various
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O various
Osiągnięcia various
0
Reputacja
-
Ze świecami na pewno jest lipa bo przy Output Testach w VAG przy załączaniu przekaźnika świec światełko nie przygasa ani o trochę. Także albo wszystkie świece dead albo bezpiecznik - sprawdzę w weekend. Nie warto wymienić śrub i wyregulować?
-
Witam, Panowie, zakupiłem AWXa, generalnie wszystko jest ok. Po odpaleniu przez 30s lekko jakby "wypadają zapłony", potem się normuje (natomiast prawdpodobnie nie ma grzania świec). Korekcje ok, BIPy na 2 wtryskach w okolicy -40. Jako, że jestem perfekcjonistą mam pytanie: Czy profilaktycznie warto wymienić uszczelnienia + śruby oraz wyregulować pompki? Niektórzy mówią, że śruby powinno się wymieniać co 50kkm :D Pzdr!
-
Pokrywa byla zdjeta, jedna krzywka ostro objechana, a reszta tez w nie najlepszym stanie Pytanie: co z opiłkami ? Wymienię na nowe a opiłki zrobia mi bajzel 2 raz ?
-
I panewa albo luz sobie od czasu do czasu znikają ? I luz powoduje spadek mocy i kopcenie ? Nie ma szans.
-
To właśnie popychacz. Wałek z tragicznym stanie + pewnie wytarta któraś szklanka.
-
Witam Jakiś czas temu w mojej A4'ce pojawił się problem. Jakby nigdy nic, podczas jazdy z silnika zaczęły wydobywać się dziwne dźwięki. Coś jakby łomot i stukanie. Wcześniej wszystko było ok. Zdarza się że silnikowi przechodzi (często towarzyszy to wibracjom np. na prograch) i pracuje normalnie choć cały czas słychać i czuć wibrowanie. Zazwyczaj problem pojawia się po odpaleniu, jednak występuje losowo. Podczas tego klekotu czuć wibracje na całej budzie, silnik kopci i ma mniej mocy. Wrzucam nagrane filmiki żeby zobrazować problem: Audi A4 B7 AVANT 2.0 TDI niedomagający popychacz - YouTube Audi A4 B7 AVANT 2.0 TDI dudnienie silnika - YouTube Wstępnie myślę że jest coś nie tak z hydrauliką zaworową, że trzeba wymienić szklanki ale obawiam się czy problem nie leży już po stronie sławnej pompy oleju i od tego trzeba zacząć :/ Z góry dzięki za pomoc Pzdr
-
Witam klubowiczów i życzę wesołych świąt