Skocz do zawartości

marianoitalianoSDL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marianoitalianoSDL

Osiągnięcia marianoitalianoSDL

0

Reputacja

  1. wypiąłem wtyczkę z przepływomierza-auto mułowate, ale reaguje na gaz tak jak trzeba-nie ma opóźnień. połączyłem ponownie i tym razem test EGR. zaślepiłem wężyk i przyspiesza tak jak trzeba-nie ma opóźnień-no i moc jest taka jak być powinna. Czyli egr do wymiany-ewentualnie czyszczenia? czy zawór n18 niedomaga? można jeździć na zaślepionym? nie wpływa to niekorzystnie na turbinę, silnik czy coś innego?
  2. widzę, że nie jestem sam:) zanim wymienię sterownik gazu, egr, turbinę, wtryski i pół silnika sprawdzę to co radzą koledzy w zapodanym wyżej wątku:) objawy podobne:) dziś ślisko więc nie będzie jak przetestować poczekamy i sprawdzimy czy to nie przepływka lub N18 ZbYnio_jak dojdziesz co jest u Ciebie to się pochwal:)
  3. Witam, Mam taki problem: podczas przyspieszania, po zmianie biegu na wyższy, po wciśnięciu pedału gazu przyspieszenie jest minimalnie opóźnione-chwilowy brak mocy-dziura w gazie. czy to może być wina potencjometru gazu? może paliwo się cofa? ale odpala od strzała. a może sprzęgło się ślizga?ale obroty nie wzrastają w tym czasie, więc chyba nie? czy ktoś spotkał się z czymś takim?
  4. ja mam natomiast trochę inny problem, aczkolwiek podobny. podczas przyspieszania, po zmianie biegu na wyższy, po wciśnięciu pedału gazu przyspieszenie jest minimalnie opóźnione-czy to może być wina potencjometru gazu? a może sprzęgło się ślizga?ale obroty nie wzrastają w tym czasie, więc chyba nie?
  5. Witam wszystkich klubowiczów. Mam na imię Marcin, jeżdżę audi A4 B5 1,9 tdi 110PS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...