
joe
Pasjonat-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O joe

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Bolesławiec
Auto
-
Model
A5 8T
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie, po 4 dniach walki udało mi się dość do przyczyny oraz dokonać naprawy. Winna była stacyjka, a raczej jej mechanizm, który jest w środku. Po rozebraniu okazało się, że jeden pin, który trzyma płytkę PCB jest luźny. Wynikiem tej usterki podczas wkładania klucza płytka sie rozpychała i nie mogły sie załączyć mini przekaźniki/włączniki. Ogólnie jest tam ich 4 i podczas wciskania klucza sczytywany jest klucz i naciskane są te styki. Zablokowałem aby mocowanie sie nie luzowało. Usterka bardzo ciężka do diagnozowania, prawdopodobnie wymiana stacyjni tez by naprawiła usterkę. Pisałem wcześniej, że pompa podczas otwarcia drzwi była przez chwile słyszalna, teraz już wiem, że była stara i biski był koniec. Po wymianie całego zestawu nic nie słychać, aż dziwne 😁 Dziękuję wszystkim za sugestię - może moja sytuacja komuś pomoże.
-
nie, nie uruchamia sie, brak reakcji...jak będę przy samochodzie jutro, to mogę zrobić, lecz pewnie, to niewiele da
-
Nie, tam jest tylko godzina i wyświetla, to co zawsze jak wchodzi sie do auta
-
słychać tam jakiś pyknięcie jak gdyby jakieś styki i puszcza
-
Nie, nie ma...sam myślałem, że to może stacyjka- ale zawsze słyszałem pompę zaraz po otwarciu drzwi, bez kluczyka
-
Coś tam sprawdził 🙂 Czwartek,27,Luty,2025,21:38:31:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujacy w srodowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1 Wersja danych: 20200629 DS317.0 www.vcds.pl Typ podwozia: 8R0 Skanowanie: 01 02 03 05 08 09 15 16 17 19 20 42 44 46 52 53 56 5F 62 72 Przebieg: 362290km 01-Silnik -- Stan: Nie moze byc osiagniety 1100 02-Skrzynia biegów -- Stan: Nie moze byc osiagniety 1100 03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010 04-Kat skretu kierow. -- Stan: Nie moze byc osiagniety 1100 05-Zezwolenie startu -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 15-Airbag -- Stan: Nie moze byc osiagniety 1100 16-Kolo kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskazników -- Stan: Usterka 0010 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 20-Asyst.sw.drogowych -- Stan: Nie moze byc osiagniety 1100 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: Usterka 0010 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Modul komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: Usterka 0010 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 05: Zezwolenie startu Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Nie moze byc osiagniety Brak komunikacji z adresem 09. Czy drzwi nie sa zablokowane przez centralny zamek? ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Kolo kierownicy Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskazników (J285) Plik etykiet:. AKP\8T0-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu SW: 8T0 920 932 HW: 8T0 920 932 Komponent: KOMBIINSTR. H35 0553 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: RAP58E76D Kodowanie: 1387310002010008020000 Kod serwisu: WSC 06325 123 12345 VCID: 75E154D3DCC13F2E29-8020 2 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 00771 - Czujnik wskaŸnika poziomu paliwa (G) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrozona: Stan bledu: 00101010 Priorytet bledu: 7 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 65 Przebieg: 362294 km Wskaznik czasu: 0 Data: 2025.02.24 Czas: 19:39:25 00438 - Czujnik 2 poziomu paliwa (G169) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrozona: Stan bledu: 00101010 Priorytet bledu: 7 Czestosc bledu: 1 Wew.licznik bledów: 65 Przebieg: 362294 km Wskaznik czasu: 0 Data: 2025.02.24 Czas: 19:39:25 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 20: Asyst.sw.drogowych Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Modul komfortu Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 53: Hamulec postojowy Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 5F: Elektr.informacji Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 62: Drzwi tylne lewe Nie moze byc osiagniety ------------------------------------------------------------------------------- Adres 72: Drzwi tylne prawe Nie moze byc osiagniety Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 01:38)----------------------
-
Nie mogę tego zrobić ponieważ brak reakcji na kluczyk i nie połączy się z sterownikiem silnika. Łączy się z pojedynczymi modułami. Może, coś robię źle? pomimo, że większość rzeczy robię sam. Dziękuje za zainteresowanie sie tematem.
-
joe obserwuje zawartość fazy rozrządu - brak sił, brak nadzieji i Problem z pompą paliwa w Audi A5 8T 3.0 TDI
-
witam,🙂 Panowie, z racji, że jest tu wielu znawców tematu proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. W mojej A5/2012/3.0tdi zawsze jest tak, że jak otwieram drzwi po odblokowaniu słyszę przez chwile pompę paliwa, dobija ciśnienie. Dwa dni temu, zabrakło tego dźwięku i jest brak reakcji na kluczy( nawet wskaźniki nie startują). \ Akumulator 100%, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźnik 645 - wszystko dobre. wymieniłem nawet cały zestaw pompy paliwa. I nic ! Prawdopodobnie po sprawdzeniu pompa nie dostaje napięcia, z powodu braku reakcji na zapłon, ciężko to sprawdzić Co według Was mogło pójść nie tak? wiem, że to auto ma też sterownik pompy obok samej pompy ?
-
Auto znów jezdzi. Wymieniłem wariator i dwie cweki. Przy przebiegu 310tyś kompresja na ciepłym to tylko 7bar. Według mnie to już agonia ale niech jezdzi do końca.
-
na zimnym, daje test ale nic sie nie dzieje ? nciskam halulec i brak reakcji na gaz gdy zresetuje błedy pomimo że nie wyskakują do puki nei gazuje , zastawnik pokazuje takie wartości jak na zdięciu 1, po gazowaniu znów zaczyna świrowac i zaczyna byc słyszalny jakis dziwny dzwiek z silkika
-
mam vcds ale jak zrobic test procedury? sprawdziłem też ciśnienie na tłokach i wyszło 1 cylinder - 8 2 -8,5 3- 8.5 4- 7.5
-
Nastawniki mam dwa i jeste to samo, a wariator jest po regeneracji. Wartości w polu 2 w 091 powinne być stałe na biegu jałowym a zmieniiać sie wraz z dodaniem gazu, a u mnie ciagle ta wartosć sie zmienia. Powoduje to sarpanie podczas jazdy.
-
Panowie, czy naprawde nikt nic nie wie??
-
Panowie, Od 3 miesiecy walczę z fazami rozrzadu, wymieniłem nastawnik i wariator po regeneracji od człowieka z forum. dodatkowo wymienony został czujkin halla a parametry dalej jak na tym filmiku . Panowie co mam zrobić ?? co wymienić bo brak mi juz sił, a na ryby trezba jezdzic .
-
powód przekaźnik 645 w skrzynce z sterownikiem