie jaka może być jeszcze przyczyna i co mam zrobić żeby w końcu normalnie grzało jak przed wymianą. Dodam że uszczelka pod głowicą jest dobra. Niema oleju w płynie ani płynu w oleju. Proszę o jakieś rady za które z góry dziękuję. Pozdrawiam
  4. Witajcie. Mam takie pytanie odnośnie wiatraków i chłodnicy. A mianowicie po odpaleniu i nagrzaniu silnika (90C) Połowa chłodnicy jest zimna a druga lekko sie nagrzała i na tej połowie zimnej wiatrak chodzi cały czas (wiatrak z prawej stojąc na przeciwko samochodu) a z lewej jak już mówiłem jest dosłownie letni. I czy jeden wiatrak powinien chodzić cały czas? i co może byc przyczyną tego że chłodnica jest tylko z jednej strony "ciepła". Dodam że wymieniałem cały rozrząd pompę wody napinacz gazowy i termostat. Lecz niestety nie zwróciłem uwagi jak było przed wymianą. P.S. Mój pierwszy post na forum więc z jakie kolwiek błędy z góry przepraszam i liczę na waszą pomoc.
  5. Witam. Nazywam się Mateusz jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 1.8 125KM. Z góry dziękuję wam za pomoc w rozwiązywaniu problemów mojej A-czwóreczki. Niezmiernie mi miło was poznać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...