Skocz do zawartości

matekg

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matekg

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia matekg

0

Reputacja

  1. Witam ponownie i proszę o dalsze sugestie co mogę dalej zrobić we własny zakresie.Przy obecnym mrozie -8*C baaardzo ciężko pali,przestawiłem nawet kąt wtrysku w granice 0,4-0,6 ATDC z nadzieją,że będzie lepiej i nic,akumulator dobry,odpalałam nawet na kable po nocy i tak samo lipa,świece grzeją sprawdzane po wykręceniu,lampka przygasa w momencie grzania,wymieniłem filtr paliwa bo na pierwszym mrozie syczało masakrycznie z zaworka(teraz cisza),przelewy wymienione,błędów w silniku brak.Po odpaleniu,jak chwilę popracuje to już brak problemów z odpaleniem,co mogę jeszcze sprawdzić? Panowie problem odpalania raczej rozwiązany,winny okazał się jednak akumulator,ostatnio przy +2*C nie odpalił,pojechałem do fachowców od akumulatorów i powiedzieli żebym go naładował,ale tego próbowałem wcześniej, nic nie pomagało.Stwierdziłem że zakupię nowy(Centra Plus 80Ah) i teraz przy -13*C żadnych problemów z odpaleniem.Dziękuję za wszystkie wypowiedzi i pozdrawiam.
  2. Mój syn cały czas wraca do Lego Piraci z Karaibów,przeszedł dwa razy,ma jeszcze Angry Birds Star Wars,całkiem fajna.
  3. matekg

    Problem Z Odpalaniem

    Damian a możesz napisać jaki rodzaj ścisku zastosowałeś,może w moim przypadku jest taka sama sytuacja.
  4. Podczas pracy silnika nie widać bąbli,ale po zgaszeniu po jakimś czasie pojawia się bąbel i tyle jest taki sam(ok.2mm) do momentu odpalania rano samochodu.Pstrykanie w węża,naginanie go nic nie pomaga stoi w tym samym miejscu,w górnej części rurki.
  5. Gdzieś jest jednak nieszczelność,w przewodzie zasilającym pojawia się powietrze,nie jest on duży ale jest za każdym razem po zgaszeniu.Podczas dodawania gazu i schodzenia na wolne obroty,również brak oznak powietrza,pompa sucha,okolice filtra paliwa suche,sam filtr wymieniany niedawno(knecht),zaworek nie syczy.Pozostaje szukanie w stronę baku,choć na betonie brak oznak wycieków.Macie jakieś pomysły?
  6. Wężyki przelewów wymienione,jeden przy pompie był troszkę popękany,po podkładki muszę się wybrać koło weekendu.Wymiana poszła gładko,ale teraz pokazał się bąbel powietrza na powrocie,co z tym teraz zrobić? auto odpala na razie normalnie,zobaczymy czy odpali rano. Bąbel powietrza na powrocie zniknął,ale robi się coraz mniej ciekawie,rano odpalił ładnie,a po pracy musiał już obrócić kilka razy.Teraz po trzygodzinnym postoju odpaliłem go i zauważyłem coś dziwnego(może to normalne) oparłem rękę o dekiel pompy wtryskowej,a on był bardzo ciepły,po chwili zaczął robić się chłodny,może to jakiś problem z elektroniką?
  7. Jeżeli wymienię przelewy włącznie z tymi co idą do pompy paliwowej, to czy będę ją musiał odpowietrzyć? Czujnik temperatury sprawdzony i jest ok. Pozostaje jeszcze akumulator do sprawdzenia,wydawało mi się, że jest ok, ale podczas rannego rozruchu prąd spada do 8-9V wydaje mi się, że to trochę mało na rozruch. Podkładki dostanę w motoryzacyjnym, czy pozostaje serwis?
  8. Kąt sprawdzam programem VCDS Lite 1.0. Dzisiaj sprawdzając kąt w grupie 004 waha się on pomiędzy 1.8 a 2.0* więc wygląda na to że jest ustawiony poprawnie.Sprawdzę jeszcze czujnik temperatury płynu może on coś przekłamuje.Macie może jakieś sugestie co sprawdzić.
  9. Witam jak w temacie pojawił się problem odpalania jak silnik jest zimny,ale jak temperatura spadnie poniżej zera.Muszę wtedy pokręcić sporo,aby odpalił,świece sprawdziłem i są dobre,akumulator i rozrusznik raczej ok.Myślałem o kącie wtrysku w BS pokazuje że mam ustawiony na 2.4* ATDC, ruszać te ustawienia czy zostawić tak jak jest? Wyczytałem że najodpowiedniejszy kąt powinien wynosić -1* ATDC czy to prawda? i o co chodzi z tym minusem? Co jeszcze sprawdzić ewentualnie innego,a może to początki końca vp44?
  10. Sprawdziłem pompkę podłączając plus pod bezpiecznik 28 i słychać jak się załącza.Wygląda na to,że faktycznie coś może być przytkane,lub sama pompka działa,lecz za słabo.Trzeba będzie chyba wyciągnąć to całe ustrojstwo na zewnątrz i obadać.
  11. Witam ostatnio migała mi kontrolka świec żarowych,auto jechało normalnie,brak oznak że coś jest nie tak. Podpiąłem kabelek i pokazało błąd 01441 czyli czujnik niskiego poziomu paliwa,po odkręceniu dekielka w bagażniku zmierzyłem jego oporność i wynosi 426 ohm, a w zbiorniku mam 3/4 paliwa, więc wygląda to na sprawny czujnik.Jak mogę sprawdzić pompkę paliwa,nie chcę jeździć do momentu,aż znowu zacznie migać kontrolka bo jeszcze zapowietrzę vp44 i będzie problem,a jeżeli kupować pompkę paliwa,to może być z Allegro czy raczej je sobie darować?
  12. Niestety już kiedyś to znalazłem i nie pasują do modelu 7727 Akcesoria do obudów
  13. Może komuś się obiło o uszy,czy oczy gdzie można do tego pilota dokupić przyciski? Jeżeli chodzi o domykanie szyb to działa na 100%.
  14. Czyli mówice że prędkość 60-70 to na czwartym biegu, a ja myślałem, że dla motorowni lepiej będzie na piątce.Poprawimy się i zobaczymy co z tego wyjdzie.
  15. Witam,możecie mi powiedzieć jak szybko nagrzewa wam się auto do 90 stopni?Dzisiaj jadąc przy temperaturze ok. -2*C potrzebował około 15 kilometrów do osiągnięcia 90*,jazda z prędkością ok. 60-70km/h na piątym biegu,dwoje świateł po drodze.Wydaje mi się że trochę długo się nagrzewa,termostat wymieniony z rozrządem na oryginał,czujnik temperatury sprawny,płyn nowy,obieg odpowietrzony.Jak wygląda u was sprawa nagrzewania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...