Skocz do zawartości

mlody81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mlody81

0

Reputacja

  1. Winny był czujnik temperatury nawiewu na nogi.Temat do zamknięcia.Dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Czujnik g261 wymienie jutro,temp zewnętrzna na późniejszych logach była jeszcze wyższa..nawet 55 stopni..jest dodatkowa chłodnica więc może czujnik jest pomiędzy nimi? Muszę to sprawdzić bo troche wysoka ta temperatura.
  3. Witam,dane z vcds gr 9,10,11. Co Wy na to?
  4. Witaj,wymieniłem na nowy serwisowy.Już jest zamontowany ale nie pomogło.Jak sprawdzić te czujniki klimy? Tak econ się zapali zawsze po kalibracji. greg2505 silniczek się dobrze otwiera ale tylko na ustawieniach strzałka w górę (szyba) środek.Źle działa na auto oraz na strzałce w dół(nogi). Więc zakładam,że jakby dostaje błędne sygnały,,chyba,że nowy silniczek tez padnięty? Czego nie pokazuje komputer. Widzę te czujniki klimy kolega podał wyżej chyba gr 9,10,11.
  5. Witam,robiłem adaptacje i nie pomogło.Trochę się bawiłem ustawieniami szyba,środek,nogi mając jednocześnie podpięty vcds na blokach pomiarowych 003 i 004 .Tylko jak ustawie na sama szybę lub na szybę i środek silniczek v158 otwiera się poprawnie.Jeżeli tylko włączę jeszcze nogi to już wartość z bloku 003 spada na ok 30-40 przy temp ustawionej na 25 więc powinien dogrzewać bo prawy v159 ma wartość ok 150.. Poza tym kiedy robię Basic settings w 001 na Go silniczki pracują robi się kalibracja ale już na samym początku włącza mi się ECON.Czy tak powinno to wyglądać przy kalibracji za każdym razem?
  6. Jestem po podmianie silniczka v158 i niestety nie to jest powodem,że temperatura po stronie kierowcy jest dużo niższa.Zrobiłem test vcdsem i może to mnie zdziwiło,że zawsze po zakończeniu testu włącza się ECON.Proszę o jakieś podpowiedzi co może powodować taką pracę tego silniczka regulacji temperatury.
  7. Robiłem taki test i nic się nie zmieniło.Poza tym to testuje klapy,a nie adoptuje? Jakieś wskazówki do wyjęcia silnika lewego lub jak go sprawdzić po wyjęciu?
  8. Właśnie dziwne,że nie ma błędu.Jeśli chodzi o nastawy to jakieś bliższe informacje?
  9. Witajcie,proszę o pomoc w sprawie klimatronika.Strona pasażera grzeje i reaguje na zmianę temperatury zadanej prawidłowo,natomiast strona kierowcy po zagrzaniu się silnika do 90 stopni zaczyna dmuchać zimne powietrze. Jeśli ustawię na HI to czuje cieplej ale nie tak samo gorące jak u pasażera.Cofnę temp o jeden stopień np 28st i już wieje zimne..komputer nie widzi żadnych błędów.
  10. Dzieki za podpowiedź,w takim razie czy można rozwiązać ten problem?
  11. Witam,czy w audi rs4 b7 jest możliwe wyłączenie zimnej diagnozy na tylne lampy oraz oswietlenie diagnozy pod swiatla led? Zapala mi się błąd przepalonej zarówki od rejestracji.Swiatła led czasami obcina tzn. Nie pali się cała ramka.Podobno robi się to w modułach komfortu.
  12. mlody81

    Nadajnik impulsów

    Wygląda to tak http://static.nanodatex.com/media/8c44effcb4b2aeceadcf281f92ec142a.jpg tak jak pisałem po jednym przy każdej pompie ale tych dwóch pozostałych nie widzę :/ czy trzeba je wymieniać wszystkie za jednym razem?
  13. mlody81

    Nadajnik impulsów

    Witajcie,czy ktoś posiada wiedzę na temat ilości nadajników impulsów/czujnik wałka rozrządu w Audi RS4 B7? Są dwa u góry przy pompach ale czy są jeszcze gdzieś i jakie maja one znaczenie jeśli mówimy o pracy silnika?
  14. gdyby ktos kiedys szukal to do silnika blb nr uszczelniaczy jest z koncowka 96 caly numer widac na zdjeciu w poscie wyzej
  15. wlasnie moge sie mylic z ta ostatnia litera ale widzialem ze bkp tez sa.mozna to sprawdzic w inny sposob? ciezko rozczytac to wybite oznaczenie.moze po roczniku ale tez nie wiem jak te male cyferki rozczytac na glowicy bo chyba tam jest data produkcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...