Skocz do zawartości

Moriemo

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Moriemo

  1. Torque obd ii w sklepie play za 15 zl + adapter bluetooth na allegro za 30 zl i podobno dziala jak marzenie. Sam sie nad tym zastanawiam.
  2. Przód a4 b5 afn.
  3. Znaczy nie wiem czym roznia sie pompki jednak jak podepniesz inna to kodujesz kluczyk i ma dzialac.
  4. Witam, jakie polecacie tarcze i klocki w dobrej cenie ? Robie srednio 10.000 km rocznie. I czy wymienic lozyska odrazu ?
  5. 309 tyś. AFN
  6. Okej dzięki za odpowiedź
  7. Witam, Zauważyłem ostatnio że wszędzie tam gdzie stoję pod wydechem jest mała plama. Myślałem może że to woda, jednak wziąłem na palec i okazało się tłuste, więc to na pewno ropa. Zauważyłem też że zwiększył się poziom oleju. Olej i rozrząd wymieniałem miesiąc temu + wszystkie filtry. Silnik chodzi równo nie kopci i nie słychać nic szczególnego, czyli tak jak przed wymianą rozrządu. Proszę o pomoc. Edit; Ropa nie kapie z wydechu tylko z przewodu ktory idzie kolo tlumnika. Jest caly mokry.
  8. Dobra na razie nie mam jak zrobić tych logów. Btw. Byłem u tego Pana Piotra czy Euzebiusza w Łące ustawił mi kont wtrysku i powiedział że sztanga rusza się 3mm i pewnie łotaki zapieczone. Powiedział mi że zrobienie na "gienał" 1400zł, dzwoniłem do TurboReg w Mielcu i powiedzieli że jak to tylko łopatki to 250 zł ustawienie geometrii. Co o tym myślicie?
  9. Dobra, teraz jak przy pierwszym logowaniu złapie notlaufa to gasić go i robić drugi czy wystarczy skasować w vagu błąd ?
  10. Czyli jak na razie d*pa blada?
  11. To przez ile cisnąć jak wpadnie w tryb awaryjny?
  12. Witam, Ostatnio przy wyprzedaniu 3200 obrotów i auto nie ciągnie masakra, dziś zrobiłem logi i jest jeden błąd Błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N zq3a5v-zsegb3-10v83db-jpkahh-5a6a Control Module Part Number: 038 906 018 S Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1630 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70218.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70219.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70220.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70221.html LOGI MS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70222.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70223.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70224.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70225.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70226.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70227.html Zrobiłem jeden log dynamiczny raz że nie ma szans żeby poszedł na 4200 obrotów, dwa że wszędzie lód. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/moriemo_70228.html Proszę o pomoc co może być przyczyną?
  13. Witam. Kupiłem od wujka Audi a4 b5 afn z przebiegiem 28000 tyś. Autko zadbane wszystko chodziło elegancko, wcześniej miałem ibize gdzie przy 120km/h łapała notlaufa, kupując od wujka to audi sprawdziałem do 4 tyś obrotów i około 130km/h i notlaufa nie była prędkość max 180km i ciągną. Jednak dziś wyprzedzając na trójce zonk 3.5 tyś obrotów (90*c) notlauf. Maskara serce zadrżało. Wcześniej tego nie było średnio jeżdżę tak do 2,5 tyś obrótów. Mam pytanie jakie logi wykonać żeby stwierdzić problem zanim pojadę do mechanika. Proszę o pomoc.
  14. Panowie kabelek mam zrobilem logi prosze o sprawdzenie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233143.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...