Skocz do zawartości

666cin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 666cin

Osiągnięcia 666cin

0

Reputacja

  1. Wystarczą wkręty, Moja konstrukcja trzyma sie na 2 wkrętach + ciasne spasowanie konstrukcji do ramy drzwi = po skręceniu nie ma bata zeby to ruszyc:)
  2. nie ma zadnych objawów z cyklu bijący pedał przy hamowaniu itp. abs działa jak należy. tylko od czasu do czasu wysypie ten błąd i wali wykrzyknikiem po oczach; ). po wyłączeniu zapłonu go nie ma. ostatnio przejechałem 1600tys km i nic nie było, po czym np po 200km potrafi 2x wyskoczyc. staram się jaką regułę występowania tego błędu ustalić ale jej nie ma:D. z tego co wiem były robione łożyska w mym aucie, zanim je kupiłem. wiec chyba zacznę od dobicia czujników bo może ktoś coś za luźno założył.
  3. to co pozostaje miernik w łapę?
  4. wyglada to tak. przy połączeniu ze sterownikiem abs zapala się kontrolka abs i wykrzyknika+sygnał dźwiękowy i pali sie cały czas jak interfejs jest podłączony z modułem abs. jak go zamykam obie kontrolki gasną. i błąd się nie pojawia. W momencie logowania wszystko wygląda tak samo, tylko po przekroczeniu 23km/h obie kontrolki gasną i tracone jest połączenie ze sterownikiem abs. jadąc powyżej 23km/h nie mogę się połączyć ze sterownikeim, a poniżej nie ma tego problemu. na chłopski rozum, wydaje mi się, że w momencie połączenia z modułem abs nie działa abs i ze względów bezpieczeństwa powyzej pewnej prędkośći połączenie to jest zrywane aby przywrócić działanie abs... no chyba że się mylę pisząc sterownik masz na myśli sterownik pod maską? czy komputer pod kanapą?
  5. loguje normalnie gr 001, pokazuje mi poszczególne koła i prękości, ale przy przekroczeniu prędkości 23km/h zrywa komunikację ze sterownikiem i odczyty się kończą. I tak za każdym razem.
  6. no wlasnie nie mogłem dojść w Vagu, jak sprawdzić z którego to koła błąd dochodzi. Którą grupę mam logować? I czy da radę to sprawdzić jak błąd wystąpił a po ponownym uruchomieniu znikł? chodzi mi czy jest to przechowywane w historii? Czy tylko na zasadzie odczytów z czujników w trakcie trasy ze wszystkich kół? ---------- Post dopisany 10-09-2012 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 28-08-2012 at 09:37 ---------- błąd cały czas mi powraca. przejechałem ostatnio 1600km i się nie pojawił a po czym dzisiaj znowu. Kto podpowie jak sprawdzić VAGiem który czujnik wysypuje ten błąd?
  7. No to moja a4 tez zostala wygluszona Prezentuje sie to tak: By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 By marcinmiszewski at 2012-09-08 Ogolnie robiote z plyty 2cm i pierscienia z mdf:) calosc podmalowana. Tasma to Soudal swietnie sie kleil i latwo daje sie ja kształtowac:) A basik jest:) Problemow ze spasowaniem tapicerki nie mialem:) bo nawet fabryczna gąbka weszła po wytłumieniu: ) Jeden zaczep trzeba bylo wyciac i pro forma wycialem fabryczne górne mocowanie glosnika w tapicerce:)
  8. Czesc, Z racji tego iż od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1.9TDi AFN, chciałbym wyeliminować wszystkie drobne i drobniejsze usterki. Jako że elementy takie jak wymiana rozrządu i pranie tapicerki mam już za sobą pozostał mi problem z abs'em. Mianowicie... Gdy jadę koło 120-140km\h, czasem wykrzaczy mi się ABS. Zapala się kontrolka ABS i wykrzyknik wraz z sygnałem dźwiękowym. Zachowanie auta nie zmienia się w żaden sposób. Hamuje jak przedtem. Po wyłączeniu zapłonu błąd znika. Czasami mogę przejechać 400km i błąd się nie pojawi, a czasami 15km i się pojawia. Próbowałem złapać zależność tego błędu od warunków pogodowych, ale chyba to nie zdaje sprawy . Jedyne co zauważyłem to jeżeli błąd się pojawia to prawie zawsze w tym samym miejscu trasy - przy podjezdzaniu pod lekka górke na obwodnicy. Zapalił mi się tam juz z 4 razy. Po podpięciu do VAG'a mam taki kwiatek: Control Module Part Number: 4D0 907 379 G Component and/or Version: ABS/EDS BOSCH 5 7590 Software Coding: 0265109001 Work Shop Code: BB 37590 1 Fault Found: 00597 - Wheel Speed Impulses: Deviation 35-10 - - - Intermittent Domyślam się, że może być to błąd któregoś z czujników w kole. Ale jak to dokładnie ocenić? Jaki blok pomiarowy ustawić aby uzyskać odczyty ze wszystkich czujników? Dodam że koła napewno mam w takich samych rozmiarach... a z historii auta wiem że wymieniane były wszystkie łozyska... Any ideas? ---------- Post dopisany 27-08-2012 at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2012 at 21:55 ---------- anyone?
  9. Witam! Jestem z Gdyni i przygnało mnie tu z forum vw-passat.pl w celu zgłębienia wiedzy na temat obsługi VAG'a Posiadam passata b5 1.9 AHU, ktory lubi buchnąć czarnym dymem ze swoich 4 liter
×
×
  • Dodaj nową pozycję...