Skocz do zawartości

sirmonk

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sirmonk

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Buczek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2543 wyświetleń profilu
  1. A spróbuj odpiąć przeplywomierz i zobacz wtedy, a później wyciągnij listwę wtryskowa z wtryskami I zobacz czy rozpylają ładnie i czasem nie leje któryś z nich tak było w moim przypadku,
  2. Sprawdz czy nie masz wody pod sterownikiem silnika - na podszybiu po stronie kierowcy
  3. Gruszkę raczej posiadam ale sprawdzę Ci dopiero jutro po południu
  4. Dolny czujnik plynu chłodzącego dużego obiegu, przy wyjsciu z chlodnicy
  5. Panel menu nie jest potrzebny, możesz normalnie odpalać z pilota, ja założyłem sobie rok temu i problemu nie ma żadnego,
  6. Zeskanuj MK i saksuj błędy bo kilka masz intermittent i wtedy wklej , w nowym widzi brak komunikacji że sterownikami drzwi, których w rzeczywistości nie masz i dlatego musisz zrobić najpierw adaptacje
  7. Postępuj według pierwszego postu kolega Barts się napracował, twój nowy uzywany moduł pasuje jak najbardziej, zrób adaptację najpierw kanał 60-61,
  8. Po co przelutowywac,kombinować, Spróbuj dopisać jeśli jest na tej samej częstotliwości
  9. -40 to jest temperatura plynu chłodzącego
  10. Możesz kupić glowice z silnika 1.8t Avj, BFB, BEX ewentualnie z passata b5fl o oznaczeniu AWT podchodzi bez problemu bo sam zakładałem, albo rynek USA oznaczenie AWM, z fazatorami różnie jest, tylko nie tanie chińskie podróby
  11. Chyba nawet będę miał taki przewod
×
×
  • Dodaj nową pozycję...