666cin
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O 666cin
Osiągnięcia 666cin
0
Reputacja
-
Wystarczą wkręty, Moja konstrukcja trzyma sie na 2 wkrętach + ciasne spasowanie konstrukcji do ramy drzwi = po skręceniu nie ma bata zeby to ruszyc:)
-
nie ma zadnych objawów z cyklu bijący pedał przy hamowaniu itp. abs działa jak należy. tylko od czasu do czasu wysypie ten błąd i wali wykrzyknikiem po oczach; ). po wyłączeniu zapłonu go nie ma. ostatnio przejechałem 1600tys km i nic nie było, po czym np po 200km potrafi 2x wyskoczyc. staram się jaką regułę występowania tego błędu ustalić ale jej nie ma:D. z tego co wiem były robione łożyska w mym aucie, zanim je kupiłem. wiec chyba zacznę od dobicia czujników bo może ktoś coś za luźno założył.
-
to co pozostaje miernik w łapę?
-
wyglada to tak. przy połączeniu ze sterownikiem abs zapala się kontrolka abs i wykrzyknika+sygnał dźwiękowy i pali sie cały czas jak interfejs jest podłączony z modułem abs. jak go zamykam obie kontrolki gasną. i błąd się nie pojawia. W momencie logowania wszystko wygląda tak samo, tylko po przekroczeniu 23km/h obie kontrolki gasną i tracone jest połączenie ze sterownikiem abs. jadąc powyżej 23km/h nie mogę się połączyć ze sterownikeim, a poniżej nie ma tego problemu. na chłopski rozum, wydaje mi się, że w momencie połączenia z modułem abs nie działa abs i ze względów bezpieczeństwa powyzej pewnej prędkośći połączenie to jest zrywane aby przywrócić działanie abs... no chyba że się mylę pisząc sterownik masz na myśli sterownik pod maską? czy komputer pod kanapą?
-
loguje normalnie gr 001, pokazuje mi poszczególne koła i prękości, ale przy przekroczeniu prędkości 23km/h zrywa komunikację ze sterownikiem i odczyty się kończą. I tak za każdym razem.
-
no wlasnie nie mogłem dojść w Vagu, jak sprawdzić z którego to koła błąd dochodzi. Którą grupę mam logować? I czy da radę to sprawdzić jak błąd wystąpił a po ponownym uruchomieniu znikł? chodzi mi czy jest to przechowywane w historii? Czy tylko na zasadzie odczytów z czujników w trakcie trasy ze wszystkich kół? ---------- Post dopisany 10-09-2012 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 28-08-2012 at 09:37 ---------- błąd cały czas mi powraca. przejechałem ostatnio 1600km i się nie pojawił a po czym dzisiaj znowu. Kto podpowie jak sprawdzić VAGiem który czujnik wysypuje ten błąd?
-
No to moja a4 tez zostala wygluszona Prezentuje sie to tak: By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 Ogolnie robiote z plyty 2cm i pierscienia z mdf:) calosc podmalowana. Tasma to Soudal swietnie sie kleil i latwo daje sie ja kształtowac:) A basik jest:) Problemow ze spasowaniem tapicerki nie mialem:) bo nawet fabryczna gąbka weszła po wytłumieniu: ) Jeden zaczep trzeba bylo wyciac i pro forma wycialem fabryczne górne mocowanie glosnika w tapicerce:)
-
Czesc, Z racji tego iż od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1.9TDi AFN, chciałbym wyeliminować wszystkie drobne i drobniejsze usterki. Jako że elementy takie jak wymiana rozrządu i pranie tapicerki mam już za sobą pozostał mi problem z abs'em. Mianowicie... Gdy jadę koło 120-140km\h, czasem wykrzaczy mi się ABS. Zapala się kontrolka ABS i wykrzyknik wraz z sygnałem dźwiękowym. Zachowanie auta nie zmienia się w żaden sposób. Hamuje jak przedtem. Po wyłączeniu zapłonu błąd znika. Czasami mogę przejechać 400km i błąd się nie pojawi, a czasami 15km i się pojawia. Próbowałem złapać zależność tego błędu od warunków pogodowych, ale chyba to nie zdaje sprawy . Jedyne co zauważyłem to jeżeli błąd się pojawia to prawie zawsze w tym samym miejscu trasy - przy podjezdzaniu pod lekka górke na obwodnicy. Zapalił mi się tam juz z 4 razy. Po podpięciu do VAG'a mam taki kwiatek: Control Module Part Number: 4D0 907 379 G Component and/or Version: ABS/EDS BOSCH 5 7590 Software Coding: 0265109001 Work Shop Code: BB 37590 1 Fault Found: 00597 - Wheel Speed Impulses: Deviation 35-10 - - - Intermittent Domyślam się, że może być to błąd któregoś z czujników w kole. Ale jak to dokładnie ocenić? Jaki blok pomiarowy ustawić aby uzyskać odczyty ze wszystkich czujników? Dodam że koła napewno mam w takich samych rozmiarach... a z historii auta wiem że wymieniane były wszystkie łozyska... Any ideas? ---------- Post dopisany 27-08-2012 at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2012 at 21:55 ---------- anyone?
-
Witam! Jestem z Gdyni i przygnało mnie tu z forum vw-passat.pl w celu zgłębienia wiedzy na temat obsługi VAG'a Posiadam passata b5 1.9 AHU, ktory lubi buchnąć czarnym dymem ze swoich 4 liter