tomi527
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tomi527
Osiągnięcia tomi527
0
Reputacja
-
[B7 BRD] 2.0 TDI (170KM) problemy z Turbiną i DPF-em..
tomi527 odpowiedział(a) na tomi527 temat w Audi A4 B6/B7
próbowałem kilka razy po zapaleniu DPF-a robić procedurę samoczyszczenia i po kilku dniach pojawia się znowu. powiedzcie czy w serwisie sprawdzą stopień zapalenia DPF? jestem laikiem w tym temacie więc pytanie może wydawać się komuś głupie. dla mnie to czarna magia. -
[B7 BRD] 2.0 TDI (170KM) problemy z Turbiną i DPF-em..
tomi527 odpowiedział(a) na tomi527 temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za rady.Wiem już na czym stoję.Nie mogę wywalić DPF-a bo auto mam zarejestrowane w Szwajcarii i tu są okresowe testy spalin.Po wywaleniu PDF mógł by być problem.Turbo odeślę do polski do ponownej regeneracji a tu zamówię nowy DPF w serwisie i wymienię olej silnikowy. Kolejny koszt ale może będzie teraz już spokój. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za porady. -
Witam.Jestem posiadaczem cztero letniej Audi A4 2.0 TDI (170KM),przebieg 165.000 km.Jakiś czas temu zapaliła się kontrolka filtru cząstek stałych,niemal jednocześnie zaczął się jargot w turbinie(gdy na jałowym biegu dodaję gazu i puszczam pedał gazu to słychać wówczas ten lekki ale nie przyjemny jargot).Po regeneracji turbiny kilka dni było dobrze i potem zaczęło się to samo.jargot w tym samym miejscu co jakiś czas pali się kontrolka filtru cząstek stałych i dość często nie równa praca silnika (widać na obrotomierzu jak skacze od 900-1100 obr/min) Gdy jest dobrze to stoi na 800 obr/min.Ostatnio niemal zawsze gdy przekroczy podczas jazdy 3000 obr./min. to pojawia się kontrolka od świec żarowych(taka spiralka pomarańczowa) i gdy podczas jazdy się pojawi to jak by się wyłączało turbo.Auto totalnie traci moc.niemal zawsze zatrzymuję się i gaszę silnik. po zapaleniu w aucie znowu pracuje turbo aż do kolejnego razu. Mam pytanie: -czy zatkany Filtr cząstek stałych mógł uszkodzić turbinę? -czy seria propisanych problem tkwi w Turbinie czy może gdzie indziej? -czy dalsza jazda gdy wyłącza się turbina jest niezdrowa dla silnika? Bardzo proszę o pomoc.z góry dziękuję. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
-
Jestem tomek posiadam Audi A4 2.0 TDI (170KM) z 2007 roku.szczerze mówiąc nie polecam tego modelu.każda naprawa to koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złoty.