Skocz do zawartości

ziomek166

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ziomek166

Osiągnięcia ziomek166

0

Reputacja

  1. poddaje sie z tym starym silnikiem. dzisiaj kupiłem uzywke i działa jak nalezy. profilaktycznie to rozebrałem i przeczysciłem bo wewnątrz błoto standardowo było. jesli ktos jest w potrzebie samego silnika albo jesli ktos potrafi sobie zregenerowac ten elektoniczny układa to moge to komus odeslac.
  2. W moim przypadku z komunikatem BRAKES pomogło uzupełnienie płynu. Pomimo że ilość płynu była w niormie pomiędzy min-max, Pomimo że nie wywalało błędów na zakrętach. Błąd zapalał sie tylko na ciepłym silniku - nigdy przy pierwszym rozruchu rano. (nawet przy zimnej temp). Uwaga jak dolałem płynu i sprawdziłem odrazu to błąd wywaliło. po odczekaniu juz nie Płynu dolałem na poziom max i od tygodnia nie zapala sie. Choć aku podejrzewałem bo ma kiepski start - ale na ciepłym?! na zimnym pali ok.
  3. ok, objaw taki sam po czyszczeniu jak przed czyszczeniem wiec podczas zabiegu mysle ze nic nie padło. teraz skoro dalej wycieraczka szaleje wiec to musi byc ta elektroniczna płytka (bo przekaźnika zadnego pod kierownica do tego nie ma)(poza ogólną dużą czarną) Lub jesli nie płytka to co? moze przełącznik/manetka (ale wszystkie inne funksje na wycieraczkowej manetce działają) Oraz czy w mechanizmie tą duzą plastikową zębatke mozna zle złaożyc? ze np blaszki bedą po stykach smigac nie w tej pozycji (lub nie ta ilosc razy) ?? raczej nie...
  4. jesli chodzi o manetkę wycieraczki: czy usterki związane z tylną wycieraczką należy jakoś wiazac z uszkodzoną manetką? Mój problem tylnej wycieraczki nie zakończył sie na samym przeczyszczeniu, wysuszeniu, uszczelnieniu itp. Po rozebraniu wszytko wewnątrz było jak na zdjęciach powyzej - rdza. Cały mechanizm sciągnąłem i wszystko wyczysciłem i odrdzewiłem uważając zeby nie zalac elektronicznej płytki na odwrocie. po całym zabiegu dysza dość łatwo sie zaczeła obracac w tulejce. zęby przesmarowane. Plastikowa zebatka dosc łatwo zeszła na odwrocie metalowe blaszki przeczysciłem i przesmarowalem na nowo. Uwaga!!! Zeby oszczedzic sobie zabawy ze szczotkami na silniczku lepiej go wyciągac razem z plastikowym kołnieżykiem w którym sa szczotki !! to sie rozpina od całosci. szkoda ze nie wiedziałem i straciłem 1,5 godz na zabawe z pękniętymi w połowie szczotkami i sprężynkami. W kazdym razie wszystko po złożeniu do kupy działa tylko: 1. Wycieraczka tylna zaczyna prace juz po przekreceniu zapłonu mimo ze jest wyłączona na manetce - trzykrotny ruch i nie reaguje na wyłączenie. 2. Po starcie silnika ponownie trzykrotnie sie obraca i potem stoi i nie reaguje na włącz\wylącz Wygląda ja by zwarcie gdzies było - nie wiem o co chodzi. Zanim wywale cały mechanizm i silnik czy mozna cos z tym zrobic? sterownika jako takiego doczytuje ze nie ma - poza płytką wbudowaną w tylny mechanizm Proszę o podpowiedz jeśli ktoś z was juz to przerabiał? co to klękło?
  5. ziomek166

    [B7 BLB] Odpalanie

    siemasz Cinek, czy udało ci sie ustali co dolegało silnikowi? mysle ze moj silnik ma podobną dolegliwosc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...