Skocz do zawartości

tomi527

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomi527

Osiągnięcia tomi527

0

Reputacja

  1. próbowałem kilka razy po zapaleniu DPF-a robić procedurę samoczyszczenia i po kilku dniach pojawia się znowu. powiedzcie czy w serwisie sprawdzą stopień zapalenia DPF? jestem laikiem w tym temacie więc pytanie może wydawać się komuś głupie. dla mnie to czarna magia.
  2. Dzięki za rady.Wiem już na czym stoję.Nie mogę wywalić DPF-a bo auto mam zarejestrowane w Szwajcarii i tu są okresowe testy spalin.Po wywaleniu PDF mógł by być problem.Turbo odeślę do polski do ponownej regeneracji a tu zamówię nowy DPF w serwisie i wymienię olej silnikowy. Kolejny koszt ale może będzie teraz już spokój. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za porady.
  3. Witam.Jestem posiadaczem cztero letniej Audi A4 2.0 TDI (170KM),przebieg 165.000 km.Jakiś czas temu zapaliła się kontrolka filtru cząstek stałych,niemal jednocześnie zaczął się jargot w turbinie(gdy na jałowym biegu dodaję gazu i puszczam pedał gazu to słychać wówczas ten lekki ale nie przyjemny jargot).Po regeneracji turbiny kilka dni było dobrze i potem zaczęło się to samo.jargot w tym samym miejscu co jakiś czas pali się kontrolka filtru cząstek stałych i dość często nie równa praca silnika (widać na obrotomierzu jak skacze od 900-1100 obr/min) Gdy jest dobrze to stoi na 800 obr/min.Ostatnio niemal zawsze gdy przekroczy podczas jazdy 3000 obr./min. to pojawia się kontrolka od świec żarowych(taka spiralka pomarańczowa) i gdy podczas jazdy się pojawi to jak by się wyłączało turbo.Auto totalnie traci moc.niemal zawsze zatrzymuję się i gaszę silnik. po zapaleniu w aucie znowu pracuje turbo aż do kolejnego razu. Mam pytanie: -czy zatkany Filtr cząstek stałych mógł uszkodzić turbinę? -czy seria propisanych problem tkwi w Turbinie czy może gdzie indziej? -czy dalsza jazda gdy wyłącza się turbina jest niezdrowa dla silnika? Bardzo proszę o pomoc.z góry dziękuję. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  4. Jestem tomek posiadam Audi A4 2.0 TDI (170KM) z 2007 roku.szczerze mówiąc nie polecam tego modelu.każda naprawa to koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złoty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...