Skocz do zawartości

sirmonk

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sirmonk

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Buczek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2968 wyświetleń profilu
  1. Skasuj i zrob odczyt ponowny, interesują mnie błędy z silnika
  2. 219 lub 373 a jak nie to pompa walnięta, mając kluczyk przekręcony na zapłon i wyciągając i wkładając przekaźnik będzie słychać pompę paliwa(uważnie się wsluc**jąc), zdalnie tylko tyle mogę pomóc
  3. Nie pokaże
  4. Według mnie przekaźnik chyba 419 o ile dobrze pamietam w obudowie ECU pod sterownikiem silnika znajdzies napewno😁 miałem kilka takich przypadków , pewnie masz basen
  5. Podepnij vcds zczytaj i wrzucić foty,screeny błędów, odepnij przepływke i zobacz czy pali, odkręć listwę wtryskowa wtryski skieruj ku górze i kręć i obserwuj czy każdy rozpyla, następnie pomiar ciśnienia cylindrów jeśli jest jeszcze co mierzyć, następnie rozrząd do sprawdzenia oraz stan walkow,napinacza, zęby oraz ślizgi o ile sa😑
  6. Ciężko coś wywnioskować z nagrania może to być również łożysko oporowe, dwumase rozwaloną byś słyszał przy odpalaniu i gaszeniu a w pozniejszym czasie przy wiekszym zużyciu juz na odpalonym,jeśli piszesz ze po wciśnięciu sprzegla ustaje celowal bym w łożysko oporowe, miałem takie przypadki hałasujących łożysk, odpal wjedz na kanał i z kolegą osluchajcie łączenie skrzyni z blokiem
  7. sirmonk

    A4 B8

    Złego słowa nie mogę powiedzieć, mam go od 7lat , zrobiłem nim około 70tys, tak wiem mało przez tyle lat, ale lubimy v6 w rodzinie, może na następny rok będzie do sprzedania, czas przesiąść się na coś nowszego i żona chce suva oczywiście oooo , a obecny przebieg coś koło 180tys,
  8. Cześć, Dev Vin WAUZZZ8KXBA106263. A4 b8 Co tam zalać do 2.7 multi, jaki filtr i olej do różnicowego ?, dzięki
  9. sirmonk

    A4 B8

    Mylisz się mam v6 2.7 w dieslu i jest multitronic ,
  10. To ja mogę ogarnąć Ci stronę mechaniczna, i to by był mój konik bo lubię takie projekty, ale z elektronika to musisz powalczyć
  11. Być może przy nowych ślizgach i nowym łańcuchu by dalej chodziło ale to taka niewiadoma, wymian tego ustrojstwa zrobiłem sporo, nie ma tragedii
  12. Uszczelkę pasa nr.29 będę miał, ale ta druga niestety
×
×
  • Dodaj nową pozycję...