Skocz do zawartości

elprezidentee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O elprezidentee

Osiągnięcia elprezidentee

0

Reputacja

  1. Klimatyzacje włączam i do około 20-30 minut moc nawiewu powoli słabnie aż w końcu dmucha delikatnie czuć jedynie jak przyłoże rękę do kratki nawiewu. Identycznie jest przy zimnym i ciepłym powietrzu. Zauważyłem rówież ostatnio podczas długiej trasy, że zjeżdżając na postuj gdy auto stoi na parkingu nagle klima zaczyna mocniej dmuchać.
  2. nie włącza się econ, może faktycznie jest mało czynnika chłodzącego. Identycznie jest z ciepłym powietrzem też dmucha tylko przez jakiś czas po czym słabnie.
  3. wag niczego nie pokazał, auto ma przejechane 190tyś,
  4. Witam serdecznie mam problem z klimatyzacją, problem polega na tym że działa chwilowo dmucha tylko przez kilka minut po czym napływ powietrza ustaje. Sprawdziłem pod maska i okazuje się że przewody od klimatyzacji są zamarznięte oszronione. Czy oznacza to rozszczelnienie klimy? I jeszcze jedno problem ten pojawił sie po generalnym remoncie silnika (ztarty silnik - naprawa pompy olejowej, wymiana tłoku, panewek, regeneracja turbiny), właściciel warsztatu stwierdił że ta awaria klimatyzacji nie ma nic wspólnego z remontem silnika stwierdził zę podczas jego remontu układ klimatyzacji nie był ruszany czy jest to możliwe?
  5. Miałem już problemy z wtryskami, naprawiali mi w Niemczech 2 lata temu w serwisie audi. Wymienili mi jeden z wtrysków, drgania ustały aż do teraz, warsztat w Polsce który robił mi remont silnika nie wymieniał wtrysków bo te były dobre ale po tej rzekomej wymianie wadliwej turbiny znowu mam te drgania na biegu jałowym szczególnie gdy silnik jest już nagrzany. drgania są delikatne odczuwane na obu przednich siedzeniach. Już mam dość tego warsztatu. Moje pytanie czy przy uszkodzonym jednym wtrysku należy wszystkie wymienić czy wystarczy jeden? ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ---------- Dodatkowo wymienili mi tu ekstra komplet świec żarowych ale nadal auto odpala w kratkę raz odpali od razu innym razem muszę dłużej przytrzymać. Już nie wiem czy oni ze mną w kulki lecą? Zna ktoś może dobry warsztat w Bielsku-Białej gdzie sprawdzą mi to auto do porządku?
  6. Problem z ciepłym nadmuchem, a propo co to takiego pd? a co do spalania to około 7 litrów dodam że jechałem część trasy przez teren nieco górzyst.
  7. Kupiłem 5 litrów oleju i pojechałem do Polski. 950km przejechałem bez problemów. Auto zabrało około 0,4 litra oleju, cały tył schlapany plamami oleju. Spalanie palia podczas trasy w normie czyli około 7 litrów przy prętkości 120/130km. Zawiozłem je na 2 dzień do mechanika, po kilku godzinach telefon z informacja, że to jednak turbina sie zepsuła, na szczęście wszystko było na gwarancji Dzisiaj odebrałem adika juz z nową turbiną i wymienionym kompletem świec żarowych. Jednakże w trakcie podrózy do kraju zauważyłem że podczas postoju na stacji przy włączonym silniku na biegu jałowym samochód dostał drgawek(szarpanie) wyczówalnych na obu przednich siedzeniach. Takich samych które miałem przed remontem silnika, ogrzewanie też szwankuje na trasie po około 3 godzinach jazdy włączyłem ogrzewanie i okazuje sie że nawet przy ustwaieniu na full powietrze nie jest tłoczone przez kratki do środka auta ale jak ruszam w krótka trase to nie ma takiego problemu i znowu zagadka???!!!!!
  8. A gdzie znajdę ten kod silnika? Jedyne co wiem to że jest to silnik 4 cylindrowy. Mam jeszcze numer identyfikacyjny pojazdu gdzie jest napisane że to typ pojazdu o oznaczeniu 8E.
  9. Samochodem jeździłem niewiel, od momentu kiedy wyskoczył komunikat o niskim stanie oleju zrobiłem dolewkę 0,5 litra następnie po przejechaniu około 130 kolejnych km na trasie po mieście zabrał szybko te pół litra i znowu kontrolka. Od tego momentu odstawiłem auto pod blokiem czyli przez jakieś 1,5 miesiąca zrobiłem 2 krótkie trasy około 30km. Jeszcze jedno mechanicy po remoncie wlali mi do silnika olej 5w40 miałem na nim jeździc do pierwszej wymiany po czym zmienić na olej 5w30 castrol long life, teraz dokupiłem 5 litrów 5w30 z nastawieniem że jednak pojadę nim do polski. Jeden znajomy mojego szfagra twierdz ze miał identyczny przypadek w swoim pasacie i zalecił mi kupienie 2 preparatów jeden dolewany do baku paliwa który czyści wtryski a drugi do misy olejowej który ma redukować ubytki oleju oraz redukowac dymienie z wydechu, obawiam sie też że policja niemiecka może mnie zatrzymać w trakcie jazdy z powodu dymienia i uniemożliwić mi dalszy przejazd. Jeszcze jedno pytanie czy przy takich objawach w aucie jest prawdopodobieństwo zapalenia się samochodu?
  10. Gwarancja jest, problem w tym że muszę tym autem jakos dojechac do tego warsztatu a nie wiem czy dam radę 1000km przejechac z jakaś usterką która nie jest zdiagnozowana.
  11. audi a4 2.0 TDI 2005 rok produkcji raczej 8V ale jeszcze sprawdzę. Brak niebieskiego dymu, jest jasno siwy, co do naprawy mechanik stwierdził że lepiej będzie dla mnie jeśli zreperuje silnik, miał przypadki wymiany silnika które kończyły się ponowną naprawa, stwierdził że nigdy nie wiadomo czy taki silnik będzie pewny. Co do gwarancji mam ją z tym że warsztat nie scholuje mi auta z niemiec. Właściciel stwierdził że na terenie Polski jest w stanie to zrobić ale poza granicami już nie. Z rury wydechowej wydostaje się olej na 100% mieszanina wody z sadzą nie ma tak gęstej konsystencji.
  12. Witam serdecznie mam nie lada problem. Miałem w zeszłym roku generalny remont silnika po tym jak w moim audiku padła pompa olejowa komputer wywalił oil presure w efekcie auto holowane do polski do naprawy. Warsztat samochodowy wymienił prawie wszystkie części w silniku łącznie z wałem korbowym panewki, przeróbka pompy olejowej regeneracja turbo i na końcu wymiana rozrządu. Podobno z tego co zostało z mojego silnika to wtryski oraz kilka innych rzeczy. Problem w tym że niecałe 3 tygodnie po remoncie z rury wydechowej zaczęło mocniej kopcić. Nie byłem pewny czy to normalneto bo zimą większośc diesli dymi mocniej. Zaniepokoił mnie również dziwny zapach spalenizną z wydechu i w rezultacie duże zużycie oleju. Po przejechaniu 1200km miałem już rezerwę w oleju. W warsztacie którym naprawiałem auto nie sa w stanie postawic diagnozy przez telefon a ze mieszkam 1000km dalej nie jestem w stanie z dnia na dzień zajechac i zdiagnozować błąd. Teraz dodatkowo do ostrego dymienia które widac najczęściej przy dodawaniu gazu lub podczas ruszania ze świateł(chmura dymu) doszły krople oleju rozpryśnięte na tylnej części auta oraz w rurze wydechowej. Dodam ze podczas odpalania auta nie ma dymienia a podczas jazdy w mieście jest ono zauważalne ale cyklicznie, po jeździe na autostradzie przy prętkości około 100/120/h dym jest cały czas, kolor nie jestem pewny raczej siwy zimą był ciemniejszy. Tak więc: -kopcenie z rury wydechowej - zapach spalonego oleju - krople oleju na tylnej części samochodu -znaczne zurzycie oleju -brak problemów z odpalaniem -brak problemów na biegu jałowym(szarpanie przygasanie) -turbo normalnie daje kopa przy dodawaniu gazu. -brak wycieków oleju przy silniku Chciałbym zapytać fachowców o poradę co może być przyczyną??? Chce zajechać tym autem do Polski do warsztatu gdzie go naprawiałem, właściciel warsztatu śmiało twierdzi żebym jechał, że oprócz większego zużycia oleju nie powinno się nic dziać, z drógiej strony podejrzewa turbo które było podobno w regeneracji lub ewentualnie problem z uszczelką pod głowicą. Problem w tym że nie wiem czy taka jazda nie zakończy się jak poprzednio w połowie trasy gdzieś w niemczech na autostradzie prosił bym o rzetelną poradę czy jestem w stanie pojechać tym autem, jeśli tak to co powinienm wziąść jeszcze pod uwagę, osoby które nie znają dobrze zagadnienia proszę o nie pisanie i tak mimo tego mam nielada problem??? Z góry dziekuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...