-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Delfin32

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Olsztyn/Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, mam problem ze sterownikiem ESP. pojawiły się błędy ESP/ABS i na czerwono BREAKES migający itd. i piszcząca Mechanik stwierdził sterownik ESP. wysłał go do regeneracji i okazało się, że nie naprawili. kupiłem "nowy" i zakodowali mi go. wszystko ok 300KM i na drugi dzień historia się powtarza. czyżby i ten sterownik był popsuty? generalnie wariują zegary. od prędkości nie działa i spada mocy auta wtedy, gdy zacznie działać normalnie od razu wraca moc auta (podczas jazdy). i dziwne jest jak przejadę jakąś trasę, np 100 km to po ponownym odpalaniu wszystko jest ok nawet jak się przejadę. zostawiam na noc auto i od rana jest cyrk. wyskakuje nawet czasem ciśnienie oleju i air bag. z błędów komputerowych tego zrobiłem tylko zdjęcie http://www.directupload.net/file/d/3782/x5r8fqwu_jpg.htm był 4 błędy na silniku z CAN i na desce błąd. Jakieś pomysły?
-
Witam, Ustawiłem rozrząd z -3,9 na 0 i spalanie wzrosło prawie o 1L. Czy to normalne? Pozdrawiam
-
Dzięki. Wiszę Ci dobra krate piwka Rozrząd ustawiony wszystko już chodzi ok. Narazie te pompki, uszczelki zostawię. Z komputera wynika, że mam nie doładowane turbo. w weekend chciałbym wyczyścić cały układ dolotowy (po tym co zobaczyłem w egr ) i wymienić przewody podciśnienia oraz ten tłumik ponieważ jest cały "zaolejony". Co muszę kupić z uszczelek, itd żeby jak rozkręce nie było wtopy? i czy może orientujesz się czy to będzie dobre? Bo narazie nie mam możliwości rozkręcenia i sprawdzenia numerów na moim "tłumiku" http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tlumik-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-i4612290361.html
-
EGR sprawny całkowicie. Sprawdziłem KTSem BOSCH: Pompki 1. -0,49, 2. 0,50, 3. -0,49, 4 0,50 Korekcja wałka rozrządu: -3,9 Nie wiem czy to dobre wyniki czy słabe.
-
Dzięki za sugestie z EGR. Faktycznie EGR nie był w najlepszym satnie. Wyczyściłem go dokładnie. Ta rure co do niego idzie i odrazu przepustnice (chociaż ta była w dobrym stanie). Pytanie w jakim stanie może być cały kolektor na złączeniu z silnikiem. Zdjęcie tutaj: http://nutrition-store.de/20140913_112619.jpg Rozrządu nie mogę sprawdzić ponieważ Interfejs doszedł ale wała chyba dostałem. Bo nie łączy na XP na WIN7. Wszystki zrobione porty zmienione. Eh... http://allegro.pl/wielofunkcyjny-interfejs-diagnostyczny-audi-i4535996655.html w razie czego podaje skąd kupowałem.
-
Jutro sprawdze. Teoretycznie zaden blad nie wyskakiwal. Ale pamietam jak jezdzilem tydzien bez dpf ale bez wyprogramowania to mi przepustnica padla. No i musialem wymienic.
-
Nie mogę sprawdzić narazie bo czekam na nowy kabel. O EGR nic mi nie wiadomo. Wszystko przez 110 000 km chulało dobrze.
-
Posiadam AUDI 2005r. Mam je 4 lata. przebieg 360 000KM. BPW. 2 lata temu i 110 000 KM temu wymieniony został: - silnik, - pompa olejowa (zmodyfikowana), - pompowtryski, - turbo, - usuniety i wyprogramowany DPF. wszystko ładnie chulało. ostatnio wymieniłem dwumas, komplet ze sprzęgłem i rozrząd, i sprężarkę klimatyzacji. czyli mam praktycznie wszystko wymienione... i otóż teraz jak spadły temperatury delikatnie to miałem, problem przy odpalaniu: trząsło budo, delikatnie kopciło na biało-niebiesko, i głośna praca. Wystarczyło, że przejechałem 50/100m juz się normowało. Po dwóch minutach już miare normalnie. czuję spadek mocy (może nie wielki ale jak się robi autem 6000km miesiecznie to się wyczuje i takie coś). Pierwsze co to pomyślałem świece. Wyminiłem świece, siedziały jeszcze orgiginalne ze znacznkiem VW więc pewnie od nowści miały czarny nalot z białym delikatnie. I akumulator odrazu wymieniłem bo tez był stary. No i jakby odpalanie teraz lepsze jest. (Może dlatego że temperatury się poprawiły) Mniej trzęsie, spalanie paliwa spadło ale nie jest idalnie. Moc się nie zmieniła.Czyli dalej słabszy. I kupiłem zestaw uszczelek i tą śrubę z erling. Kupiłem klucz dynamometryczny, ta suwmiarkę, ten licznik zegarowy i zamierzam w weekend wymienić te uszczelki. Może jakieś pomysły co jeszcze przy okazji zrobić?
-
Super wielkie dzięki. To na 1000% jest do 2.0 TDI 140KM BPW Audi A4 B7. Sorry, że tak dopytuje ale nie chcę zje.ba.c czegoś. Bo w tym aucie wszystko już wymieniałem. Znaczy ja tylko płaciłem
-
a mógłbym prosić jeszcze dla pewności odległości, od krąwędzi głowicy dla tego BPW. ?
-
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie. Czy wymienia się tylko tą śrubę regulacyjną? Czy wszystkie bo jedni mówia, że wszystkie należy a w ASO jak dzwoniłem to mówili, że tylko ta regulacyjna jest jednorazowego użytku.
-
Witam, Chciałbym się dowiedzieć o jaki kąt trzeba odkręcić pompwtryskiwacze w silniku o oznaczeniu BPW 140KM.? i drugie pytanie. mam problem ze skrzynią jak pada deszcz, albo pod myjni skrzynia biegów ciężko chodzi, również "na luzie" <----> Pozdrawiam
-
Witam, jak się ma sprawa w silniku BPW? Procedura taka sama?
-
stacyjka jest wyłamana, nie ma anteny immo a części policja zabrała. mi gość powiedział, że zrobi to ale musze stacyjkę skęcić ale nie wiem czy od B6 to będzie to samo?
-
Witam, To mój drugi post na tym forum. Proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem: Miałem włamanie do mojego audi A4 B7 2005r 2.0 TDI. Złodzieje "wyjeli" centralny, wyłamali stacyjkę i na wyświetlaczu tam gdzie jest licznik przebiegu jest napis "SAFE". Samochód odpala ze śrubokręta ale gaśnie po 1-2 sekundzie. Dodam, że mam zabezpieczenie swoje też taki przycisk. Który odcina coś tam.. Może to uratowało mój samochód. Ubezpieczalnia odmówiła wypłaty odszkodowania bo samochód stał pod blokiem zamieszkania, a w umowie agent zaznaczył mi, że auto będzie garażowane. I teraz tak chciałem to zrobić w miarę tanio... (nie 5 tys zł jak mi krzyknęli w serwisie). Chciałem się dowiedzieć czy stacyjka i zamek (chcę mieć dalej jeden kluczyk do tego i tego )od AUDI B6 będzie pasował do mojego AUDI? Czy muszę kupić nowe w serwisie?